Gå til innhold

Spurte en gift mann om å treffe meg. Kunne sunket i jorden....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt  en arbeidsrelasjon (prosjekt) en periode. Det har vært en flørtende tone. Han har ved et par anledninger også fortalt meg at han syns jeg er flott å se på og at han syns vi har så god evne til å forstå hverandre. 

Liten tvil om gjensidig flørt og nokså "uskyldig" egentlig.

Helt til dumme meg klarte å spørre han om vi kunne treffes en kveld for å prates. Og tro meg, det var alt jeg ville. Ikke noe mer. Liker å være sammen med han og prate men vet jo det var skikkelig på kanten å spørre om slikt.

Han svarte med å bli ekstremt smigret og glad og forteller hvor godt han liker meg, men det det blir feil ifht hans kone. Så sier han hog at det kunne vært farlig. 

Og selvsagt blir det feil. Er bare dust som tenkte at det var ok...

Nå gruer jeg meg så enormt til å møte han igjen. Hva skal jeg si?

Har lest andre tråder her som omhandler at noen faller for en som er gift, og de fleste får dritt og beskyldninger som ikke ligner noe.

Jeg trenger ikke høre hvor dum jeg har vært eller at jeg er en hore, ok?

Jeg spør bare om hvordan takle dette fremover? Jeg er så flau....

PS. Jeg er ikke gift.

Anonymkode: 79d12...92b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man up. Du gjorde noe teit, men det var det. Ikke noe å ta på vei for. Lat som ingenting neste gang dere møtes. 

Anonymkode: 5a0d1...c43

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt  en arbeidsrelasjon (prosjekt) en periode. Det har vært en flørtende tone. Han har ved et par anledninger også fortalt meg at han syns jeg er flott å se på og at han syns vi har så god evne til å forstå hverandre. 

Liten tvil om gjensidig flørt og nokså "uskyldig" egentlig.

Helt til dumme meg klarte å spørre han om vi kunne treffes en kveld for å prates. Og tro meg, det var alt jeg ville. Ikke noe mer. Liker å være sammen med han og prate men vet jo det var skikkelig på kanten å spørre om slikt.

Han svarte med å bli ekstremt smigret og glad og forteller hvor godt han liker meg, men det det blir feil ifht hans kone. Så sier han hog at det kunne vært farlig. 

Og selvsagt blir det feil. Er bare dust som tenkte at det var ok...

Nå gruer jeg meg så enormt til å møte han igjen. Hva skal jeg si?

Har lest andre tråder her som omhandler at noen faller for en som er gift, og de fleste får dritt og beskyldninger som ikke ligner noe.

Jeg trenger ikke høre hvor dum jeg har vært eller at jeg er en hore, ok?

Jeg spør bare om hvordan takle dette fremover? Jeg er så flau....

PS. Jeg er ikke gift.

Anonymkode: 79d12...92b

Herregud, legg det bak deg og oppfør deg helt som vanlig :)  Er da ikke verdens undergang dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfør deg helt vennskapelig, og finn på en ynnskyldning om at noe dukket opp så du ikke kan være så lenge å drikke kaffe m han 

Anonymkode: 73d3a...3b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn35

Ta med deg det som har vært positiv, flørt og gode ord til deg. Det er jo kjempe komplimenter. Han sier tilogmed at det kunne vært farlig. Det bør si deg litt 😉

Så er han svak for deg men holder seg på matten. Ingen fare. Bare smil og hev deg over det. Men....jeg vet av erfaring at det hender vedkommende ombestemmer seg og tar kontakt med deg...Det kan absolutt skje når det har gått litt tid og han savner oppmerksomhet fra deg. 

Da er det du som må klare å si nei. Ok?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får takke seg selv når han slenger rundt seg med komplimenter til kvinnelige arbeidskamerater. Det er ikke slettes ikke normalt eller helt uskyldig det heller. 

Dette lever du helt bra med. 

Anonymkode: 9a4f4...f43

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med de over! Get over it! Null stress og ingen fare skjedd!

 

:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er jo ikke noe problem i det hele tatt. Jeg hadde bare vært smigret jeg også. Han ser nok frem til at dere treffes igjen, så hvorfor skulle ikke du også gjøre det? Ikke no stress overhodet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Linn35 skrev:

Ta med deg det som har vært positiv, flørt og gode ord til deg. Det er jo kjempe komplimenter. Han sier tilogmed at det kunne vært farlig. Det bør si deg litt 😉

Så er han svak for deg men holder seg på matten. Ingen fare. Bare smil og hev deg over det. Men....jeg vet av erfaring at det hender vedkommende ombestemmer seg og tar kontakt med deg...Det kan absolutt skje når det har gått litt tid og han savner oppmerksomhet fra deg. 

