Gå til innhold

OK at han ser på andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min mener at det er helt innafor at han åpenlyst glor på andre damer når vi går ute sammen (snur seg gjerne etter de også? og gir ettertrykkelig uttrykk for hvilke damer han syns er digg på TV-skjermen. Jeg syns det er fryktelig ubehagelig fordi det får meg til å føle meg mindreverdig og stygg. Han sier gjerne til meg "så fin du var i dag" men om dem at de er "sexy som faen" eller "nydelige"... han mener at siden han ikke ligger med dem, eller har tenkt å forsøke å ligge med dem er det greit.. er jeg overfølsom..??

Anonymkode: c910a...ef7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er vel en pikk som holder på sånn.

Ikke finn deg i noe som gjør at du føler deg dårlig.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjæresten din 17år? Om ikke så fremstår han som ekstremt umoden og respektløst.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å se på andre, men å gi andre damer bedre komplimenter enn deg, er stygt gjort. Uansett hvem han ligger med. 

Anonymkode: 5d1f7...501

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi krangler mye om det, og han sier at i tidligere forhold har han alltid holdt på sånn.. men i mitt hode er dette hverken respektfullt eller sunt.. jeg blir så utrolig lei meg og jeg har vanskelig for å stole på ham og vet ikke hva jeg skal gjøre...

Anonymkode: c910a...ef7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi krangler mye om det, og han sier at i tidligere forhold har han alltid holdt på sånn.. men i mitt hode er dette hverken respektfullt eller sunt.. jeg blir så utrolig lei meg og jeg har vanskelig for å stole på ham og vet ikke hva jeg skal gjøre...

Anonymkode: c910a...ef7

Ultimatum. Enten slutter han å oppføre seg som en umoden drittunge, ellers går du fra han. Du kan ikke leve med ett menneske som oppfører seg slik mot andre og mot deg. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi krangler mye om det, og han sier at i tidligere forhold har han alltid holdt på sånn.. men i mitt hode er dette hverken respektfullt eller sunt.. jeg blir så utrolig lei meg og jeg har vanskelig for å stole på ham og vet ikke hva jeg skal gjøre...

Anonymkode: c910a...ef7

Du får si at vel har han gjort det i alle andre forhold, men du kan ikke være i et forhold der det blir på den måten. Du kan ikke forandre ham hvis han ikke selv vil, men du kan ikke date ham hvis han insisterer på å være på den måten. Det er kanskje damer der ute som godtar det, men du er ikke en av dem. 

Anonymkode: 5d1f7...501

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det mange ganger og det har blitt bedre, men kikkinga på gata tror jeg er mer refleks. hvorfor gjør menn det?? og siden vi har kranglet så mye om det blir jeg helt tynnslitt og har ikke noe tålmodighet å gå på der... 

Anonymkode: c910a...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit i min verden. Kunne aldri falt meg inn å hverken gjøre det selv eller godta at min mann gjør det. Når begynte han å være slik? Mens dere ennå var nyforelsket?

Har du prøvd å si noe slikt om en mann du passerer for å se reaksjonen hans? Jeg mener ikke at du skal bli sånn, men bare som et engangseksperiment for å sjekke reaksjon og skape refleksjon hos han. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

kikkinga på gata tror jeg er mer refleks. hvorfor gjør menn det?? 

Anonymkode: c910a...ef7

Damer gjør det også, bare mer diskret kanskje. Er naturlig å se litt hvis man ser en pen eller interessant person. Du hadde neppe brydd deg hvis han ellers var fin mot deg. Han må jo vise at han verdsetter deg, generelt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, McMary skrev:

Det er ikke greit i min verden. Kunne aldri falt meg inn å hverken gjøre det selv eller godta at min mann gjør det. Når begynte han å være slik? Mens dere ennå var nyforelsket?

