Gå til innhold

Vurderer å ha sex med en annen mann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kranglet mye med kjæresten min angående andre kvinner. Han er veldig på det med andre kvinner hele tiden. Han kaller meg stygge ting hele tiden og skriker til meg. Jeg har fått inntrykket jeg ikke er bra nok for han. Har vurdert å ha sex med en annen mann jeg hadde en kjempe fin tone med før, men hva er det verste som kan skje? Jeg får følelser for en annen mann og mister følelser for kjæresten min?

Anonymkode: b0e22...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gjort det slutt med denne "kjæresten".

Hva er positivt med han?

Anonymkode: 16f47...30b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det slutt med kjæresten, og så er du fri og frank til å gå for ny mann. 

Anonymkode: cea33...f39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste som kan skje er at du blir dumpet. Altså, ingen big deal siden dere uansett ikke har noe godt forhold.

Anonymkode: 447a1...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er vitsen med å være i et så dårlig forhold som du er i ts? Gå videre...forstår ikke at unge folk går å dingler i dårlige forhold, ikke heller voksne m barn,men da er jo terskelen for å gå tyngre.. 

Anonymkode: 34f64...8d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kranglet mye med kjæresten min angående andre kvinner. Han er veldig på det med andre kvinner hele tiden. Han kaller meg stygge ting hele tiden og skriker til meg. Jeg har fått inntrykket jeg ikke er bra nok for han. Har vurdert å ha sex med en annen mann jeg hadde en kjempe fin tone med før, men hva er det verste som kan skje? Jeg får følelser for en annen mann og mister følelser for kjæresten min?

Anonymkode: b0e22...bad

Som flere sier, kutt ut skapningen. Slikt fortjener ingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det verste som kan skje er at du blir dumpet. Altså, ingen big deal siden dere uansett ikke har noe godt forhold.

Anonymkode: 447a1...251

Det syns ikke jeg. Det verste som kan skje, er at dette kommer ut, at du er utro, så får du det ryktet på deg... Det er ikke et spesielt godt rykte å ha på seg, for å si det sånn.. 

Gjør deg selv en tjeneste, gjør det slutt med kjæresten din, så ligger du med han andre. Du kan heller ikke forvente at han ønsker å gå noe videre med deg hvis du ligger med han før du har gjort det slutt. Da vil han jo se at du er utro, og de fleste ønsker ikke å bli sammen med en utro partner. 

Jeg har i alle fall opplevd det, liggi med en kar som det viste seg at han hadde dame, også kom han i ettertid, med at 'nå hadde han gjort det slutt med dama, så nå kunne vi fortsette'... Nei takk... 

Anonymkode: 5cb3f...f59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå opp med fyren først, i så fall. Ingen grunn til å sørge for å være minst like ubrukelig avskum selv ved å være utro, og forholdet deres er dødsdømt uansett.

Anonymkode: 7b096...2bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig dumper du taperen du er sammen med først. Du burde jo holde deg for god til å være utro, selv mot en sånn tjombaleif som du beskriver her. Etter det kan du jo gjøre hva du vil, med den reneste samvittighet.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil det egentlig si å «gjøre det slutt» Er det bare å si «np er det slutt» og kose seg videre med livet? :)

Anonymkode: 2d725...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke dette på noe dømmende "du burde velge nice guys" vis. Men hva gjør at du faktisk blir i forholdet med en fyr du opplagt er store problemer med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kranglet mye med kjæresten min angående andre kvinner. Han er veldig på det med andre kvinner hele tiden. Han kaller meg stygge ting hele tiden og skriker til meg. Jeg har fått inntrykket jeg ikke er bra nok for han. Har vurdert å ha sex med en annen mann jeg hadde en kjempe fin tone med før, men hva er det verste som kan skje? Jeg får følelser for en annen mann og mister følelser for kjæresten min?

Anonymkode: b0e22...bad

Min teori om hva som vil skje.

Du ligger med en annen mann en gang. Etterpå angrer du veldig fordi du visste at du var ei sånn hore og dermed bruker du masse energi på å skjule for mannen din har du har vært utro. Fordi du synes synd på deg selv og fordi du vet at du fortjener dårlig behandling etter å ha vært et dårlig menneske så blir bare alt i livet ditt verre.

Hvorfor liker mennesker å gjøre destruktive ting for å gjøre ting bedre er et spørsmål du kan stille deg selv? Årsaken er at dersom man gjør konstruktive ting skjer konstruktive ting, og når du gjør destruktive ting skjer destruktive ting.

Spør deg selv først, - ville du klart å juge til mannen din om at du har ligget med en annen? Er svaret ja, - ja da vet du hva du kan gjøre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har i alle fall opplevd det, liggi med en kar som det viste seg at han hadde dame, også kom han i ettertid, med at 'nå hadde han gjort det slutt med dama, så nå kunne vi fortsette'... Nei takk... 

Anonymkode: 5cb3f...f59

Du har ligget med en mann som har vært opptatt, og når han gjør det slutt med dama si for å bli sammen med deg så sier du "nei takk!"?

Fantastisk. Fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, waco skrev:

Du har ligget med en mann som har vært opptatt, og når han gjør det slutt med dama si for å bli sammen med deg så sier du "nei takk!"?

Fantastisk. Fantastisk.

Waco da:) Det er jo fordi det plutselig blir et annet menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Er det noen her som har stillt spørsmålet om hva stygge ting TS kanskje sier til mannen sin? Eller tror vi at denne fyren bare blindt, er et rasshøl mot henne helt utav det blå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HarryDotter skrev:

Er det noen her som har stillt spørsmålet om hva stygge ting TS kanskje sier til mannen sin? Eller tror vi at denne fyren bare blindt, er et rasshøl mot henne helt utav det blå?

Man har jo ofte tanker rundt hva som er hva i en problemstilling som blir presentert.

Ofte synes jeg det er mer interessant å se svar som kommer og de medbringer gjerne nye problemstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kranglet mye med kjæresten min angående andre kvinner. Han er veldig på det med andre kvinner hele tiden. Han kaller meg stygge ting hele tiden og skriker til meg. Jeg har fått inntrykket jeg ikke er bra nok for han. Har vurdert å ha sex med en annen mann jeg hadde en kjempe fin tone med før, men hva er det verste som kan skje? Jeg får følelser for en annen mann og mister følelser for kjæresten min?

Anonymkode: b0e22...bad

Slå opp, og knull alle du vil. Han vil ikke bry seg, om du knuller andre. Han har deg, kun på vent til en bedre dukker opp. 

Anonymkode: cd3d9...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kranglet mye med kjæresten min angående andre kvinner. Han er veldig på det med andre kvinner hele tiden. Han kaller meg stygge ting hele tiden og skriker til meg. Jeg har fått inntrykket jeg ikke er bra nok for han. Har vurdert å ha sex med en annen mann jeg hadde en kjempe fin tone med før, men hva er det verste som kan skje? Jeg får følelser for en annen mann og mister følelser for kjæresten min?

Anonymkode: b0e22...bad

Du fortjener definitivt å ha en bedre mann, som vet å verdsette deg på alle måter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...