Gå til innhold

i - magikerens tarottråd, uke 29 - les HI


i - magikeren

Anbefalte innlegg

Tarottråden for uke 29, dvs 16. til 22. juli 2018. Jeg kan legge et legg på deg med tarotkort. 

Jeg trenger følgende informasjon:

  • Fornavnet ditt
  • Stjernetegn
  • Fødselsår 
  • Et spørsmål. For eksempel  "Hvordan går datingen med meg og Olav, Skytte, født 1980?" eller "hvordan går det med forfremmelsen jeg vil ha på jobben?" osv.

Flere i tidligere tråder har kun spurt generelt, for å så å komme med oppfølgingsspørsmål på det de egentlig ville spørre om. Spør du generelt, får du et generelt svar. Spør om det du faktisk lurer på :) 

Jeg er ikke så opptatt av om du krysser av for AnonymBruker eller ikke - jeg skal uansett ikke inn på brukeren din for å se hva du har skrevet i andre tråder. 

Et punkt som mange glemmer, er tilbakemelding. Jeg bruker omtrent en halvtime på et legg. "Betalingen" du gir er en tilbakemelding. Jeg vil kun svare de som sier de vil gi tilbakemelding. Det er viktig at du faktisk gjør dette!

Jeg svarer ikke på spørsmål om helse, fødsler, liv og død. Dette håper jeg på forståelse for. 

Jeg spår ikke, men øver på tarotkort. Dette kan du se på som underholdning, eller at du om ikke annet får "snakket" med en utenforstående om det du tenker på. Du bør ikke basere livet ditt på rådene du får her - følg din egen frie vilje og det som virker fornuftig for deg ❤️ 

Jeg vil svare i tråden ved anledning, så ikke fortvil om det tar mer enn noen minutter. Det tar uansett litt tid å legge et legg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva hvis du ikke kjenner navn, fødselsår og stjernetegn på den du er interessert i?

Anonymkode: 6dba7...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva hvis du ikke kjenner navn, fødselsår og stjernetegn på den du er interessert i?

Anonymkode: 6dba7...ddb

Du er interessert i en du ikke vet hva heter eller alder på? Du vet ikke hvem vedkommende er? 🤔

Anonymkode: ecb96...b7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er interessert i en du ikke vet hva heter eller alder på? Du vet ikke hvem vedkommende er? 🤔

Anonymkode: ecb96...b7c

Jeg har snakket med han på jobb, men det er alt. 

Kan du allikevel legge på det? Mitt navn er Liv, 38 og steinbukk. Gjetter han er i 40 åra.

Anonymkode: 6dba7...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, Jomfruen, 1976 :)

Hvordan går det med jobb og økonomi?

Anonymkode: 17e4e...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, magikeren said:

var navnet magikeren tatt? 🤔

;) 

Det sjekket jeg ikke. Navnet refererer til kort nr 1 i stokken, magikeren. Min stokk har romertall. så I MAGIKEREN. Men jeg liker ikke caps lock :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Why not. Caroline, steinbukken, 1993. 

Vil jeg noen gang lykkes i prosjektet jeg holder på med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenche,Jomfruen 1983

Kommer jeg til å flytte sammen med en mann i nogen lunde nær framtid?

Anonymkode: f2bd0...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, i - magikeren said:

Et punkt som mange glemmer, er tilbakemelding. Jeg bruker omtrent en halvtime på et legg. "Betalingen" du gir er en tilbakemelding. Jeg vil kun svare de som sier de vil gi tilbakemelding. Det er viktig at du faktisk gjør dette!

Jeg legger ved et utdrag fra hovedinnlegget. ⬆️

:) 

 

12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har snakket med han på jobb, men det er alt. 

Kan du allikevel legge på det? Mitt navn er Liv, 38 og steinbukk. Gjetter han er i 40 åra.

Anonymkode: 6dba7...ddb

 

11 hours ago, AnonymBruker said:

Leah, Jomfruen, 1976 :)

Hvordan går det med jobb og økonomi?

Anonymkode: 17e4e...5a7

 

3 minutter siden, dillyduzit said:

Why not. Caroline, steinbukken, 1993. 

Vil jeg noen gang lykkes i prosjektet jeg holder på med? 

 

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Wenche,Jomfruen 1983

Kommer jeg til å flytte sammen med en mann i nogen lunde nær framtid?

Anonymkode: f2bd0...0a8

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica, tvillingen, 1978.

Kommer jeg til å få flytte til utlandet de nærmeste årene?

Anonymkode: d7d1c...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, i - magikeren said:

Jeg legger ved et utdrag fra hovedinnlegget. ⬆️

:) 

 

 

 

 

 

Klart jeg gir tilbakemelding! :) Det skulle da bare mangle!

Leah, Jomfruen, 1976, som lurer på hvordan det går med jobb og økonomi.

 

Anonymkode: 17e4e...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lissie skytte 1984

hvordan går deg med økonomien framover?

skal gi tilbakemelding 👍

Anonymkode: 84412...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, i - magikeren skrev:

Jeg legger ved et utdrag fra hovedinnlegget. ⬆️

:) 

 

 

 

 

 

Ah ble så opptatt av å formulere meg riktig at jeg glemte å skrive,at jeg kommer til å gi tilbakemelding👍

Hilsen Wenche Jomfruen 1983 som lurte på om du ser i kortene om jeg flytter sammen med en mann snart

Anonymkode: f2bd0...0a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, i - magikeren skrev:

Jeg legger ved et utdrag fra hovedinnlegget. ⬆️

:) 

 

 

 

 

 

Ja jeg gir tilbakemelding. 

Evy

Anonymkode: 6dba7...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg gir tilbakemelding. 

