Gå til innhold

Spurte en gift mann om å treffe meg. Kunne sunket i jorden....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er bare litt nysgjerrig på dette, men går det ikke en rullegardin ned straks man hører "er gift" eller "i et forhold" ? Det burde jo fungert som en iskald dusj som fjerner enhver interesse, betatthet, begynnende forelskelse, osv 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest padawan

Du skal ha kudos for at du prøvde deg. Vær profesjonell og ikke gjør noe mer ut av det.

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten av tråden kunne jeg ikke skjønne hvorfor du var flau, for du hadde jo bare misforstått situasjonen og bedt ham på kaffe for å bli bedre kjent. 

Men så leser jeg at du visste at han er gift? Og allikevel ville du utforske dette nye, flørtende bekjentskapet? Hva ville du egentlig oppnå med det? Annet enn å kanskje forelske deg?

Helt greit at man får nye venner også i voksen alder (av begge kjønn), men som jeg skjønner av teksten din så har undertonen mellom dere vært langt mer enn bare vennskapelig.

Mener ikke å gi deg tyn, TS, men det er sjeldent lurt å innlede noe eller forelske seg i en opptatt person, men heller styre unna fra starten av.

Men gjort er gjort, og nå er det bare å møte opp med hevet hode neste gang dere sees, og late som innenting 😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud må da gå ann å være venner. Selv om mann er mann og kvinne. Det går faktisk ann, utenom for de som tror det ikke går ann...

Anonymkode: b01b6...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på en ting, trådstarter.  Ble du flau av at han avviste deg eller ble du flau av at du la an på en gift mann? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud må da gå ann å være venner. Selv om mann er mann og kvinne. Det går faktisk ann, utenom for de som tror det ikke går ann...

Anonymkode: b01b6...b25

Begge har jo flørtet med hverandre og da går det plutselig over fra å være bare venner til å være noe mer enn det. 

Anonymkode: 7cea2...f93

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bland aldri jobb og privatliv på den måten. Det blir bare kleint hvis det ikke fungerer, sånn som du opplever nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, EvaLena skrev:

Bland aldri jobb og privatliv på den måten. Det blir bare kleint hvis det ikke fungerer, sånn som du opplever nå.

?????? Det er da ganske vanlig å bli forelsket i og innlede forhold med en kollega? Man bør ta det litt pent i starten å føle seg frem, men om det er go for begge kan det godt være de rette for hverandre. Hadde flere ektepar på siste jobben jeg hadde. Noen byttet jobb etter hvert, men hadde blitt sammen som kollegaer. Helt vanlig, det er jo der man er flest timer i døgnet og sjansen er stor for å treffe en man liker om det er en viss størrelse på bedriften. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, McMary skrev:

?????? Det er da ganske vanlig å bli forelsket i og innlede forhold med en kollega? Man bør ta det litt pent i starten å føle seg frem, men om det er go for begge kan det godt være de rette for hverandre. Hadde flere ektepar på siste jobben jeg hadde. Noen byttet jobb etter hvert, men hadde blitt sammen som kollegaer. Helt vanlig, det er jo der man er flest timer i døgnet og sjansen er stor for å treffe en man liker om det er en viss størrelse på bedriften. 

Jeg har også mange par på jobben, men Gud bedre for ett helvete det blir når forholdet er over. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...