Gå til innhold

Han leser ikke mld mine..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har nå ikke lest de to siste god morgen mld mine på chatten.

Sendte god natt mld ikke svart.

Dette er noe vi har gjort fast i over tre år.

Hadde du sendt ny god morgen nå da?  Alt er som før når vi prates/møtes.

Anonymkode: baa86...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville vek tenkt at han sov

Anonymkode: 3a27c...1c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere har gjort det i over 3 år, så er det ikke så farlig om du bare spør han vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var bortreist i går, kom sent hjem. Har vært på nett. 

Spurte om de to mld på chatten han sa han ikke hadde sett de..selv om han vet jeg skriver der på morgenen før å ikke vekke han. 

 

Anonymkode: baa86...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han da. Herregud. Tro meg, det er best og enklest, for et sånt bagatell-spørsmål her på kvinneguiden blir blåst opp til bibelske proporsjoner

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å gjøre deg mistenksom, men sånne situasjoner er skikkelig shady, fordi når dere har gjort det fast i 3 år og han basically kanskje har svart omtrent 99 % av tiden, og plutselig svarer han ikke... uhm.. enten sover han eller har en bedre grunn, ELLER så er noe galt.. du sa han var nettopp på reise.. kan være noe har foregått i reisen hans! Spør han, ærlig kommunikasjon er det eneste som hjelper i sånne situasjoner, 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Made4u

Det har sikkert sin årsak, hva det kan være vil bare bli ville spekulasjoner det ikke er verdt å fundere over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var i nabo byen møtte noen kamerater. Spørsmålet er om jeg skal gidde å skrive god morgen mld nå?

Anonymkode: baa86...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg fikk samme melding morgen og kveld i 3 år hadde jeg ikke skyntet meg å lese dem. 

Anonymkode: bf0e4...fb1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var i nabo byen møtte noen kamerater. Spørsmålet er om jeg skal gidde å skrive god morgen mld nå?

Anonymkode: baa86...d97

Herlighet, er det mulig å være så usikker etter to år? Lat som ingenting og ønsk han god morgen!

Anonymkode: 10ee5...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var i nabo byen møtte noen kamerater. Spørsmålet er om jeg skal gidde å skrive god morgen mld nå?

Anonymkode: baa86...d97

Er dette virkelig noe å fare på vei over? Hva ville du sagt hvis en venninne av deg ringte og var fra seg fordi hennes kjæreste ikke hadde svart på god middag meldingen hennes? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min svarer heller ikke på alle meldinger, jeg regner med at han ikke får med seg alt. Er det noe viktig, så gjentar jeg det. Slapp av :) 

Anonymkode: 11b68...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han  har blitt lei av å skrive god morgen og god kveld hver dag og håper det blir slutt på det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Tvist skrev:

Kanskje han  har blitt lei av å skrive god morgen og god kveld hver dag og håper det blir slutt på det?

Ja, selv om det er koselig, kan det jo til slutt føles som en litt rar plikt. 

Vi har et avstandsforhold og de første årene skrev til ALLTID god morgen, god kveld og alt det der. Nå er vi mer sånn, vi vet at det er dag LOL Vi skriver til hverandre for å si hei, eller fortelle viktige ting som skjer oss eller praktisk info. Litt mer sånn som man gjør i et langvarig forhold. Vi trenger ikke lenger holde "tråden varm", for vi vet at det er oss og at det blir oss. Jeg føler at han ønsker meg god morgen uten at han trenger å si det absolutt hver dag. Jeg vil heller at han skal prioritere å dele ting med meg som er betydningsfullt for ham. 

Anonymkode: 11b68...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, er det mulig å være så usikker etter to år? Lat som ingenting og ønsk han god morgen!

Anonymkode: 10ee5...330

Enig i om å late som ingenting.

Trådstarter: Jeg hadde latet som ingenting og heller latt han ta mer initiativ til kontakt. 

Endret av Marina234
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...