Gå til innhold

i - magikerens tarottråd, uke 29 - les HI


i - magikeren

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, i - magikeren skrev:

Jeg aner virkelig ikke hvorfor den ble anonym..

Tusen takk, her var det mye som stemmer og noe som kanskje ikke jeg kjenner meg igjen i😍

Jeg føler meg absolutt på bunn, ( og alene)har hatt en god karriere, alltid gjort det bra og blitt belønnet for det jobb messig. Hoppet av en god og anerkjent stilling pga arbeidspress og begynt på noe nytt som jeg føler ikke jeg får til. Blir ikke hørt eller sett i denne posisjonen.  Men enig om negativitet, må snu den trenden.

Er alltid åpen for muligheter og griper de om jeg får mulighet. Har også et nettverk til råd og opplæring som jeg bruker jevnlig.

Tar med meg rådet ditt på å gjøre noe nytt/annerledes👍 Kan hende jeg ikke kommer meg ut av mønsteret.

usikker på om det stemmer det med balanse i økonomien, har god økonomi og styrer denne delen ganske godt, men ikke sikkert jeg skjønte betydningen av den setningen🤣

 

Tusen takk for at du tok deg tid😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er tvilling og født i 71.Håper du klarer det uten navn😊

Anonymkode: 90c82...b0d

Nei, dessverre :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Brumm70 said:

Tusen takk, her var det mye som stemmer og noe som kanskje ikke jeg kjenner meg igjen i😍

Jeg føler meg absolutt på bunn, ( og alene)har hatt en god karriere, alltid gjort det bra og blitt belønnet for det jobb messig. Hoppet av en god og anerkjent stilling pga arbeidspress og begynt på noe nytt som jeg føler ikke jeg får til. Blir ikke hørt eller sett i denne posisjonen.  Men enig om negativitet, må snu den trenden.

Er alltid åpen for muligheter og griper de om jeg får mulighet. Har også et nettverk til råd og opplæring som jeg bruker jevnlig.

Tar med meg rådet ditt på å gjøre noe nytt/annerledes👍 Kan hende jeg ikke kommer meg ut av mønsteret.

usikker på om det stemmer det med balanse i økonomien, har god økonomi og styrer denne delen ganske godt, men ikke sikkert jeg skjønte betydningen av den setningen🤣

 

Tusen takk for at du tok deg tid😍

Mente selvsagt ikke å indikere at du har dårlig råd, men kanskje at du føler du vil ha den lønna du fortjener ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, i - magikeren skrev:

Mente selvsagt ikke å indikere at du har dårlig råd, men kanskje at du føler du vil ha den lønna du fortjener ;) 

Åhhh, da skjønner jeg litt mer. Stemmer veldig godt da jeg føler jeg ligger lønnsmessig lengre bak en andre med min erfaring og ansiennitet 👍

Takk for oppklaringen😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Brumm70 said:

Åhhh, da skjønner jeg litt mer. Stemmer veldig godt da jeg føler jeg ligger lønnsmessig lengre bak en andre med min erfaring og ansiennitet 👍

Takk for oppklaringen😍

Lykke til :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, i - magikeren said:

Er det interesse for at jeg åpner for å svare noen på PM, eller liker dere best å være AB i tråden? :) 

(Jeg spør ikke fordi jeg vil snike på brukerene deres, men fordi jeg forstår noen synes det kan være kjedelig å ta det "offentlig")

 

👌👌👌👌

Anonymkode: ecb96...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ledig for spørsmål, og kommer til å svare her den neste timen dersom noen har behov :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått svar på jobb og kjærlighet, så hva med om jeg kan spørre om et generelt opplegg? 

Hva generelt sett er på vei inn i livet mitt nå?

Wenche, Jomfruen 1971
(hvis du fortsatt er her eller kommer tilbake da... ser nå at det er 5 timer siden du skulle være her en time framover) 

Anonymkode: 67485...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har fått svar på jobb og kjærlighet, så hva med om jeg kan spørre om et generelt opplegg? 

Hva generelt sett er på vei inn i livet mitt nå?

