Gå til innhold

Dårlig samvittighet fordi jeg reiser uten han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble invitert med på en liten hyttetur med litt fjernere familie. Min samboer har ikke ferie enda så han blir ikke med. Men nå fikk jeg plutselig dårlig samvittighet ovenfor han. Jeg vet egentlig ikke hvorfor. Han har ingenting i mot at jeg reiser. 

Hva skjer med meg egentlig? Kan telle på en hånd de gangene vi har sovet fra hverandre, kanskje jeg bare er for knyttet?

Anonymkode: 25bb4...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du virker for knyttet ja....noen dager uten kjæresten bør alle klare uten at de skal få nedsig, dårlig humør, bli deppa osv! Hvorfor blir enkelte avhengige av kjærestene sine? Det har jeg lurt på lenge! Det har ingenting med at de er så forelsket å gjøre at ikke kan være fra hverandre! Den har jeg sluttet å kjøpe for lengst! Det stikker nok dypere! Kontroll? Redsel? Redsel pga manglende kontroll?? Og ikke kom med "jeg har ikke behov for å være borte fra kjæresten min..." Nå snakker Vi om hvorfor, og ingen jeg kjenner og så forelsket at de ikke klarer å være borte fra kjæresten! Tror det er andre ting som spiller inn 😕

Anonymkode: 67cfd...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker litt for avhengig av han ja. Verden går ikke under av at du drar på en hyttetur uten han

Anonymkode: 7880e...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...