Gå til innhold

Min eldste datter bruker rare ord


McFlurry

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flaut å ikke vite noe? Hvilke verdier gir det barna dine dersom ikke er ok med at noen ganger vet man ikke og er redd for å virke dum?

Anonymkode: 5c00b...e2e

Jeg tror du har gått inn for å gjøre deg vanskelig her. Hva om jeg sier "flaut" da, forstår du bedre da? Det har ingenting med en verdi om ar man er redd for å virke dum. Du har åpenbart ikke barn selv om du aldri har kjent på ironien ved det å bli "gammel" og ikke henge med alltid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, exictence skrev:

Er vel ikke noe flaut i det.

Jo da, man føler seg litt mindre når man blir tenåringsforelder, det er helt vanlig.

Anonymkode: 93ccc...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flaut å ikke vite noe? Hvilke verdier gir det barna dine dersom ikke er ok med at noen ganger vet man ikke og er redd for å virke dum?

Anonymkode: 5c00b...e2e

Det er en del av menneskelige relasjoner. Det er bare ikke alle som er klar over det.

Anonymkode: 93ccc...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, McFlurry skrev:

Snakker selvfølgelig med henne, men synes det er litt flaut at mor har blitt så gammel at hun ikke lengre henger med i ungdomsspråket ;)

Er det ikke det som er hele poenget med tenåringsspråket - at foreldregenerasjonen ikke skal forstå? Jeg ville nesten syntes det var flauere med foreldre som faktisk kunne ethvert tenåringsuttrykk - da prøver man litt for hardt...

Endret av Daria
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2018 den 11.29, AnonymBruker skrev:

Jo da, man føler seg litt mindre når man blir tenåringsforelder, det er helt vanlig.

Anonymkode: 93ccc...a7c

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2018 den 11.36, Daria skrev:

Er det ikke det som er hele poenget med tenåringsspråket - at foreldregenerasjonen ikke skal forstå? Jeg ville nesten syntes det var flauere med foreldre som faktisk kunne ethvert tenåringsuttrykk - da prøver man litt for hardt...

Joda, klart det er det. Er fortsatt nysgjerrig da skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...