Gå til innhold

OK at han ser på andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere kvinner som seriøst mener dere aldri ser på andre menn selv om dere er i forhold lyver så det renner av dere.

Det er ok å være ærlig folkens.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, hocane skrev:

Dere kvinner som seriøst mener dere aldri ser på andre menn selv om dere er i forhold lyver så det renner av dere.

Det er ok å være ærlig folkens.

Og tyv tror alle stjeler.  Dere kvinner eller dere menn..for en generalisering!  Hvis enkelte personer (uansett kjønn!) sier at de ikke ser på andre, så gjør de ikke det. Bare fordi mange ser på andre betyr ikke at alle gjør det. Og det er faktisk ikke kjønnsbestemt. 

Anonymkode: 57a46...69d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hocane skrev:

Dere kvinner som seriøst mener dere aldri ser på andre menn selv om dere er i forhold lyver så det renner av dere.

Det er ok å være ærlig folkens.

Folk er ikke blinde for attraktive mennesker, men problemet til TS er jo at typen glor åpenbart på andre damer mens han står ved siden av henne, og ikke nok med det, han kommenterer i tillegg hvor digge de ser ut. Så jeg vet ikke, lav sosial intelligens og/eller total mangel på respekt for partneren sin. Ille er det uansett. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Arktis skrev:

Folk er ikke blinde for attraktive mennesker, men problemet til TS er jo at typen glor åpenbart på andre damer mens han står ved siden av henne, og ikke nok med det, han kommenterer i tillegg hvor digge de ser ut. Så jeg vet ikke, lav sosial intelligens og/eller total mangel på respekt for partneren sin. Ille er det uansett. 

Kommentaren mi ner rettet mot begge kjønn. Jeg er enig at det er uakseptabelt å kommentere når partneren er ved deg, men jeg vil ærlig innrømme at jeg kan se på attraktive damer dersom jeg går alene, det er menneskelig natur. Det betyr ikke at jeg kommer til å prøve meg på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, jeg hadde droppet han tvert. Altså med meningene han har beviser bare at synet hans på et forhold er totalt idiotisk.selfølgelig kikker vi alle sammen på andre men måten han gjør det på og belyser det er bare ubehagelig og kleint for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er best at mannfolkene holder kjeft om at de ser på andre damer. Da tror visst kvinnfolkene at dette ikke forkommer. Forstå det den som kan.

Anonymkode: 281e7...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Arktis skrev:

Folk er ikke blinde for attraktive mennesker, men problemet til TS er jo at typen glor åpenbart på andre damer mens han står ved siden av henne, og ikke nok med det, han kommenterer i tillegg hvor digge de ser ut. Så jeg vet ikke, lav sosial intelligens og/eller total mangel på respekt for partneren sin. Ille er det uansett. 

Jada, feilen ligger selvsagt hos mannen. Kan skjønne det. Det kan overhodet ikke ha noe med å gjøre at noen skal ta seg nær av alt mulig som kan på ett eller annet vis oppfattes som noe.

Neiiiiida.

Anonymkode: 281e7...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hocane skrev:

Kommentaren mi ner rettet mot begge kjønn. Jeg er enig at det er uakseptabelt å kommentere når partneren er ved deg, men jeg vil ærlig innrømme at jeg kan se på attraktive damer dersom jeg går alene, det er menneskelig natur. Det betyr ikke at jeg kommer til å prøve meg på dem.

Men det er vel ikke så mange som benekter det? At man ser attraktive mennesker selv når man er i et forhold? Mister jo ikke synet av den grunn. Det det handler om er jo måten det gjøres på. Hvis damen din ikke får med seg hva du sier fordi hun står måpende og stirrer på en annen kjekkas, da føles vel ikke det så veldig okei for deg? De fleste registrerer jo andre attraktive mennesker, men man gjør ikke en stor greie ut av det, slik mannen til TS gjør. Han unnskylder seg med at det er greit at han glaner og kommenterer siden han ikke har tenkt å ligge med dem, og kanskje for noen par fungerer det fjell med en slik oppførsel, men her sårer det TS, og typen kunne ikke brydd seg mindre. Ergo: løk. 

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er best at mannfolkene holder kjeft om at de ser på andre damer. Da tror visst kvinnfolkene at dette ikke forkommer. Forstå det den som kan.

Anonymkode: 281e7...e87

 

Damer ser også attraktive menn, og attraktive kvinner, men om man har tenkt til å bli værende i et forhold som fungerer sånn noenlunde optimalt, kan det jo være en idé å ta litt hensyn til partneren sin. Trenger ikke å jabbe høyt om alt man tenker, gjør man vel? Vi er alle inneforstått med at Jessica Alba og Channing Tatum er hot af, men vi tapetserer ikke soverommet med de og ber partneren snu seg en annen veg. 

Uansett, det er ikke slik at oppførselen til mannen i HI er typisk for menn, bare for personer som ikke tar så veldig hensyn. 

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada, feilen ligger selvsagt hos mannen. Kan skjønne det. Det kan overhodet ikke ha noe med å gjøre at noen skal ta seg nær av alt mulig som kan på ett eller annet vis oppfattes som noe.

Neiiiiida.

Anonymkode: 281e7...e87

 

Gjør du deg vanskelig? 😛 Poenget er ikke kjønn, men oppførsel? Vil du ha en dame som til stadighet går rundt og glaner og kommenterer alle de digge mennene hun ser og hvor lyst hun får på de? Det hadde ikke vært hyggeligere med noen som har litt mer fokus på dere, og litt mindre fokus på alt som er rundt? Sure, vi trenger ikke late som at det ikke finnes flust av attraktive mennesker, men ha litt respekt da, for den man har valgt å være sammen med. For til syvende og sist handler det om den respekten. Ligger den til grunn, så kan dere knise sammen om all verdens attraktive mennesker uten at man får klump i magen og føler seg dritt etterpå. Om den ene kjører enmannsshow, verken lytter, viser snev av hensyn eller ønske om at partneren sin skal ha det godt, hva er vitsen? Kanskje forholdet burde revurderes. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er best at mannfolkene holder kjeft om at de ser på andre damer. Da tror visst kvinnfolkene at dette ikke forkommer. Forstå det den som kan.

Anonymkode: 281e7...e87

 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada, feilen ligger selvsagt hos mannen. Kan skjønne det. Det kan overhodet ikke ha noe med å gjøre at noen skal ta seg nær av alt mulig som kan på ett eller annet vis oppfattes som noe.

Neiiiiida.

Anonymkode: 281e7...e87

Om det er så greit kan det vel umulig være vanskelig for deg å finne en dame som liker sånt? Som ler med deg når du presiserer hvilken knullbar godbit som går foran dere? Alle må jo prøve å finne en de trives med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, hocane skrev:

Dere kvinner som seriøst mener dere aldri ser på andre menn selv om dere er i forhold lyver så det renner av dere.

Det er ok å være ærlig folkens.

Fortsatt en jævla stor forskjell på å se og det å glo og kommentere hvor jævla bra de som går forbi er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...