Gå til innhold

Hvordan fjerne støv og hår fra hjul på skyvedører?


Nuttery

Anbefalte innlegg

Det har viklet seg masse støv og hår inn i hjulene på skyvedørsgarderoben min, og dørene går ganske sakte. Det beste er vel å ta ned dørene, men det vil jeg helst unngå da de er svært tunge og jeg bor alene. 

Noen tips? Det trenger ikke bli perfekt, men i allefall en god forbedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Nuttery skrev:

Det har viklet seg masse støv og hår inn i hjulene på skyvedørsgarderoben min, og dørene går ganske sakte. Det beste er vel å ta ned dørene, men det vil jeg helst unngå da de er svært tunge og jeg bor alene. 

Noen tips? Det trenger ikke bli perfekt, men i allefall en god forbedring.

Skalpell og pinsett. Det spørs jo hvor lett du kommer til, men prøve å skjær over hårene med skalpellen og dra det ut med pinsetten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, visp skrev:

Skalpell og pinsett. Det spørs jo hvor lett du kommer til, men prøve å skjær over hårene med skalpellen og dra det ut med pinsetten.

Da prøver jeg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, visp skrev:

Skalpell og pinsett. Det spørs jo hvor lett du kommer til, men prøve å skjær over hårene med skalpellen og dra det ut med pinsetten.

Tipset fungerte supert! Og resultatet var betydelig verre enn det så ut som i forkant..

image.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nuttery skrev:

Tipset fungerte supert! Og resultatet var betydelig verre enn det så ut som i forkant..

image.jpg

Oh fuck:) Prøv å gjøre det litt oftere, haha. Bra du fikk ordnet det da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, visp skrev:

Oh fuck:) Prøv å gjøre det litt oftere, haha. Bra du fikk ordnet det da.

Jeg har bodd her i 2 år, og aldri gjort noe annet enn å dratt vekk det synlige som har stukket ut... Men ser jo nå at det ikke holder! Jeg har aldri hatt skyvedørsgarderobe før, så jeg har rett og slett ikke tenkt på hvor mye som faktisk kiler seg fast «oppi» døren. 

Wops! Da vet man det... :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...