Gå til innhold

Bestemmer du eller småbarna hva de skal ha på seg:)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en 2,5 åring (jente). Hun vil gjerne ha fargerike t-skjorter, t-skjorter med figur-print, dyremotiv og lignende. Noen ganger får hun velge hvilken skjorte, men er det vinter blir det med ullundertøy under. Jeg bestemmer hvilke type klær som er passende, men hun kan gjerne få et par alternativer å velge mellom. Legger jeg det klart på morgenen er det ikke noe problem å få på henne klær :) Litt medbestemmelse synes jeg er fint, ser hun er stolt når hun har valgt antrekk selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutt på fire og jente på to, de får på seg de klærne jeg legger frem. Sjelden protester, og er det noen som sier noe er det han på fire. Vil han ha en annen genser så er det greit, men får ikke gå gjennom halve klesskapet. Må være passende ut fra været, eneste kravet jeg har.

Jenta bryr seg lite, men hårstrikk, hårbånd, kliper, fletter og sånt kan jeg bare glemme :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GulSol

Gutt på 2. Han protesterer på en anorakk han har. Noen ganger vil han heller ha sandaler enn støvler og omvendt, men godtar heldigvis forklaringen "det regner og da blir du våt"... Aldri brydd seg nevneverdig om hvilke klær han har på seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...