Wenche, Jomfruen 1971
(hvis du fortsatt er her eller kommer tilbake da... ser nå at det er 5 timer siden du skulle være her en time framover) 

Anonymkode: 67485...10a

Jeg skal se på det i ettermiddag, eller i morgen! Tråden varer ut helgen, så jeg har satt av tid for å svare alle som vil spør 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også satt stor pris på et generelt legg. Leah, Jomfruen, 1976 :) 

Gir selvfølgelig tilbakemelding denne gangen også :) 

Anonymkode: 17e4e...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har fått svar på jobb og kjærlighet, så hva med om jeg kan spørre om et generelt opplegg? 

Hva generelt sett er på vei inn i livet mitt nå?

Wenche, Jomfruen 1971
(hvis du fortsatt er her eller kommer tilbake da... ser nå at det er 5 timer siden du skulle være her en time framover) 

Anonymkode: 67485...10a

Fikk opp så mange fine kort på deg! 🌞😁👌

På dette generelle legget, får jeg opp at du selv har aktivt styrt eget liv. Satt ting i gang selv, men tatt ett skritt om gangen. 

Jeg synes det ser ut som du tenker en del nå, og er redd for en litt fattigslig tid? 

Ser at du skal reise bort fra noe negativt. Dette TRENGER ikke være at du flytter, selv om jeg får opp "flyttekortet", men kan også være en løsning på et problem. 

Nye muligheter er her, men hindringen din er gjerne at du trenger et lite puff? Det ligger også adskillelse her i en periode, fra noen du er glad. 

Noe fra fortiden vil dukke opp. Ikke noe negativt eller noe, men gode minner og glede. Samhold og familie ligger på deg fremover her 😊 Og får to ulike kort som går på deg, at du skal bli glad i deg selv og finne din indre styrke.

Beskjed til deg: Hva er virkelig? Hva er illusjon? Hva er egentlig målet? 

 

Nå har jeg helt bevisst ikke gått tilbake i tråden for å se hva du har sagt tidligere. Så godt mulig jeg sier stikk motsatt av hva jeg har sagt tidligere 😂😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, i - magikeren skrev:

Fikk opp så mange fine kort på deg! 🌞😁👌
Tusen takk :) 

På dette generelle legget, får jeg opp at du selv har aktivt styrt eget liv. Satt ting i gang selv, men tatt ett skritt om gangen. 
Kan hende det stemmer, det kan hende at det også er "kode" for kontrollfreak? ;) Jeg føler vel stadig at jeg prøver å styre mitt eget liv, men at jeg ikke alltid får det til allikevel. 

Jeg synes det ser ut som du tenker en del nå, og er redd for en litt fattigslig tid?
Jeg har veldig mange tanker som surrer. Hele tiden. Alltid. Altfor masse tanker. Og mye av tankene går på dette med økonomi. Jeg er redd for at jeg skal havne tilbake i hengemyra som jeg endelig har kommet meg opp av, redd for at jeg ikke skal få jobb før reservene er brukt opp.  

Ser at du skal reise bort fra noe negativt. Dette TRENGER ikke være at du flytter, selv om jeg får opp "flyttekortet", men kan også være en løsning på et problem. 
Jeg har ingen planer om å flytte, og jeg håper virkelig at jeg skal slippe det. Jeg har ikke lyst til å flytte, jeg leier en liten leilighet som jeg er så glad i, så eneste grunn til at jeg måtte flyttet vekk er hvis økonomien går ad undas, eller huseier sier opp kontrakten. 

Nye muligheter er her, men hindringen din er gjerne at du trenger et lite puff? Det ligger også adskillelse her i en periode, fra noen du er glad. 
Jeg liker ikke å skilles fra noen jeg er glad i, og jeg er ikke glad i så veldig mange - ikke sånn at det er et problem med å skilles i hvert fall. Så da blir jeg litt redd for om du kan mene et av barna mine? Og skilles på hvilken måte og hvorfor?

Noe fra fortiden vil dukke opp. Ikke noe negativt eller noe, men gode minner og glede. Samhold og familie ligger på deg fremover her 😊 Og får to ulike kort som går på deg, at du skal bli glad i deg selv og finne din indre styrke.
Vi er en ganske sammensveiset familie og moren min er ikke helt ung lenger så blir nok til at jeg blir den som stiller opp endel for henne framover siden de andre i familien jobber og jeg foreløbig ikke har jobb. 
Jeg tror jeg er glad i meg selv. (Med trykk på tror.) Og så vet jeg ikke hva det betyr å finne min indre styrke. 

