Gå til innhold

SVINDLET??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøper jeg fra private og det skal sendes, ber jeg de alltid sende det som postoppkrav. Da får de ikke penger før jeg faktisk henter pakken. 

Anonymkode: 78e31...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.7.2018 den 22.54, AnonymBruker skrev:

Hun har ikke svart på 2-3 døgn😊

Anonymkode: 65a94...050

Nå er jo dette midt i ferien og kanskje hun ikke har datamaskinen med seg

Anonymkode: a6624...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har solgt mye via finn.no. Avtaler alltid med kjøper at pakken sendes som norgespakke. Det inkluderer sporing. Straks pakken er innlevert posten, sender jeg bilde av kvittering.  Koster kanskje kjøper litt mer, men gir trygghet for begge parter. Neste gang får du huske å avtale sending som inkluderer sporing. Så slipper du å bekymre deg.

Anonymkode: c98a7...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Help. Har enda ikke fått svar og selger har slettet alle annonser. (Har dermed hvert aktiv..) venter i et par dager, dukker det ikke opp noe får jeg ta det videre

Anonymkode: 65a94...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 16dager siden gjennomførte jeg et kjøp av privat selger.. selger svarte fortløpende helt til jeg hadde overført pengene.. har spurt om sporingsnummer ogsåvidere men har ikke fått svar. Vet selger har vært aktiv siden annonsen er slettet. Finner heller ingen informasjon om denne personen noen steder.. derfor lurte jeg på hva jeg skal gjøre?? Posten kan jo uansett ikke gjøre noe siden jeg ikke har/vet om det er sendt med sporing. Vet den evt kan ha blitt borte, men stusser sånn på selgers oppførsel st det er mer dsnnynlig at den aldri ble sendt..

 

 

 er dette en sak for politiet videre? Kan jeg evt spørre om plattformen kjøpet foregikk kan gi med telefonnummer/annen informasjon?

Anonymkode: 65a94...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For 16dager siden gjennomførte jeg et kjøp av privat selger.. selger svarte fortløpende helt til jeg hadde overført pengene.. har spurt om sporingsnummer ogsåvidere men har ikke fått svar. Vet selger har vært aktiv siden annonsen er slettet. Finner heller ingen informasjon om denne personen noen steder.. derfor lurte jeg på hva jeg skal gjøre?? Posten kan jo uansett ikke gjøre noe siden jeg ikke har/vet om det er sendt med sporing. Vet den evt kan ha blitt borte, men stusser sånn på selgers oppførsel st det er mer dsnnynlig at den aldri ble sendt..

 

 

 er dette en sak for politiet videre? Kan jeg evt spørre om plattformen kjøpet foregikk kan gi med telefonnummer/annen informasjon?

Anonymkode: 65a94...050

Meld i fra der selger hadde annonse. 

Anonymkode: ccde9...911

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

For 16dager siden gjennomførte jeg et kjøp av privat selger.. selger svarte fortløpende helt til jeg hadde overført pengene.. har spurt om sporingsnummer ogsåvidere men har ikke fått svar. Vet selger har vært aktiv siden annonsen er slettet. Finner heller ingen informasjon om denne personen noen steder.. derfor lurte jeg på hva jeg skal gjøre?? Posten kan jo uansett ikke gjøre noe siden jeg ikke har/vet om det er sendt med sporing. Vet den evt kan ha blitt borte, men stusser sånn på selgers oppførsel st det er mer dsnnynlig at den aldri ble sendt..

 

 

 er dette en sak for politiet videre? Kan jeg evt spørre om plattformen kjøpet foregikk kan gi med telefonnummer/annen informasjon?

Anonymkode: 65a94...050

Politiet bryr seg ikke om slike saker. De har ikke ressurser. Har du navnet til selger? 

Anonymkode: 4e020...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...