Gå til innhold

Møtte eksen, fikk sjokk over hvordan jeg skal takle det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og eksen gjorde det slutt for 2 mnd siden, har egentlig kommet meg ganske så videre. men møtte han i helgen og det var første gang etter bruddet. Nå føler jeg sliter mer en noen gang, føler jeg er der de første dagene etter bruddet. Vi snakket ikke eller noe for bruddet var veldig stygt og vi såret hverandre veldig når bruddet skjedde. sitter med dårlig samvittighet og føler meg bare mer knust nå etter jeg så han og hvordan han reagerte når han så meg. så bare hat i øynene hans. Dette var ute på byen og vi møttes 3 ganger på de tre dagene. Jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å slutte å tenke på han. Var så godt på vei før jeg møtte han nå. Føler en ekstrem kjærlighetssorg, nesten verre enn sist. Noen tips eller hva jeg kan gjøre, han har blokket meg over alt og vet han gjør det for å såre meg og for at han ikke skal være tilgjenlig for meg. Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal klare det denne gangen. 

Anonymkode: 45018...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er slutt, og han har avsluttet all kontakt for å såre deg? Hvordan tenker du at det henger sammen....? Hva var det dere gjorde for å såre hverandre, samtidig?

Anonymkode: 59f04...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kanskje litt feil, han gjorde jo for mitt og sitt beste for at vi skal komme oss videre. Men etter at jeg så han så ble det bare mye verre. Noe jeg ikke hadde trodd

Anonymkode: 45018...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klisje råd, men ting tar tid. Jo oftere du ser han, jo mer blir du vandt til det, men det vil ta tid. Bra han har blokka deg overalt, mindre sosiale medier du kan snoke på.

Finn på ting, gjør noe som gjør deg glad, venner, kino osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt at det blir vanskeligere de første gangene du ser han. Du kommer gjennom det, men du må venne deg til det og det tar tid. :klem:

Anonymkode: 8ed3b...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...