Beskjed til deg: Hva er virkelig? Hva er illusjon? Hva er egentlig målet?
Dette må jeg tygge på, så da fikk jeg enda et par tusen nye tanker til å svirre. ;) Jeg har tenkt på dette med mål i mange år, for jeg er ikke noe god på å sette meg noen mål. Og setter jeg meg mål så er jeg veldig god på å skli ut. Jeg sluttet derfor å sette meg noe særlig med mål, for da slipper jeg å føle på enda en skuffelse fordi jeg ikke klarte det denne gangen heller.  

 

Nå har jeg helt bevisst ikke gått tilbake i tråden for å se hva du har sagt tidligere. Så godt mulig jeg sier stikk motsatt av hva jeg har sagt tidligere 😂😂

 

Håper det er greit at jeg kommenterte i siteringen din? 
Tusen takk for at du tok deg tid. :kyss2:

Anonymkode: 67485...10a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Håper det er greit at jeg kommenterte i siteringen din? 
Tusen takk for at du tok deg tid. :kyss2:

Anonymkode: 67485...10a

Jeg ser på dette med indre styrke som noe positivt. At man blir glad og fornøyd med seg selv. 

Jeg tror heller ikke du skal flytte, men at du skal "reise" bort fra bekymringer. 

Adskillelse trenger ikke være så dramatisk som du frykter! Kan for eksempel bety at du blir travel, og derfor ser noen litt mindre. 

Uansett. Dette er bare kort. Trykte bildet på stivt papir. Og de trykte bildene viste stort sett  glede 😊 Det burde jeg uttrykt tydeligere. Beklager det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, i - magikeren skrev:

Jeg ser på dette med indre styrke som noe positivt. At man blir glad og fornøyd med seg selv. 

Jeg tror heller ikke du skal flytte, men at du skal "reise" bort fra bekymringer. 

Adskillelse trenger ikke være så dramatisk som du frykter! Kan for eksempel bety at du blir travel, og derfor ser noen litt mindre. 

Uansett. Dette er bare kort. Trykte bildet på stivt papir. Og de trykte bildene viste stort sett  glede 😊 Det burde jeg uttrykt tydeligere. Beklager det! 

Ja, kort er kort. Kortene i seg selv er ikke så viktige, det er jo tolkningen din av de forskjellige kortene som gjør det til en spådom. Om man bare leser i en bok hva kortene betyr så blir det ikke "ens eget". 

Jeg er imponert over hva du får lest ut av kortene. Du bruker intuisjon og tolker riktig. :) Takk igjen. 

Anonymkode: 67485...10a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde også satt stor pris på et generelt legg. Leah, Jomfruen, 1976 :) 

Gir selvfølgelig tilbakemelding denne gangen også :) 

Anonymkode: 17e4e...5a7

En fin blanding av kort på deg her 😊 Umiddelbart legger jeg merke til at her kan ligge noen nye begynnelser.

Det er en eller annen form for tosomhet eller partnerskap på deg her. Mrn kanskje handling og utvikling er litt... Sådær? 

Jeg tror du vil overvinne frykt i tiden fremover, og tørre virkelig være deg selv. Gir det mening? 

Kanskje føles ting litt vanskelig, eller at ting kan virke litt som en storm i livet. Og kanskje føles det litt tomt. Men det er viktig å se nytt på ting. Selv om. Man føler seg sliten. 

Og frem til nå var det ikke så oppløftende. Ser ut som du har hatt det litt kjipt? 

Og kanskje har litt indre kamp med deg selv. Og livet blir kanskje litt "opp ned". Men det kan også være å se på ting "opp ned". Kanskje kan en situasjon bedres av å se på den fra en annen vinkel? 

Ikke ha det travelt. Hold ut. Du står tryggere enn du tror 😊😊😊 

Beskjed til deg: gevinst og fornøyelse ligger tilgjengelig for deg! Men kanskje må én dør lukkes for å kunne åpne en ny? 

Jeg synes det ser ut som du er på vei ut av en vanskelig tid, og at det går mot lysere tider. 

