Gå til innhold

OK at han ser på andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns du skal få litt mer selvtillit å godta det. Ja, i en ideell verden så sier man ikke sånn foran dama si, men det kommer situasjoner der man må være ærlig når temaet blir tatt opp av andre, og da nytter det ikke å bli mutt å sur å forvente at en mann ikke skal være en mann. Kan ikke bare "eyeyey du, jeg kanke snakke om andre damer for jeg har den deiligste dama i verden" uten å høre 100 prosent phæggåt ut å begå sosialt selvmord blant andre enn dama. Og vil du virkelig det, at du skal bligjøres på bekostning av hvordan alle andre oppfatter han? utrolig egoistisk i så fall.

Anonymkode: 7352b...cd2

Du er nok en mannsgris som denne fyren, Påtide å vokse opp

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en løk.. Hadde jeg hørt "sexy som faen" om andre damer hadde jeg tatt en: "åh jaa, akkurat som broren/faren din, dayum han ser bra ut!" 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fluffe skrev:

Du er nok en mannsgris som denne fyren, Påtide å vokse opp

Men syns du virkelig man ikke skal kunne delta i en samtale med kompiser om fine damer fordi man har dame? Jeg regner med du er fornuftig og sier nei. Og da er det også veldig dumt å nekte en fyr å snakke om fine damer rundt dama også, for hun blir jo like sur om "han blir en annen  rundt kompisene sine" og snakker med dem som en helt vanlig fyr. Dere bør jo bare godta at menn er menn.

Anonymkode: 7352b...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men syns du virkelig man ikke skal kunne delta i en samtale med kompiser om fine damer fordi man har dame? Jeg regner med du er fornuftig og sier nei. Og da er det også veldig dumt å nekte en fyr å snakke om fine damer rundt dama også, for hun blir jo like sur om "han blir en annen  rundt kompisene sine" og snakker med dem som en helt vanlig fyr. Dere bør jo bare godta at menn er menn.

Anonymkode: 7352b...cd2

Fått med deg hva hovedinnlegget handler om eller? Det er ikke kompisser han sier det til, det er dama hans. Nei jeg godtar ikke at en voksen mann oppfører seg som en kåt 16åring. Det er ikke greit å glo på andre som om man er en desperat kåt mann. Å gjemme seg bak menn er menn er ikke ett argument overhode. Du kan fint være en mann og oppføre deg skikkelig. 

Endret av Fluffe
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns du skal få litt mer selvtillit å godta det. Ja, i en ideell verden så sier man ikke sånn foran dama si, men det kommer situasjoner der man må være ærlig når temaet blir tatt opp av andre, og da nytter det ikke å bli mutt å sur å forvente at en mann ikke skal være en mann. Kan ikke bare "eyeyey du, jeg kanke snakke om andre damer for jeg har den deiligste dama i verden" uten å høre 100 prosent phæggåt ut å begå sosialt selvmord blant andre enn dama. Og vil du virkelig det, at du skal bligjøres på bekostning av hvordan alle andre oppfatter han? utrolig egoistisk i så fall.

Anonymkode: 7352b...cd2

Dette handler ikke om å være mann eller ikke, det handler om å være flokkdyr eller ikke. Kun flokkdyr er opptatt av enighet om hva som er vakkert og sexy. Og nei, flokkdyr har ikke utpreget god selvtillit, nei.

Jeg har opplevd at kvinner begynner å snakke til meg om hvem menn de selv synes er digg. Da vet jeg at dette ikke er et menneske med egne tanker og meninger, men en sau. Jeg tar fort avstand til sånne. De blir nesten alltid en klamp om foten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fluffe skrev:

Fått med deg hva hovedinnlegget handler om eller? Det er ikke kompisser han sier det til, det er dama hans. Nei jeg godtar ikke at en voksen mann oppfører seg som en kåt 16åring. Det er ikke greit å glo på andre som om man er en desperat kåt mann. Å gjemme seg bak menn er menn er ikke ett argument overhode. Du kan fint være en mann og oppføre deg skikkelig. 

Å snakke om damer er ikke å oppføre seg skikkelig? Tror aldri jeg har hørt noe så militant feministisk.  Da kan man aldri ha sex heller da. Å ta på damer er jo heller ikke å oppføre seg skikkelig......

Anonymkode: 7352b...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å snakke om damer er ikke å oppføre seg skikkelig? Tror aldri jeg har hørt noe så militant feministisk.  Da kan man aldri ha sex heller da. Å ta på damer er jo heller ikke å oppføre seg skikkelig......

Anonymkode: 7352b...cd2

Igjen: har du fått med deg hva innlegget handler om?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han virker som en merkelig creep om han snur etter de overalt.

Anonymkode: f2fca...69c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen med en slik en selv i yngre dager. Jeg fant meg ikke i det og fant lykken senere med en mann, ikke et barn...

Anonymkode: 57a46...69d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å snakke om damer er ikke å oppføre seg skikkelig? Tror aldri jeg har hørt noe så militant feministisk.  Da kan man aldri ha sex heller da. Å ta på damer er jo heller ikke å oppføre seg skikkelig......