Har du prøvd å si noe slikt om en mann du passerer for å se reaksjonen hans? Jeg mener ikke at du skal bli sånn, men bare som et engangseksperiment for å sjekke reaksjon og skape refleksjon hos han. 

jeg har ikke det.. men jeg har sagt til ham "hva ville du sagt om jeg gjorde sånn etc" men han sier at han hadde bare syns det var morsomt... 

Anonymkode: c910a...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Virrevirrevapp skrev:

Damer gjør det også, bare mer diskret kanskje. Er naturlig å se litt hvis man ser en pen eller interessant person. Du hadde neppe brydd deg hvis han ellers var fin mot deg. Han må jo vise at han verdsetter deg, generelt. 

Jeg kaster kanskje et blikk, men mer om de er oppsiktsvekkende på noen måte. I mitt hode er det ingen som er så pene som kjæresten min og jeg syns ingen andre er i nærheten av å være attraktive. Han er i realiteten ganske alminnelig, men for meg er han den kjekkeste mannen på jord og jeg trenger ikke å se på andre.. 

Anonymkode: c910a...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min mener at det er helt innafor at han åpenlyst glor på andre damer når vi går ute sammen (snur seg gjerne etter de også? og gir ettertrykkelig uttrykk for hvilke damer han syns er digg på TV-skjermen. Jeg syns det er fryktelig ubehagelig fordi det får meg til å føle meg mindreverdig og stygg. Han sier gjerne til meg "så fin du var i dag" men om dem at de er "sexy som faen" eller "nydelige"... han mener at siden han ikke ligger med dem, eller har tenkt å forsøke å ligge med dem er det greit.. er jeg overfølsom..??

Anonymkode: c910a...ef7

Syntes kanskje du er litt overfølsom, men for meg så virker det som om han prøver å såre deg... å se er én ting, men å kommentere er unødvendig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror faktisk ikke det ville gjort meg noe. Om min kjæreste gjorde det samme ville jeg kanskje kastet meg på og sagt meg enig eventuelt uttrykt at jeg ikke deles hans mening om dama. 

At han synes en kjent person eller en random dame på gata er heit får ikke meg til å føle meg noe mindre heit. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har ikke det.. men jeg har sagt til ham "hva ville du sagt om jeg gjorde sånn etc" men han sier at han hadde bare syns det var morsomt... 

Anonymkode: c910a...ef7

Morsomt? Jammen er vi mennesker forskjellig. Ser du for deg et liv sammen denne mannen som viser deg og forholdet så lite respekt? Eller er det like greit å avslutte slik at du blir fri til å forelske deg i en annen og han kan finne ei dame med samme "humor"? Ingen i min omgangskrets sier slike ting, det finnes plenty av menn i alle aldre som lar være å glo og kommentere.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kay Parker skrev:

Syntes kanskje du er litt overfølsom, men for meg så virker det som om han prøver å såre deg... å se er én ting, men å kommentere er unødvendig.

Det er ingen modene menn som åpentlyst snur seg etter andre damer og gir de bedre kommentarer enn kjæresten. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Fluffe skrev:

Det er ingen modene menn som åpentlyst snur seg etter andre damer og gir de bedre kommentarer enn kjæresten. 

Hva svarte du egentlig på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kay Parker skrev:

Hva svarte du egentlig på?

At du mener hun er overfølsom når han oppfører seg slik.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fluffe skrev:

At du mener hun er overfølsom når han oppfører seg slik.

Du får lese hele innlegget før du svarer da vet du😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ikke så veldig moden ut.

Men jeg håper at du kan basere selvtilliten din på mer enn bare utseende, for da blir du nok ikle lykkelig i et forhold, uavehengig av hvor modne de er. Det vil dessverre alltid finnes damer som er finere og mer sexy enn deg, men er du trygg på den du er sammen med, så innser du at det finnes viktigere ting. Som f.eks. ekte kjærlighet. 

Men han bør holde seg for god for å kommentere og å snu seg etter andre på den måten du beskriver. 

Anonymkode: a2c63...7be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...