(Jeg har ikke gått tilbake og sett hva du har skrevet tidligere heller, så kanskje alt er stikk motsatt av det jeg har sagt tidligere.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liva, vær, 83. Hvordan blir går det med økonomi fremover? Gir tilbakemelding 🙂

Anonymkode: 3680a...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, AnonymBruker said:

Liva, vær, 83. Hvordan blir går det med økonomi fremover? Gir tilbakemelding 🙂

Anonymkode: 3680a...699

Ser ut som det har vært litt tungt økonomisk i tiden som har vært.

Kanskje må du ta en slags "loftsopprydding" for å få ting på plass. Og kanskje blir du litt sliten. Ser ut som du må jobbe litt sakte og stødig fremover. Du må holde planen, får jeg opp. Tenke litt over ting, kanskje. Ser ut som du må ta valg ifht til økonomien.

Jeg tenker dette kommer til å gå bra, om du følger planen. Får opp velfortjent fremgang, men da må du kanskje jobbe for det. 

Jeg får dessverre ikke opp umiddelbar voldsom overflod. Men heller at du jobber og følger planen, så blir det stødig etterhvert :)Ser ingen krise her, heller. :) 

Tolker kortene rett og slett dit at du må tenke deg om, kanskje ta noen valg, og så blir dette bra. 

Har du noen investeringer eller noe på gang fremover?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, i - magikeren said:

En fin blanding av kort på deg her 😊 Umiddelbart legger jeg merke til at her kan ligge noen nye begynnelser.

Det er en eller annen form for tosomhet eller partnerskap på deg her. Mrn kanskje handling og utvikling er litt... Sådær? 

Jeg tror du vil overvinne frykt i tiden fremover, og tørre virkelig være deg selv. Gir det mening? 

Kanskje føles ting litt vanskelig, eller at ting kan virke litt som en storm i livet. Og kanskje føles det litt tomt. Men det er viktig å se nytt på ting. Selv om. Man føler seg sliten. 

Og frem til nå var det ikke så oppløftende. Ser ut som du har hatt det litt kjipt? 

Og kanskje har litt indre kamp med deg selv. Og livet blir kanskje litt "opp ned". Men det kan også være å se på ting "opp ned". Kanskje kan en situasjon bedres av å se på den fra en annen vinkel? 

Ikke ha det travelt. Hold ut. Du står tryggere enn du tror 😊😊😊 

Beskjed til deg: gevinst og fornøyelse ligger tilgjengelig for deg! Men kanskje må én dør lukkes for å kunne åpne en ny? 

Jeg synes det ser ut som du er på vei ut av en vanskelig tid, og at det går mot lysere tider. 

(Jeg har ikke gått tilbake og sett hva du har skrevet tidligere heller, så kanskje alt er stikk motsatt av det jeg har sagt tidligere.)

Tusen takk! :)

Du fikk opp partnerskap sist også, så nå begynner jeg å lure på om faktisk er noe der :fnise:

Er i gang med et nytt prosjekt og føler at jeg blir mer meg selv, så det stemmer godt.

Og jeg har vært mye syk i det siste, så har vært sliten og følt at det gjorde ting vanskeligere, ja.

Så bra at det ser ut som det går mot lysere tider, håper det går ganske fort. Begynner å bli litt lei av oppoverbakker :P

Anonymkode: 17e4e...5a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Tusen takk! :)

Du fikk opp partnerskap sist også, så nå begynner jeg å lure på om faktisk er noe der :fnise:

Er i gang med et nytt prosjekt og føler at jeg blir mer meg selv, så det stemmer godt.

Og jeg har vært mye syk i det siste, så har vært sliten og følt at det gjorde ting vanskeligere, ja.

Så bra at det ser ut som det går mot lysere tider, håper det går ganske fort. Begynner å bli litt lei av oppoverbakker :P

Anonymkode: 17e4e...5a7

Partnerskap trenger ikke være kjærlighet, altså. Kan også være jobbrelatert 😊

Håper ting blir bedre for deg snart ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, i - magikeren said:

Partnerskap trenger ikke være kjærlighet, altså. Kan også være jobbrelatert 😊

Håper ting blir bedre for deg snart ❤️

Ja, jeg tolket det som jobbrelatert!

Tusen takk! Alt tyder på at ting blir bedre :)

Anonymkode: 17e4e...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...