Gå til innhold

Fortvilet.. bør jeg gjøre det slutt pga omstendighetene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var i et forhold for flere år tilbake siden. Det ble slutt på en vond og ubehagelig måte. Jeg orker ikke å skrive alt. Jeg trodde alt av problemer var ferdig nå og lagt bak som historie. Jeg har en ny kjæreste som jeg er kjempeglad i. Og livet har gått videre.

I juni fikk jeg vite at jeg var anmeldt for fortidens historie.  Jeg hadde kontaktet eksen for mye da det ble slutt  fordi jeg var forvirret av situasjonen. Det ble henlagt men eksen har nå sendt klare på henleggelsen. Jeg er lykkelig i nytt forhold og vil ikke kontakte han igjen. 

Noen råd om hva jeg bør gjøre? Jeg vil ikke fortelle dette til nye kjæresten min... Men bør jeg gjøre det slutt pga fortiden og dette som skjer? Jeg er så stresset... 

Anonymkode: 5c085...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klage på henleggelsen skulle det stå .. Og jeg er stresset rundt det.. 

Anonymkode: 5c085...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, slapp av. Ingenting skjer.

Anonymkode: 72405...2f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen kommer nok ingen steder med den klagen. Du har gått videre, nyt livet ditt du.

Anonymkode: 7502d...9eb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen kommer nok ingen steder med den klagen. Du har gått videre, nyt livet ditt du.

Anonymkode: 7502d...9eb

Takk. Jeg er veldig forelsket og lykkelig nå. Og jeg får bare satse på at dette går bra. Jeg har tatt full avstand fra eksen for lenge siden, og er ikke interessert i å verken kontakte eller prate med han noensinne igjen. Det er historie nå. Vil bare at livet skal gå videre. 

Anonymkode: 5c085...158

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Jeg er veldig forelsket og lykkelig nå. Og jeg får bare satse på at dette går bra. Jeg har tatt full avstand fra eksen for lenge siden, og er ikke interessert i å verken kontakte eller prate med han noensinne igjen. Det er historie nå. Vil bare at livet skal gå videre. 

Anonymkode: 5c085...158

Er vel mer snakk om at du skal ta avstand fra din egen tendens til å ikke la ting ligge når du får beskjed om det. Du har tydeligvis mast såpass på eksen at du ble anmeldt for det, og er fortsatt mest opptatt av at DU har det bra nå. 

Anonymkode: 0b5fe...142

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det å plage folk skal få konsekvenser jeg. Kanskje en tiltale hadde fått deg til å forstå at når noen ønsker å komme seg ut av et forhold så skal begge parter respektere det. Og den nye kjæresten din bør også få en advarsel om hvordan du er når livet byr på «motvind»

Anonymkode: e40cd...ff6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel mer snakk om at du skal ta avstand fra din egen tendens til å ikke la ting ligge når du får beskjed om det. Du har tydeligvis mast såpass på eksen at du ble anmeldt for det, og er fortsatt mest opptatt av at DU har det bra nå. 

Anonymkode: 0b5fe...142

Jeg vet at han var en del av det selv. Og derfor så synes jeg at det er urimelig at det tas opp. Men jeg får bare leve med dette og håpe på at det går bra / eventuelt ta en tur på politistasjonen å be om en samtale med politiet om det. 

Anonymkode: 5c085...158

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i et forhold for flere år tilbake siden. Det ble slutt på en vond og ubehagelig måte. Jeg orker ikke å skrive alt. Jeg trodde alt av problemer var ferdig nå og lagt bak som historie. Jeg har en ny kjæreste som jeg er kjempeglad i. Og livet har gått videre.

I juni fikk jeg vite at jeg var anmeldt for fortidens historie.  Jeg hadde kontaktet eksen for mye da det ble slutt  fordi jeg var forvirret av situasjonen. Det ble henlagt men eksen har nå sendt klare på henleggelsen. Jeg er lykkelig i nytt forhold og vil ikke kontakte han igjen. 

Noen råd om hva jeg bør gjøre? Jeg vil ikke fortelle dette til nye kjæresten min... Men bør jeg gjøre det slutt pga fortiden og dette som skjer? Jeg er så stresset... 

Anonymkode: 5c085...158

Jeg får en følelse av at eksen din er ute etter å lage drama. Kanskje han ikke takler at du har gått videre, og prøver å rote opp gammelt grums. Bare min magefølelse. 

Du bør nevne noe til den nye kjæresten din så han er forberedt i tilfelle eksen prøver på noe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Isambard skrev:

Jeg får en følelse av at eksen din er ute etter å lage drama. Kanskje han ikke takler at du har gått videre, og prøver å rote opp gammelt grums. Bare min magefølelse. 

Du bør nevne noe til den nye kjæresten din så han er forberedt i tilfelle eksen prøver på noe. 

Jeg tror det samme. Tror at eksen min har et motiv bak det, og at det er sjalusi over at jeg har gått videre. Jeg tror at han gjør det bevisst fordi han sliter med bruddet. 

Anonymkode: 5c085...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen din kommer ingen vei med den klagen. Bare glem hele greia og kos deg i det nye forholdet. Ikke lag masse drama ut av ingenting

Anonymkode: 63443...b5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eksen din kommer ingen vei med den klagen. Bare glem hele greia og kos deg i det nye forholdet. Ikke lag masse drama ut av ingenting

Anonymkode: 63443...b5c

Jeg vet. Dette kan han ikke komme noen vei med. Dette er flere år siden. Og dessuten så er det en helt uforståelig sak. Jeg er uskyldig. Det er ikke noe alvorlig det dreier seg om. Jeg tror at han er sjalu og gjør det av den årsak.

Anonymkode: 5c085...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare legg det bak deg. Eksen din kommer neppe noen vei hos politiet, med mindre det var grove dødstrusler o.l. det var snakk om. Kos deg med den nye kjæresten din og ta lærdom av situasjonen (at neste gang du eventuelt går gjennom et brudd så takler du det på en mindre dramatisk måte). Slett eksen din fra alle kanaler, så slipper du å forholde deg til ham overhodet :) 

Anonymkode: ab8e0...07f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter denne exen qwerty elns her på KG?

Anonymkode: 49343...2ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Heter denne exen qwerty elns her på KG?

Anonymkode: 49343...2ee

Nei 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare legg det bak deg. Eksen din kommer neppe noen vei hos politiet, med mindre det var grove dødstrusler o.l. det var snakk om. Kos deg med den nye kjæresten din og ta lærdom av situasjonen (at neste gang du eventuelt går gjennom et brudd så takler du det på en mindre dramatisk måte). Slett eksen din fra alle kanaler, så slipper du å forholde deg til ham overhodet :) 

Anonymkode: ab8e0...07f

Jeg har slettet han fra alle kanaler. Han kommer ingen vei med det. 

Anonymkode: 5c085...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...