Evy

Anonymkode: 6dba7...ddb

Og der klarte jeg å avsløre to av fødselsnavna mine. Liv Evy.

Anonymkode: 6dba7...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Klart jeg gir tilbakemelding! :) Det skulle da bare mangle!

Leah, Jomfruen, 1976, som lurer på hvordan det går med jobb og økonomi.

 

Anonymkode: 17e4e...5a7

Jeg får opp at du kanskje føler ting går litt sakte nå. At du kanskje har en idé eller et ønske, men du føler at veien mot realisering er langsom. Men frøet ER sådd. Kanskje du har hatt en lei opplevelse eller det har skjedd noe litt sjokkartet, eller som du følte slo litt beina under deg? 

Har du hatt et jobbpartnerskap med noen i fortiden?

Nå i tiden fremover kan det være greit å faktisk bruke litt tid på ting, og ha litt sidesyn. Se ting fra flere vinkler.

Ser ut som du tenker litt negativt ifht økonomi akkurat nå? At du bekymrer deg litt for det?

Får opp to kort etter hverandre som står for utdanning, og å tilegne seg ny kunnskap. Men er du litt bekymret for akkurat dette? At du ikke akkurat gleder deg til å måtte lære noe nytt?

Får opp at du ikke ser så veldig lyst på det akkurat nå, at du kanskje ikke helt ser løsningen på problemet? Og løsningen kommer ikke av selv - du må faktisk gjøre noe med situasjonen! Men da er det lys i enden av tunellen.

Du ønsker jo at dette skal ordne seg, og jeg vil tro ønskene går i oppfyllelse. Men det blir kanskje litt strevsomt i en periode. Kanskje vil du i en periode føle deg adskilt fra de du vil være sammen med, eller blir adskilt fra kolleger du er glad i nå.

Beskjed til deg: Her ligger et veiskille, og du må ta et valg. Stol på deg selv i dette veivalget. Dette valget vil kanskje føles litt vanskelig, men får opp at du må ta et nytt veivalg vedr karriere.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker said:

Lissie skytte 1984

hvordan går deg med økonomien framover?

skal gi tilbakemelding 👍

Anonymkode: 84412...603

Har du egentlig hatt litt lyst til å gi opp? Hatt litt bekymringer rundt dette med økonomien? Du har vært nødt til å tenke deg litt om på hvordan du har disponert pengene?

Du blir nok nødt å utvise forsiktighet fremover også. Men ser at du tenker på nye muligheter. Det er jo positivt! :)

Kanskje vil du synes det er tungt i en periode fremover også.

Du må gjøre noe med situasjonen. Ha en plan. Du er kanskje litt ambivalent til dette akkurat nå? Litt handlingslammet? Nå er jeg litt streng, men det blir ikke bedre om man bare sitter hjemme med hendene i fanget ;) 

Du kommer nok i balanse på dette etterhvert. Det blir bra, men det er ikke helt klart hva løsningen blir. Det ser ut som du har mennesker som bryr seg, rundt deg. Det blir harmoni til slutt :)

Beskjed til deg: Se deg rundt! Kanskje kan du se ting fra en litt annen vinkel og se situasjonen på en annen måte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ah ble så opptatt av å formulere meg riktig at jeg glemte å skrive,at jeg kommer til å gi tilbakemelding👍

Hilsen Wenche Jomfruen 1983 som lurte på om du ser i kortene om jeg flytter sammen med en mann snart

Anonymkode: f2bd0...0a8

Tenker du på en spesifikk mann, eller lurer du på om du vil møte noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, i - magikeren said:

Jeg får opp at du kanskje føler ting går litt sakte nå. At du kanskje har en idé eller et ønske, men du føler at veien mot realisering er langsom. Men frøet ER sådd. Kanskje du har hatt en lei opplevelse eller det har skjedd noe litt sjokkartet, eller som du følte slo litt beina under deg? 

Har du hatt et jobbpartnerskap med noen i fortiden?

Nå i tiden fremover kan det være greit å faktisk bruke litt tid på ting, og ha litt sidesyn. Se ting fra flere vinkler.

Ser ut som du tenker litt negativt ifht økonomi akkurat nå? At du bekymrer deg litt for det?

Får opp to kort etter hverandre som står for utdanning, og å tilegne seg ny kunnskap. Men er du litt bekymret for akkurat dette? At du ikke akkurat gleder deg til å måtte lære noe nytt?

Får opp at du ikke ser så veldig lyst på det akkurat nå, at du kanskje ikke helt ser løsningen på problemet? Og løsningen kommer ikke av selv - du må faktisk gjøre noe med situasjonen! Men da er det lys i enden av tunellen.

Du ønsker jo at dette skal ordne seg, og jeg vil tro ønskene går i oppfyllelse. Men det blir kanskje litt strevsomt i en periode. Kanskje vil du i en periode føle deg adskilt fra de du vil være sammen med, eller blir adskilt fra kolleger du er glad i nå.

Beskjed til deg: Her ligger et veiskille, og du må ta et valg. Stol på deg selv i dette veivalget. Dette valget vil kanskje føles litt vanskelig, men får opp at du må ta et nytt veivalg vedr karriere.

 

Tusen takk! :) Mye som stemmer.

Jeg planlegger å begynne å jobbe for meg selv og er i oppstartsprosessen, så det stemmer at jeg tenker mye på økonomi og hvordan dette skal gå. Kjenner meg ikke helt igjen med det med utdanning, men jeg må jo sette meg inn i den nye måten å jobbe på.

Jeg håper jeg ikke må ta et nytt veivalg nå som jeg endelig har bestemt meg for å satse. :fnise:

Anonymkode: 17e4e...5a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...