Gå til innhold

Menn: Når en dame har gått mye ned


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja så er jo ikke kroppen fulgt med på samme måte. Og ting henger jo litt. 

 

Har mistet 40kg. Og var nesten mer selvsikker naken med en ny mann enn nå. For nå henger jo alt 😛

Nå skal jeg på date. Første gang siden vekttapet siste året. Han vet jeg har gått mye ned. Og han sier at han skjønner at det blir overflod av hud osv 😛

Men hvordan slappe av i forhold til da sexen 😛 Er jo ikke sikkert det blir sex haha men hvis om atte 😛

Anonymkode: d6782...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er han mann så aksepterer han det og skjønner a det kan ta tid å gjøre moe med. Er han en guttevalp så er det ikke noe å samle på anyways.

Jeg var helt avslappet mtp sex da jeg hadde mye løshud, om enn ikke akkurat følte meg sexy så var jeg likevel komfortabel i egen kropp. Han ene som mente det så helt jævlig ut ofret jeg ikke mye tid på, for å si det sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Silfen skrev:

Er han mann så aksepterer han det og skjønner a det kan ta tid å gjøre moe med. Er han en guttevalp så er det ikke noe å samle på anyways.

Jeg var helt avslappet mtp sex da jeg hadde mye løshud, om enn ikke akkurat følte meg sexy så var jeg likevel komfortabel i egen kropp. Han ene som mente det så helt jævlig ut ofret jeg ikke mye tid på, for å si det sånn.

Ja det er jo veldig sant. Jeg føler meg "smoking hot" MED klær 😂😂 

Men kjenner det skal bli godt å få fjerbet overflødig etterhvert 😊

Anonymkode: d6782...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...