Anonymkode: 7352b...cd2

Nei jeg vil heller ikke anse det som å være skikkelig å fortelle slike ting til dama si. Hadde det skjedd meg hadde varsellampene lyst som bare det. Jeg hadde tenkt han sier det med en baktanke om å bryte meg ned.

Snakk grisprat med grisevennene dine, men vær litt galant rundt andre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks holdt også på slik. I utgangspunktet hadde jeg ingen problemer med at han la merke til andre. Heller ikke at han sa det, jeg kunne som andre her også legge merke til flotte damer, og gjerne si meg enig/uenig. Men det eskalerte veldig, og han kunne si ting som "hadde ikke sagt nei til henne" osv.

Vi hadde i tillegg lite sex (pga ham) og han var generelt lite opptatt av meg. Tilslutt følte jeg at jeg kunne blitt byttet ut av hvem som helst som passerte oss på gaten. Jeg var veldig utrygg i forholdet, og dette var bare en av grunnene. 

At han ikke tar hensyn til dine følelser er det som jeg tenker er det verste her. Hvordan er han ellers? Føler du deg trygg på han generelt? Er han hensynsfull? Respekterer deg?

Når han viser så liten vilje til å lytte til deg i en slik "fillesak" så tenker jeg det ligger større problemer i vente.

 

Anonymkode: 42ef7...3eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han burde ha antenner nok til å holde kommentarer for seg selv i det minste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi krangler mye om det, og han sier at i tidligere forhold har han alltid holdt på sånn.. men i mitt hode er dette hverken respektfullt eller sunt.. jeg blir så utrolig lei meg og jeg har vanskelig for å stole på ham og vet ikke hva jeg skal gjøre...

Anonymkode: c910a...ef7

Si til ham at i dine tidligere forhold var det helt greit å ha sex med andre og at du alltid har vært sånn.

Bare at han sier sånt, hadde vært nok til at jeg hadde mista fullstendig respekten for ham... 

Som flere har sagt, han oppfører seg som han er 15 år. Helt greit å se på andre, men det skal stoppe der. Respekt er alfa og omega i et forhold, han er en dritt som ikke respekterer deg, det er ikke urimelig det du forventer fra ham. 

Samtidig må du også bli tryggere på deg selv. Ikke la noen trykke deg ned, i et godt forhold bygger man hverandre opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns du skal få litt mer selvtillit å godta det. Ja, i en ideell verden så sier man ikke sånn foran dama si, men det kommer situasjoner der man må være ærlig når temaet blir tatt opp av andre, og da nytter det ikke å bli mutt å sur å forvente at en mann ikke skal være en mann. Kan ikke bare "eyeyey du, jeg kanke snakke om andre damer for jeg har den deiligste dama i verden" uten å høre 100 prosent phæggåt ut å begå sosialt selvmord blant andre enn dama. Og vil du virkelig det, at du skal bligjøres på bekostning av hvordan alle andre oppfatter han? utrolig egoistisk i så fall.

Anonymkode: 7352b...cd2

Særlig jeg hadde godtatt at mannen min hadde snudd seg etter damene og gitt dem flere komplimenter enn han gir til meg hvis vi tusla rundt i byen. Man kan selvsagt snakke om andre, men det går an å bruke huet! Sikle etter andre damer gjør man ikke foran trynet til dama si! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2018 den 16.00, AnonymBruker skrev:

Men syns du virkelig man ikke skal kunne delta i en samtale med kompiser om fine damer fordi man har dame? Jeg regner med du er fornuftig og sier nei. Og da er det også veldig dumt å nekte en fyr å snakke om fine damer rundt dama også, for hun blir jo like sur om "han blir en annen  rundt kompisene sine" og snakker med dem som en helt vanlig fyr. Dere bør jo bare godta at menn er menn.

Anonymkode: 7352b...cd2

Er forskjell på å prate med kompiser i enerom og å plapre i vei enten til dama, eller foran dama, om hvor fin alle andre damer er. Og hva slags venner er det som sitter og fritter hverandre ut om alle andre damer foran den enes kjæreste? Nei, da hadde jeg latt både fyren og kompisene hans fare, altså. Har heldigvis aldri opplevd i et forhold at noen har holdt på sånn. 

Anonymkode: 5d1f7...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer kan følge andre damer med blikket og jeg ser at han gjør det. Han sier ingenting dog. Selv om han sier han elsker meg og alt sånt, så synes jeg at det er litt kleint når øynene hans går alle andre steder enn på meg. 

Anonymkode: 72a46...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Jolene skrev:

Ser ikke problemet. Du burde kanskje få deg bedre selvtillit?

Det finnes grenser hvor mye man skal måtte tåle. Hva er neste? Typen puler rundt og du ber hun får seg litt mer selvtilitt og lsutte å klage?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fluffe skrev:

Det finnes grenser hvor mye man skal måtte tåle. Hva er neste? Typen puler rundt og du ber hun får seg litt mer selvtilitt og lsutte å klage?

Det er naturlig å se på andre, sånn er det bare. Dessuten, hvilken skade gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...