Gå til innhold

Kvinner. Hvorfor respekterer dere ikke overvektige menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner at ikke alle kvinner ønsker å date oss overvektige menn, men dere kan vel fortsatt behandle oss med et minimum av respekt?

Vi er ikke verdiløse bare fordi vi har noen kilo ekstra!

Anonymkode: 1bef9...551

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Date noen damer med et par kilo ekstra? 
Finn noen på din egen skala. :) 

Hvis du prøver deg på slanke supermodeller kan du jo ikke regne med å få napp.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂🤣🤣 no offense ment az, men som overvektig kvinne vil jeg vel påstå at den kan flippes totalt rundt and then some. Tror menn generelt er verre der... både ift kvinner generelt og ikke minst overvektige kvinner. Jeg skjønner det er kjipt, men vel..velkommen til vår verden...

Anonymkode: 40cf3...432

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at ikke alle kvinner ønsker å date oss overvektige menn, men dere kan vel fortsatt behandle oss med et minimum av respekt?

Vi er ikke verdiløse bare fordi vi har noen kilo ekstra!

Anonymkode: 1bef9...551

Du kan jo spørre en av x antall overvektige kvinner som blir behandlet sånn hvordan dem takler det? Tror faktisk du vil møte på mange av dem med «god» erfaring med å bli behandlet som dritt......

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen med en tykk fyr. Han behandler damer som horer.

Anonymkode: 732a5...4ae

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Det er mange kjekke overvektige, men det går en grense. Pluss tjuefem kilo, er i meste laget om man ikke er super høy. Litt tjukk er koselig, jeg er litt tjukk selv, men ikke over 25 kg.

Anonymkode: 8c843...ed7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet om opptil flere overvektige menn som blir behandlet med respekt. Kvinnene deres sier de ikke dømmer en mann utifra vekt, men at mennene er fine fordi de elsker dem. To av kvinnene er overvektige selv og ser på det som at de står på likefot. Jeg vet tilogmed om en kvinne som tenner mest på menn med noen ekstra kilo. :opplyser:

Endret av Tøytigern
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk. Vaskebrett er minimum!

Anonymkode: 95eca...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste mennene jeg kjenner er overvektige, alle eksene mine er overvektige. Vil si jeg respekterer de så mye de fortjener. På lik linje som de ikke-overvektige

Anonymkode: 08151...129

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,og så spørs det om overvekten er av latskap eller av annen grunn,å ta vare på helsen er jo viktigste, man vil ikke gå rundt å bekymre seg ihjel over partner..

Anonymkode: 7bf6a...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du tynne menn har det noe lettere? En ser jo at folk er litt forsiktige i å kommentere når folk er overvektige, men, når man er tynn så er man fritt vilt.

Damer skal være tynne som fy hvor bein vises, men gud forby hvis en mann sliter i den tynne delen av skalaen.

Anonymkode: 8750e...ce4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de ikke respekterer seg selv?

Anonymkode: b0f37...12d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende det er en eller to som føler at jeg ikke respekterer dem, men det er kun fordi begge to røyker. Jeg klarer ikke å ha noe med fyrer som dunster av røyk.

 

Anonymkode: dc6ea...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer vel helt an på. 

Forventer de overvektige mennene at Victoria Secret-modeller og dess like skal sverme rundt dem? Eller er det greit for de overvektige mennene å date overvektige kvinner? 

Anonymkode: 29253...076

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

😂😂🤣🤣 no offense ment az, men som overvektig kvinne vil jeg vel påstå at den kan flippes totalt rundt and then some. Tror menn generelt er verre der... både ift kvinner generelt og ikke minst overvektige kvinner. Jeg skjønner det er kjipt, men vel..velkommen til vår verden...

Anonymkode: 40cf3...432

Vet ikke hva du har opplevd, men bare sjekk i tråden hva slags holdninger jeg møter:

33 minutter siden, Hadley said:

Date noen damer med et par kilo ekstra? 
Finn noen på din egen skala. :) 

Hvis du prøver deg på slanke supermodeller kan du jo ikke regne med å få napp.

TS

Anonymkode: 1bef9...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jeg kvinne som er 20 kg overvektig, er flere menn jeg ikke får respekt av heller. Og selv respekterer jeg da mennesker, samme hvordan de ser ut. Sist mann jeg datet var 70 kg overvektig, men jo bedre kjent jeg ble med han, så fant jeg jo ut at han var både rasist og kvinnehater. 

Anonymkode: aaa84...cb0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er en overvektig dame er du usynelig for menn flest (snakker av erfaring her), men jeg har inntrykk at deg er greit for menn å være lubben. Vet om mange tykke menn som har dame.

 

Anonymkode: 10205...db6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste er ca 50 kilo overvektig og jeg elsker hele han. Jeg selv er normalvektig.

Anonymkode: 40a35...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror du tynne menn har det noe lettere? En ser jo at folk er litt forsiktige i å kommentere når folk er overvektige, men, når man er tynn så er man fritt vilt.

Damer skal være tynne som fy hvor bein vises, men gud forby hvis en mann sliter i den tynne delen av skalaen.

Anonymkode: 8750e...ce4

Kan jo bli bassist i et hardrock band. De er konsekvent tynne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...