Gå til innhold

Elon Musk med pedofili-anklager mot brite som deltok i grotteoperasjon i Thailand


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

https://www.dn.no/nyheter/2018/07/16/1202/Utenriks/elon-musk-med-pedofili-anklager-mot-brite-som-deltok-i-grotteoperasjon-i-thailand

Fy faen at det er mulig! At han kan komme med slike groteske anklager mot noen og ikke minst en person hjalp med å redde flere barn, håper de får sparket Elon! Hadde aldri noe i mot han før men etter dette så har jeg null sans for han...

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, Winza said:

https://www.dn.no/nyheter/2018/07/16/1202/Utenriks/elon-musk-med-pedofili-anklager-mot-brite-som-deltok-i-grotteoperasjon-i-thailand

Fy faen at det er mulig! At han kan komme med slike groteske anklager mot noen og ikke minst en person hjalp med å redde flere barn, håper de får sparket Elon! Hadde aldri noe i mot han før men etter dette så har jeg null sans for han...

At noen har hjulpet barn, betyr ikke nødvendigvis at de ikke er pedofile. Men det er vel mye som tyder på at verken briten eller Elon var helt edru under twitter-kranglingen. Dette er storm i vannglass.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, T-Rex skrev:

At noen har hjulpet barn, betyr ikke nødvendigvis at de ikke er pedofile. Men det er vel mye som tyder på at verken briten eller Elon var helt edru under twitter-kranglingen. Dette er storm i vannglass.

Men anklagene hans er grunnløse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza said:

Men anklagene hans er grunnløse

Hva vet du om det?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig at en mann jeg trodde var svært oppegående kunne finne på å si noe så idiotisk. Han dummer seg jo loddrett ut. Jeg kommer aldri til å se på ham på den samme måten igjen. Bare på grunn av den kommentaren der ser jeg nå på Elon Musk som en bitteliten og misunnelig mann som er villig til å gjøre hva som helst for å tjene penger. Æsj, for en klyse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
10 minutter siden, T-Rex skrev:

Hva vet du om det?

Hva vet du om han har grunnlag for det? Slike anklager er usmakelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
7 minutter siden, hind skrev:

Ufattelig at en mann jeg trodde var svært oppegående kunne finne på å si noe så idiotisk. Han dummer seg jo loddrett ut. Jeg kommer aldri til å se på ham på den samme måten igjen. Bare på grunn av den kommentaren der ser jeg nå på Elon Musk som en bitteliten og misunnelig mann som er villig til å gjøre hva som helst for å tjene penger. Æsj, for en klyse.

Samme her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Winza said:

Hva vet du om han har grunnlag for det? Slike anklager er usmakelig!!

Jeg aner ikke om briten er pedo eller om Elon vet noe som helst om denne briten. Men har Elon rett, må det da være lov å si sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter Elon helt og fult. Ingen andre har fått like mye hets av forskjellige fremmede, inkludert han britiske taperen, som det Elon har fått, bare fordi han var villig til å bruke mye penger på å prøve å hjelpe de stakkars barna. Nå viste det seg jo at hjelpen hans ikke ble trengt alikevel, men du kan banne på at han klysen av en brite hadde stått først i køen om å kjefte på Musk hvis de hadde trengt ROV'en, men den var trukket tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, LoneWolf skrev:

Jeg støtter Elon helt og fult. Ingen andre har fått like mye hets av forskjellige fremmede, inkludert han britiske taperen, som det Elon har fått, bare fordi han var villig til å bruke mye penger på å prøve å hjelpe de stakkars barna. Nå viste det seg jo at hjelpen hans ikke ble trengt alikevel, men du kan banne på at han klysen av en brite hadde stått først i køen om å kjefte på Musk hvis de hadde trengt ROV'en, men den var trukket tilbake.

Du synes det er greit å slenge ut påstander om pedofili?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza said:

Du synes det er greit å slenge ut påstander om pedofili?

