Gå til innhold

Er dette et tegn på at han savner meg? (Facebook stalking)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har vanvittig kjærlighetssorg over eksen , og jeg tror kanskje han føler det samme... Verken jeg eller han har hatt noen nye siden vi slo opp for 1 år siden.

Han har forsidebilde på facebook av en kjent dikter som utelukkende skrev romantiske dikt om kjærlighet og kjærlighetssorg. Han la det til i slutten av mai. Han har også quote fra denne dikteren i bioen både på facebook og instagram... Han er en veldig følsom type og egentlig så ligner det ham å lage sånne "hint" eller "hemmelige beskjeder"....

Han hadde også sagt til en felles venn at jeg var så flink å bake (men det kan jo bare ha vært noe han sa uten mer betydning..) Dere forstår sikkert at jeg leter etter hint for at han vil ha meg... 

Anonymkode: 05c7f...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor slo dere opp? veldig vanskelig siden jeg ikke får vite årsaken her.

Anonymkode: 99ff5...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor slo dere opp? veldig vanskelig siden jeg ikke får vite årsaken her.

Anonymkode: 99ff5...b46

Fordi han var veldig frekk og tullet om en del upassende ting og jeg gadd ikke mer... Men så angret jeg selvfølgelig, fordi det å slå opp var overdrivelse... Vi ble venner igjen men så kuttet han meg ut etter en stund, helt ute av ingenting..:( 

Anonymkode: 05c7f...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare spørre han? Behøver ikke være så jævlig komplisert.

Anonymkode: fa67c...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare sende han en melding og spørre hvordan det går. Da merker du fort om han er interessert

Anonymkode: 8ff93...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det vel bare han som vet, så ta kontakt så merker du det ganske fort.

Anonymkode: dd687...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Basert på det du skriver her, så er det umulig å si om han savner deg. Jeg kan også finne på å dele et vakkert dikt på instagram, uten at jeg sikter til noen spesiell person. Det var bare noen fine linjer liksom.

Den eneste måten å få svar på, er å ta direkte kontakt med ham. Spørre om han vil treffes og se om det er noe gnist mellom dere fremdeles. Og da det derfra - får du nei, så går du videre i livet, får du ja, så gir du det et forsøk :) 

 

Anonymkode: 46340...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...