Gå til innhold

Kan intimservietter kastes i do? 


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Intim servietter skal ikke kastes i do. Uansett hva som står på pakken.

Anonymkode: 3fe3d...d36

I så fall kan produsenten saksøkes om det går galt.

Anonymkode: 5abc1...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bodd på samme sted i 26 år. Like lenge har jeg skylt ned tampongene i do, og har aldri hatt noe plunder. Selvsagt løser de seg opp.

Anonymkode: 9334c...997

Fordi det er noen andre som fikser problemet.

Anonymkode: 8ca35...8a6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts kan glede seg til at de kommer og må stake opp hele røyrsystemet hennes. Det er litt flaut og ikke billig. 

Anonymkode: 8f34c...12e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor lage intimservietter da? Gir jo ikke mening! 


Ts

Anonymkode: c03dc...ebe

For å vaske seg med? Er da helt normalt å ha en liten søppelbøtte ved toalettet, der kaster en slikt som ikke skal i do :)

Anonymkode: 247f7...417

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts kan glede seg til at de kommer og må stake opp hele røyrsystemet hennes. Det er litt flaut og ikke billig. 

Anonymkode: 8f34c...12e

Tror du har misforstått. Jeg kaster dem ikke i do, men i søppelbøtten. Eneste som går i mitt toalett er tiss, bæsj og dopapir. Jeg spurte, fordi jeg ble usikker på om de kan kastes i do. Jeg har ikke kastet de i do, men i søppelbøtten, 

Så nei, ingen må komme hit for å stake opp rørene mine. 

TS

Anonymkode: c03dc...ebe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bodd på samme sted i 26 år. Like lenge har jeg skylt ned tampongene i do, og har aldri hatt noe plunder. Selvsagt løser de seg opp.

Anonymkode: 9334c...997

Nei. Bare nei. De er ikke laget av greier som kan løse seg opp.

Hvordan hadde det blitt i tampongers naturlige bruksområde.......? 

Anonymkode: 247f7...417

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bodd på samme sted i 26 år. Like lenge har jeg skylt ned tampongene i do, og har aldri hatt noe plunder. Selvsagt løser de seg opp.

Anonymkode: 9334c...997

Du må være ett spessielt lite snøfnugg som har den innstillingen. Noe mer du gjør prinsesse lat?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det meningen man skal kaste opp? Alle skriver her at bare tiss, bæsj og dopapir skal i toalettet :vetikke:

Anonymkode: a6d63...3ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er det meningen man skal kaste opp? Alle skriver her at bare tiss, bæsj og dopapir skal i toalettet :vetikke:

Anonymkode: a6d63...3ab

Oppkast kan jo kalles for ufordøyd bæsj... så det er nok helt innafor. :fnise:

ts

Anonymkode: c03dc...ebe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man kaster noe annet enn det som kommer inn i kroppen og dopapir i doen er det heller ikke bra for miljøet. Da kommer det jo rett ut i badevannet vårt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har bodd på samme sted i 26 år. Like lenge har jeg skylt ned tampongene i do, og har aldri hatt noe plunder. Selvsagt løser de seg opp.

Anonymkode: 9334c...997

Eller så betyr det bare at de kommer seg forbi ditt røropplegg og tetter renseanlegget i stedet.

Anonymkode: 91443...bd8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Diamant20 skrev:

Hvis man kaster noe annet enn det som kommer inn i kroppen og dopapir i doen er det heller ikke bra for miljøet. Da kommer det jo rett ut i badevannet vårt

Har tilgode å se tamponger, bind osv flyte i badevannet. Hvilket vann bader du i?

Anonymkode: 159f8...c4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har tilgode å se tamponger, bind osv flyte i badevannet. Hvilket vann bader du i?

Anonymkode: 159f8...c4b

Så det på planet plast på NRK, rett i sjøen kanskje ikke akkurat der man bader men i samme vannet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kaster de i do. De tetter ikke mer enn dopapir gjør. Jeg regner med at folk kaster dopapiret i do. Her får tamponger og bind i do også.

Anonymkode: 159f8...c4b

Du er vel klar over at det er du som må betale for at de må fjerne blokkeringen som du har forårsaket?

Rørleggerfirma sier at det kun er dopapir samt kroppslige etterlatensskaper som skal i do

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg trodde dette var barnelærdom?  

 Slike ting skal jo selvfølgelig helst ikke i dassen... 

Anonymkode: d4969...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som å kaste penger i dass er det noe som heter. 

Brukte intimserivetter bør selges til desperate menn. Så får man litt inntekt samtidig som mennene får utøvd deres seksualitet. 

Anonymkode: 857ca...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bodd på samme sted i 26 år. Like lenge har jeg skylt ned tampongene i do, og har aldri hatt noe plunder. Selvsagt løser de seg opp.

Anonymkode: 9334c...997

Nei, de gjør ikke det. Her vi bor har vi rene føljetongen gående, med sånt som folk kaster i do som ikke skal i do. Det stopper et sted i renseanlegget og tetter hele dritten. Det er vanskelig å se hva det er (legges ut bilder i Facebook-gruppe for stedet), men sannsynligvis bleie, bind eller klut av noe slag. Dette skjer ukentlig, og det eneste de foreløpig vet med sikkerhet er at det er noen i en bestemt vei som holder på med dette.

Så, ja, det er ikke sikkert at det tetter din dass, men det kan lage store problemer i rørsystemer og i renseanlegget lenger bort. Så slutt med det, ok? Tiss, bæsj, dopapir. Tre ting. Ikke vanskelig å huske i det hele tatt, selv for et barn. ;)

 

Anonymkode: cc605...4e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bruker intimservietter og får sopp med vilje?😂😂

Anonymkode: c571c...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

I så fall kan produsenten saksøkes om det går galt.

Anonymkode: 5abc1...0b4

Du bor i USA, eller?

Anonymkode: cc605...4e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bodd på samme sted i 26 år. Like lenge har jeg skylt ned tampongene i do, og har aldri hatt noe plunder. Selvsagt løser de seg opp.

Anonymkode: 9334c...997

Åå som jeg håper at avløpsfolkene dumper dine brukte bind, tamponger og våtservietter gjennom 26 år på trappa di :hoppe: 

Anonymkode: b66ee...89b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...