Jeg tviler på han mente det reelt, men det er mer et slag tilbake slik at han andre klysen kan se hvor gøy det er å bli totalt usakelig rakket ned på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LoneWolf said:

Jeg tviler på han mente det reelt, men det er mer et slag tilbake slik at han andre klysen kan se hvor gøy det er å bli totalt usakelig rakket ned på.

Nedrakkingen av Elon Musk var ikke totalt usaklig. Han forstyrret redningsoperasjonen med et reklamestunt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
3 minutter siden, LoneWolf skrev:

Jeg tviler på han mente det reelt, men det er mer et slag tilbake slik at han andre klysen kan se hvor gøy det er å bli totalt usakelig rakket ned på.

Håper elon får straff for dette i hvert fall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina S.
59 minutter siden, T-Rex skrev:

At noen har hjulpet barn, betyr ikke nødvendigvis at de ikke er pedofile. Men det er vel mye som tyder på at verken briten eller Elon var helt edru under twitter-kranglingen. Dette er storm i vannglass.

Sant nok. 

Skittkasting fra begges side. Vernon Unsworth om Elon Musk: "...stick his submarine where it hurts." Musk: "Sorry pedo guy, you really did ask for it". Synd at det skal være en slik skittkasting etter den fantastiske redningsaksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 En av grunnene til at folk investerer i Tesla er jo at de tror Elon Musk er et geni.  Ikke sikkert de er like sikre på det om Musk velger å fremstå som  kopi av Donald Trump.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Egoet til Musk er såret og han tålte vel ikke at de påpekte sannheten om at han prøvde å sko seg på grotte-guttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2018 den 18.23, Winza skrev:

https://www.dn.no/nyheter/2018/07/16/1202/Utenriks/elon-musk-med-pedofili-anklager-mot-brite-som-deltok-i-grotteoperasjon-i-thailand

Fy faen at det er mulig! At han kan komme med slike groteske anklager mot noen og ikke minst en person hjalp med å redde flere barn, håper de får sparket Elon! Hadde aldri noe i mot han før men etter dette så har jeg null sans for han...

Som vanlig er media ute med løgn og bedrag.

Denne gir en bedre oversikt over saken:

https://www.quora.com/Whats-the-full-story-behind-Elon-Musks-involvement-with-the-Thai-cave-rescue-effort

Faktum er at den frekke briten aldri deltok i selve redningsarbeidet. Han hadde vært i grotten før og tipset myndighetene om folk som kunne bidra i redningsarbeidet. Selv er han ikke dykker og deltok ikke i selve redningen.

Dessuten kom han med grove og løgnaktige angrep på Musk. At Musk svarte tilbake på samme barnslige måte ble blåst opp noe sinnssykt av en eller annen grunn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2018 den 19.08, hind skrev:

Ufattelig at en mann jeg trodde var svært oppegående kunne finne på å si noe så idiotisk. Han dummer seg jo loddrett ut. Jeg kommer aldri til å se på ham på den samme måten igjen. Bare på grunn av den kommentaren der ser jeg nå på Elon Musk som en bitteliten og misunnelig mann som er villig til å gjøre hva som helst for å tjene penger. Æsj, for en klyse.

Eh, tjene penger? Hvordan skulle dette gjør at han tjente penger egentlig? Han finansierte u-båten av egen lomme og donerte den bort etter redningsaksjonen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2018 den 19.44, T-Rex skrev:

Nedrakkingen av Elon Musk var ikke totalt usaklig. Han forstyrret redningsoperasjonen med et reklamestunt.

Nei, det gjorde han slett ikke:

https://www.quora.com/Whats-the-full-story-behind-Elon-Musks-involvement-with-the-Thai-cave-rescue-effort

Tvert imot ble han spurt om han kunne hjelpe til, og han samarbeidet tett med dykkerne som faktisk var inne i grotten og gjorde redningsarbeid (noe "pedoen" ikke var). U-båten ble laget etter spesifikasjon nettopp fra dykkerne i grotten!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...