Gå til innhold

Fertilitetssjekk medicus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har et barn på 2 år, men blir ikke gravid igjen. For å få fortgang i utredningen tenkte jeg å gjøre forundersøkelse hos medicus så fort som mulig og be om oppfølging hos det offentlige til høsten. Regner med å bli prioritert pga alder (37). Hvis ikke fortsetter jeg bare hos medicus.

Er det noen som har erfaring med medicus? Er det et bra sted å gå til? 

Anonymkode: 1ca7d...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde bare fertilitetssjekk der (var uansett ikke aktuelt med barn enda, ville bare sjekke hvordan det sto til). Opplevde dem som profesjonelle, flinke og hyggelige, gynekologen tok seg god tid til å forklare hva hun holdt på med. Jeg får alltid veldig vondt av å gå til gynekolog (smertetilstander i underlivet), men hun på Medicus var svært forsiktig og stoppet opp når jeg ba om det. Fikk utfyllende skriftlig oppsummering da alle resultater var inne. Så ut fra min begrensede erfaring kan jeg absolutt anbefale dem 😊

Anonymkode: c8bef...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var Medicus i Oslo forresten.

Anonymkode: c8bef...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det er Oslo som er aktuelt. Var svarene du fikk til hjelp følte du?

Anonymkode: 1ca7d...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, det er Oslo som er aktuelt. Var svarene du fikk til hjelp følte du?

Anonymkode: 1ca7d...56f

Ja, de ga meg en god idé om hvordan ting lå an, som var det jeg hadde behov for på det aktuelle tidspunktet. Fordi alt så fint ut og det uansett ikke var umiddelbare barneplaner mente de at det var unødvendig å sjekke noe mer (tette eggledere etc - det de sjekket var såvidt jeg husker en del hormoner vha blodprøve samt indre ultralyd av eggstokker og livmor), noe jeg også mener er et kvalitetstegn da de jo er private og ville tjent på å anbefale videre tester. 

Anonymkode: c8bef...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...