Gå til innhold

Når en bruker har langt flere kommentarer enn likes, hva tenker dere da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir sjokkert når jeg ser brukere som har kanskje over 1000 kommentarer men kun 300 likes elns. Hva tenker dere om vedkommende da?
Tenker dere negativt? Jeg velger heller å ta råd fra en som har flere likes enn kommentarer enn omvendt. Er jeg merkelig?

Anonymkode: ff3dd...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt, det betyr at du er dum og overflatisk. 

Anonymkode: d0794...9c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke på den statistikken til brukerne som svarer i en tråd jeg. Ser på kommentaren. Men kanskje jeg som er rar, ikke du... 😛

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har vel det noe å si? Alt noen henger seg opp i her inne altså.....

 

Hilsen bruker med 4 dobbelt så mange likes som kommentarer.

Anonymkode: b733a...6a0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste gang jeg er innom en brukers side, er fordi på pad er linken til brukeren rett under overskriften ( irriterer meg litt) og med store fingre er det ofte jeg kommer inn på brukerens side i stedenfor tråden. Så aldri sett hvor mange likes noen har.

Og de som for x kun deltar i trpder der man må trykke liker for å få tråden videre, vil så klart ha mange flere likes enn en vanlig bruker. 

Men godt du ikke tarbråd fra hvem som helst, litt dumt du tar råd fra kun folk som kanskje nesten bare deltar intelletråder.

Anonymkode: 0f3db...9f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noe jeg henger meg opp i. Det kan handle vel så mye om hvilke tråder man svarer mest i (det er lite likes i dagbøkene, for eksempel) som hvorvidt man har noe vettugt å komme med eller ikke - dessuten skjer det jo stadig vekk at innlegg med mange likes er borti i natta teite, irrelevante og hinsides all fornuft.

Som en med langt flere innlegg enn likes og mange års fartstid på forumet vil jeg også minne om at likes-funksjonen er relativt ny - størstedelen av mine innlegg er fra en tid da den ikke fantes...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ikke merke til slikt. Kanskje de er aktive i telletrådene eller lignende?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

For å være ærlig tenker jeg at det er en mannlig bruker som skriver masse innlegg for å provosere kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bruker har knapt likes. Det er fordi jeg skrev en del med brukeren tidligere. Men har de siste årene skrevet stort sett som anonym. Og likes opplegget kom etter jeg startet å skrive som anonym. Så når jeg da en sjelden gang skriver med brukernavn så ser man jo at jeg knapt har likes i forhold til kommentarer. 

Personlig bryr jeg meg ingenting om hvor mange kommentarer eller likes noen her inne har. 

Anonymkode: bcb67...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir sjokkert når jeg ser brukere som har kanskje over 1000 kommentarer men kun 300 likes elns. Hva tenker dere om vedkommende da?
Tenker dere negativt? Jeg velger heller å ta råd fra en som har flere likes enn kommentarer enn omvendt. Er jeg merkelig?

Anonymkode: ff3dd...005

De er ihvertfall ikke aktive i telletrådene. Der kan man jo høste 10 likes bare ved å telle et et tall. Det er tross alt bedre å ha få likes enn å ha mange "falske" Det er nok mange som er aktive der kun for å høste likes, kan ikke tenke meg at det er fordi de synes det er såå gøy å telle.

Anonymkode: 80c35...92f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får mest likes når jeg diskuterer politikk e.l., eller når jeg bare kødder med folk.

Det betyr ikke nødvendigvis at jeg er en guru på samlivsråd likevel, jeg er bare god på spissformuleringer.

Siden jeg har masse likes så må du ta dette rådet til deg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger ikke merke til slike ting.  Jeg plusser anonyme brukere like ofte som brukere med nick. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke den likes greia vært her i så mange år, så har vi brukere som har vært her i svært mange år. Jeg var svært aktiv de første årene jeg var her. Da fantes ikke likes. Så gradvis er det flere, og flere som vet hvem man er, så skriver man mer som anonym. Og dermed har man svært lite likes.

Anonymkode: 27445...225

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det betyr vel like gjerne at brukeren har postet mye som ab...

Ergo troll... :fnise:

Endret av Uredd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke se på det. Men tenker at de med flest likes er de som skriver søppel i telletråder og ellers i sosialforumet

På kg som andre steder handler likes om at folk er enige med deg eller at du skriver på en måte der folk får sympati med deg. Du kan være verdens smarteste med de beste rådene, men om folk synes du er irriterende eller ikke gidder lese det du skriver får du ikke likes

Anonymkode: 9183d...384

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mippi skrev:

Jeg ser ikke på den statistikken til brukerne som svarer i en tråd jeg. Ser på kommentaren. Men kanskje jeg som er rar, ikke du... 😛

Da er jeg rar også, ha,ha.

Anonymkode: fadb4...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...