Gå til innhold

Hvordan skaffe sitt eget liv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg veit jeg høres tragisk ut nå, og er helt innforstått med det, og jeg trenger altså hjelp. 

Ok. Jeg elsker mannen min. Han er en gøy person å "henge med". Han prioriterer å være med meg og barnet vårt fremfor andre ting når han har fri, og det er hyggelig. 

Han jobber altså utrolig mye. Jeg er hjemme med barnet vårt (slik har vi bestemt inntil videre). Jeg prøver å finne på ting, men vi har akkurat flyttet og jeg er usikker på tilbud rundt her i området. Jeg har også mistet de fleste venninnene mine, og de 2 jeg har igjen bor i hjembyen. 

Så "logisk" nok, sirkler alt av liv rundt barnet og mannen. Jeg er lei av å ikke kunne få tiden til å gå uten ham. For meg er det risikabelt å gå ut for å lete etter ting å gjøre tilfelle jeg ikke finner noe (tør ikke en dritt). 

Jeg må skaffe meg et mer innholdsrikt liv med barnet. Vi har heldigvis stor hage med lekeplass og andre barn rundt, så for henne er det ypperlig, men det blir jo litt enfoldig etterhvert. 

Tips?

Anonymkode: fc090...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå turer med barnet, vær ute, kafè osv. Du er ny i byen? Da er kan det være enkelt å komme i kontakt med noen på kafèn f.eks... Hvis du ser en barnemor og ungen hennes, si du er ny og lurer på om de har noen aktivitetstilbud. Hvis ikke så kan du søke på nettet etter det også.

Anonymkode: 158ba...24a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...