Gå til innhold

Betatt av kollega som har dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har ila 6mnd blitt betatt av en mannlig kollega på jobb! Han har nylig vært i et langt forhold, som ble slutt i januar. Nå møter han ei ny som han «er med», men han virker litt vinglete når noen spør om de er sammen. Litt mer sånn «ja, vi er vel kanskje det». Og ja, de er der at de er på ferietur sammen nå. :) 

har snakket med en annen kollega om dette, og denne personen syns han virker veldig interessert i meg mtp blikk, kommunikasjon og diverse annet. 

Nå har jeg klart å bli helt betatt av denne karen, og vet ikke hvordan jeg skal gå fram for å vise interesse eller for å finne ut om han kanskje er litt nysgjerrig selv om han har dame. 

Noen som har noen råd? :) og nei, jeg kommer ikke til å hive meg over han, og han er ikke typen som er utro, så det er ikke noe slikt :) 

Anonymkode: 2315d...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge han har dame, selv om han vingler frem og tilbake, så holder du deg unna. Blir det ikke noe mellom dem, så kan du vise interesse da. 

Anonymkode: 76392...ca8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om dere skal ta et par pils sammen en kveld begge har fri. Eventuelt vin, hvis du foretrekker det. 

 

Anonymkode: 0defb...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så lenge han har dame, selv om han vingler frem og tilbake, så holder du deg unna. Blir det ikke noe mellom dem, så kan du vise interesse da. 

Anonymkode: 76392...ca8

Ja, tenker ikke å gjøre noe før det eventuelt blir over med de. Ønsker ikke noe drama, og ønsker ikke å gjøre noe mot noen :) 

hvordan kan jeg eventuelt vise interesse dersom det blir over med dem? 

Ts

Anonymkode: 2315d...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, tenker ikke å gjøre noe før det eventuelt blir over med de. Ønsker ikke noe drama, og ønsker ikke å gjøre noe mot noen :) 

hvordan kan jeg eventuelt vise interesse dersom det blir over med dem? 

Ts

Anonymkode: 2315d...962

Da tar du det når det kommer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta det som det kommer, ja :) 

hvordan kan jeg i mellomtiden få hint om han er interessert eller ikke? Og hvordan kan jeg vise det uten å kjøre på for hardt ? 

Anonymkode: 2315d...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ta det som det kommer, ja :) 

hvordan kan jeg i mellomtiden få hint om han er interessert eller ikke? Og hvordan kan jeg vise det uten å kjøre på for hardt ? 

Anonymkode: 2315d...962

Når han er singel. Vingler han med en dame så liker han uansett henne bedre enn deg.

Anonymkode: 199cb...180

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal ta det som det kommer, ja :) 

hvordan kan jeg i mellomtiden få hint om han er interessert eller ikke? Og hvordan kan jeg vise det uten å kjøre på for hardt ? 

Anonymkode: 2315d...962

Å ta det når det kommer betyr at du ikke skal foreta deg noe før mannen er singel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Skal ta det som det kommer, ja :) 

hvordan kan jeg i mellomtiden få hint om han er interessert eller ikke? Og hvordan kan jeg vise det uten å kjøre på for hardt ? 

Anonymkode: 2315d...962

Det som har funket best for meg er å kle meg litt ekstra utfordrende. Dersom de holder blikket mitt vet jeg at de ikke er interessert, men dersom de ikke klarer å ta øynene vekk fra brystpartiet mitt er veien åpen. 

Men nå har jeg fine pupper, da😋

Anonymkode: 5457c...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som har funket best for meg er å kle meg litt ekstra utfordrende. Dersom de holder blikket mitt vet jeg at de ikke er interessert, men dersom de ikke klarer å ta øynene vekk fra brystpartiet mitt er veien åpen. 

Men nå har jeg fine pupper, da😋

Anonymkode: 5457c...fef

Du tror menn er interesserte fordi de ser på puppene dine? 😅 Menn ser på puppene til alle som kler seg utfordrende. 

Anonymkode: 9441b...c3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som har funket best for meg er å kle meg litt ekstra utfordrende. Dersom de holder blikket mitt vet jeg at de ikke er interessert, men dersom de ikke klarer å ta øynene vekk fra brystpartiet mitt er veien åpen. 

Men nå har jeg fine pupper, da😋

Anonymkode: 5457c...fef

endelig kvinne som sier hun har fine pupper. Hører det så altfor sjelden. Takk. 

Anonymkode: e8540...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du tror menn er interesserte fordi de ser på puppene dine? 😅 Menn ser på puppene til alle som kler seg utfordrende. 

Anonymkode: 9441b...c3b

Det ender som regel opp med mer enn et blikk i mitt tilfelle😉

Anonymkode: 5457c...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

endelig kvinne som sier hun har fine pupper. Hører det så altfor sjelden. Takk. 

Anonymkode: e8540...43e

😘

Anonymkode: 5457c...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du tror menn er interesserte fordi de ser på puppene dine? 😅 Menn ser på puppene til alle som kler seg utfordrende. 

Anonymkode: 9441b...c3b

Ikke sant? 

Det betyr ikke at vedkommende er interessert i kvinnen. De liker bare «utsikten».

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ender som regel opp med mer enn et blikk i mitt tilfelle😉

Anonymkode: 5457c...fef

Hva jobber du med da du kler deg utfordrende på jobb?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snaskesnusken said:

Hva jobber du med da du kler deg utfordrende på jobb?

Har det noe å si? Men siden du spør: jeg jobber i shipping (utfordrende kan være så mangt). 

Anonymkode: 5457c...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ender som regel opp med mer enn et blikk i mitt tilfelle😉

Anonymkode: 5457c...fef

Det betyr heller ikke at de er interesserte, men at de får seg ett ligg... 😅 eller ender det alltid opp med forhold?

Anonymkode: 9441b...c3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har det noe å si? Men siden du spør: jeg jobber i shipping (utfordrende kan være så mangt). 

Anonymkode: 5457c...fef

Selvfølgelig har det noe å si. Jeg jobber i skolen og kler meg ikke utfordrende da det ikke sømmer seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...