Gå til innhold

3 år alders forskjell


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynte å snakke med hun 1 år siden, liker hun skikkelig godt som venn og mer men alderen hennes er så irriterende og frustrerende. jeg er 00er og hun er 03er (Født 2000 og 2003) har aldri møtt hun men hun har jo sett meg og jeg har sett henne, vi bor i samme by, har begynt å liksom skape mot til å gå hjem til henne og møte foreldrene hennes men er redd de kommer til å tro jeg er sånn altfor gammel eller noe sånt, hun er liksom ikke barnslig eller noe det er jo derfor jeg liker hun.

 

Synes dere aldersforskjellen er for stor?  Er dritt redd for at foreldrene skal synes jeg er for gammel.

Anonymkode: 20858...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen svar til deg, ønsker deg lykke til. Men jeg er også litt sur på deg akkurat nå, her jeg sitter 30 år og singel, og føler meg gammel...🤦🏽‍♀️😔 

Men jeg ønsler deg godt likevel.

Anonymkode: 48c8b...56b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tre år er helt innafor jeg. Ble selv sammen med kjæresten min da jeg var 15 og han var 18. Vi har vært sammen i fire år nå :)

Anonymkode: 5d4fa...1a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs veldig, egentlig. De sier jo at jenter modnes fortere enn gutter, men det er også veldig individuelt. Noen jenter er «barnslig» for alderen, noen er mer voksen og visa versa med gutter. 

En regel er jo å ta alderen sin, dele på to og plusse på syv for å finne ut av alderen på den yngste man kan være med. 

Noen foreldre er ganske streng på det området, mens andre er litt mer chill. Hun er jo ennå under den seksuelle lavalderen - og mange foreldre kan da bli «skremt» av at datteren dater en fyr som er såpass mye eldre i den perioden der. Tre år er ganske mye i den alderen der, men spiller liten rolle når man blir eldre. 

I tenårene er det mye som skjer, hormoner, finne ut av hvem man er (selv om man hele tiden er i utvikling, selvfølgelig) osv. 

Vi kan ikke vite om den er for stor da vi ikke kjenner noen av dere, og kan si noe på det. Det kommer helt an på hvor du befinner deg, og hvor hun befinner seg. Dere må nesten bare finne ut av det selv. 

Lykke til uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes tre år er helt innafor jeg. Ble selv sammen med kjæresten min da jeg var 15 og han var 18. Vi har vært sammen i fire år nå :)

Anonymkode: 5d4fa...1a4

Flott. Oppfordre til å bli sammen med og antageligvis også ha sex med et barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynte å snakke med hun 1 år siden, liker hun skikkelig godt som venn og mer men alderen hennes er så irriterende og frustrerende. jeg er 00er og hun er 03er (Født 2000 og 2003) har aldri møtt hun men hun har jo sett meg og jeg har sett henne, vi bor i samme by, har begynt å liksom skape mot til å gå hjem til henne og møte foreldrene hennes men er redd de kommer til å tro jeg er sånn altfor gammel eller noe sånt, hun er liksom ikke barnslig eller noe det er jo derfor jeg liker hun.

 

Synes dere aldersforskjellen er for stor?  Er dritt redd for at foreldrene skal synes jeg er for gammel.

Anonymkode: 20858...422

Har du virkelig tenkt å gå hjem til foreldrene hennes og presentere deg selv, uten at du har snakket med dama engang? Jeg kan i så fall garantere deg at hun ikke vil ha noe med deg å gjøre etterpå. Vi lever i 2018. Og hvordan kan du like henne som en venn når dere aldri har møttes? 

Anonymkode: b95b9...2f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stella Rose

Da er vel hun bare 15 og under den seksuelle lavalder, tviler på du blir godtatt av foreldrene hennes, faren står nok klar med hagla :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen foreldre er jo ganske strenge, men dere har nesten ikke vært med hverandre? Bare over sosiale medier?

Da burde dere hennes møtes og finne på ting, før du drar hjem til hun. Men hvis forholdet deres bare handler om vennskap kan du jo helt klart reise hjem til hun, da er det jo ikke snakk om sex eller forhold. Da får hun også gjøre det klart for foreldrene sine at dere bare er venner, så de ikke misforstår situasjonen.

Når jeg var 16 år og fikk min første kjæreste tok pappa det helt kult, men han fikk IKKE overnatte. 

Anonymkode: 9e884...34b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
3 timer siden, FrodeF skrev:

Flott. Oppfordre til å bli sammen med og antageligvis også ha sex med et barn. 

Du vokste opp under en stein i tenåra? Eller har du glemt hvordan det er å være 15-18 år? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FrodeF skrev:

Flott. Oppfordre til å bli sammen med og antageligvis også ha sex med et barn. 

Tenåringer er ikke "barn", de har skalerede rettigheter og plikter fra 13-20. Du kan sikkert kikke på ung.no hvis du ikke vet hva disse er. 

TS: Det viktigste du gjør, er å faktisk møte henne, så dere kan finne ut litt mer hva kjemien er ansikt til ansikt. Gjerne gjør dette på et offentlig sted, type litt bortgjemt cafe der dere kan snakke i fred men like vel ikke er sånn helt hemmelig. Hvis dere finner ut at dere gjerne vil være venner, er det jo det hyggelig med en venn. Hvis dere vil være kjærester, må dere nok vente med å ha sex til hun har fylt 16 år. Siden hun bor hjemme, er det en god ide å treffe foreldrene hennes og presentere deg, men kanskje ikke som det første dere gjør? 

Anonymkode: c9e3a...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stella Rose skrev:

Da er vel hun bare 15 og under den seksuelle lavalder, tviler på du blir godtatt av foreldrene hennes, faren står nok klar med hagla :fnise:

Kommer helt an på når hun har bursdag, 2000 barna blir 16 år i år.

Tenker at det har mye og si og, kan hende foreldrene synes det er mer greit, om hun har fylt 16 år.

Anonymkode: b6f0a...985

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer helt an på når hun har bursdag, 2000 barna blir 16 år i år.

Tenker at det har mye og si og, kan hende foreldrene synes det er mer greit, om hun har fylt 16 år.

Anonymkode: b6f0a...985

Prøv igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 år er egentlig ikke en stor aldersforskjell, men når hun er 15 så blir det litt likevel. Jeg vil tro at foreldrene, ihvertfall faren vil reagere på dette. Nå er jeg 20 selv, og kjæresten min er 2 år eldre. Føler liksom at når man har passert 20, så har alder ikke så mye å si. Men hvis dere liker hverandre godt, så ta ting i hennes tempo, i og med at hun er under 16. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...