Gå til innhold

Hvordan unngå å få flue i nesa om natten?


Måbarefåsiat...

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Måbarefåsiat... skrev:

Mulig teit, men vi har hver natt i det siste hatt en ondskapsfull flue på soverommet. Jeg våkner av at den vil inn i nesa eller øret. Det skjer også når jeg ligger og leser. Jeg får ikke sove gjennom natten og føler meg morderisk. Den tar fart og vips så sitter den i nesa. Og ikke sjans å drepe udyret. Hvorfor? Og hvordan unngå? 

Denne koster kun 69,- på Ikea (men det står dette om produktet: "Greit å vite. BRUK ALDRI dette produktet til spedbarn og små barn. Advarsel: Fare for kvelning eller å bli viklet fast.
Nettet er ikke beregnet på å brukes som beskyttelse mot mygg eller andre insekter." Men  jeg vil tro at det hindrer en stor husflue i å komme gjennom nettet.

 https://www.ikea.com/no/no/catalog/products/44361010/?cid=ps|no|shopping_oppbevaring|201703151719570845_3&gclid=EAIaIQobChMInZ2D5tmk3AIVRdwZCh2uOwM5EAkYASABEgLnO_D_BwE

bryne-nett-hvit__0380392_PE555313_S4.JPGbryne-nett-hvit__0117067_PE272336_S4.JPG

Anonymkode: 8627e...55b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp sånne strimler fluene setter seg fast på? Du vil ikke tro hvor mange vi har klart å bli kvitt takket være de! 

Anonymkode: 08af4...8d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp sånne strimler fluene setter seg fast på? Du vil ikke tro hvor mange vi har klart å bli kvitt takket være de! 

Anonymkode: 08af4...8d4

Ja, fluetape :jepp: 

Anonymkode: 8627e...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, stan said:

Nesa! 

Hjelper ikke det spøtt. 

Ørepropper og maske? :PIMG_0506.thumb.JPG.1938db743cad92001d30e906d5fc6264.JPG

Anonymkode: 1e142...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okey, herregud... Ingen som skjønner at dette er troll ? 🤣 det er da For faen ikke vanlig at en feit flue flyr kontinuerlig inn i nesebora på folk, OG at man ikke får drept henger heller ikke på greip. Jeg tror jeg dør her jeg sitter overtrøtt. 🤣🤣

Anonymkode: 24d8d...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ørepropper og maske? :PIMG_0506.thumb.JPG.1938db743cad92001d30e906d5fc6264.JPG

Anonymkode: 1e142...8c9

Nå snakker vi. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Okey, herregud... Ingen som skjønner at dette er troll ? 🤣 det er da For faen ikke vanlig at en feit flue flyr kontinuerlig inn i nesebora på folk, OG at man ikke får drept henger heller ikke på greip. Jeg tror jeg dør her jeg sitter overtrøtt. 🤣🤣

Anonymkode: 24d8d...b16

Det er faktisk ikke tull, dette. Jeg får ikke drept den når jeg våkner av at den klasker i ansiktet på meg. Men i natt har vi fått fred. Takk for alle gode og kreative tips 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Okey, herregud... Ingen som skjønner at dette er troll ? 🤣 det er da For faen ikke vanlig at en feit flue flyr kontinuerlig inn i nesebora på folk, OG at man ikke får drept henger heller ikke på greip. Jeg tror jeg dør her jeg sitter overtrøtt. 🤣🤣

Anonymkode: 24d8d...b16

Jeg har faktisk en slik fobi, bare med edderkopper. Den er verre i perioder, og da sover jeg med munnbind/maske. Så du kan bare drite og dra :)

Anonymkode: 1e142...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...