Da er det du som må klare å si nei. Ok?😊

Det skal jeg nok klare. Så lenge han ikke tar kontakt i morgen 😉 tror neppe han tar kontakt men du har nok et poeng.

 

Takk for at dere sier dette er noe jeg bør klare leve med og med hevet hode. Puh. Syns dette var utrolig pinlig. Men ja, enig, han har jo flørtet med meg ,da....og innrømt hva han syns om meg. 

Ts 

Anonymkode: 79d12...92b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Akhenaton skrev:

Det her er jo ikke noe problem i det hele tatt. Jeg hadde bare vært smigret jeg også. Han ser nok frem til at dere treffes igjen, så hvorfor skulle ikke du også gjøre det? Ikke no stress overhodet.

Eh nei...jeg klarer ikke se frem til det?! Jeg har  jo nærmest lagt an på han og blitt avvist (på en fin måte)...er nok redd stemningen blir litt endret nå. 

Ts

Anonymkode: 79d12...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt frekt spørsmål om du viste han var gift fra før, men han la uansett opp til det. Hvis du ikke engang visste at han var gift, har du ikke gjort noe som er i nærheten av teit engang. Ville tatt det helt piano. (Men synd han var gift da..)

Anonymkode: 742cb...da6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt frekt spørsmål om du viste han var gift fra før, men han la uansett opp til det. Hvis du ikke engang visste at han var gift, har du ikke gjort noe som er i nærheten av teit engang. Ville tatt det helt piano. (Men synd han var gift da..)

Anonymkode: 742cb...da6

Vet.

Vi la nok opp til det begge to.

Han ble oppriktig fornøyd med at jeg spurte han! Boostet sikkert selvbildet hans big time 😉

Anonymkode: 79d12...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Eh nei...jeg klarer ikke se frem til det?! Jeg har  jo nærmest lagt an på han og blitt avvist (på en fin måte)...er nok redd stemningen blir litt endret nå. 

Ts

Anonymkode: 79d12...92b

Men så bestem deg for å gi faen i det, da. Tenk om vi menn hadde laget en masse greier oppi hodene våre hver gang vi ble avvist. Da hadde vi endt opp med å ha det ganske dølt, for å si det pent. Og du har jo ikke gjort noe galt her. Du hadde lyst til å treffe fyren og han forteller at det kanskje kan bli feil fordi han er gift. Ok, det virker jo fornuftig, ikke sant? Da er det jo ikke noe å stresse med. Du har bare gitt ham et veldig hyggelig kompliment. Noe annet trenger du ikke bry deg om. Hvordan stemningen blir er opp til deg. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo ikke sagt noe galt. Er da vel ikke noe galt å ta en kopp kaffe med en kollega. Her er det jo han som har misforstått .. Farlig, altså bare for vennskapet skyld og ikke noe mer, siden jeg vet du er gift hadde jeg svart han da. Synd du ikke sa det da han svarte deg, men om han kommer inn på temaet igjen så sier du bare dette. Uansett har du ikke gjort noe galt og bare smil og vær deg selv :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der. Det er egentlig bare å møte han igjen og forklare hva du egentlig ville ha ut av det. Det går over kjære deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være trygg på at han har glemt det og tenker overhodet ikke på det, og er profesjonell i sitt yrke. Dermed er fokuset der og kollegaer deriblant deg. Dermed er det kun å ha fokuset videre på det dere er der for, og ikke innlemme mange rare tanker over det du har sagt. Måten han sa det til deg, bare det er på en sunn og god måte. Derfor kan jeg si med sikkerhet han er glemt det, og at han har sitt fokus og familie å forholde seg til videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker han og kona har fått en god latter iallefall. 

Slapp av, det ordner seg. Bare lat som ingenting og oppfør deg som normalt. Dette vil også gå over, akkurat som alt annet.

Anonymkode: f2a91...389

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste du at han var gift? Isåfall er det dette du skal skamme deg over, at du ba en gift mann på date. Uansett hvor mye han flørtet, sier det mye om deg at du kunne gjøre noe sånn.

Anonymkode: b90b3...60a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Visste du at han var gift? Isåfall er det dette du skal skamme deg over, at du ba en gift mann på date. Uansett hvor mye han flørtet, sier det mye om deg at du kunne gjøre noe sånn.

Anonymkode: b90b3...60a

Se der kom det, ja.... Date? Var overhode ikke date jeg ba han på.

Skamme meg?

Hjelpes....

Anonymkode: 79d12...92b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Visste du at han var gift? Isåfall er det dette du skal skamme deg over, at du ba en gift mann på date. Uansett hvor mye han flørtet, sier det mye om deg at du kunne gjøre noe sånn.

Anonymkode: b90b3...60a

Jeg må nok dessverre si meg enig i denne.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Se der kom det, ja.... Date? Var overhode ikke date jeg ba han på.

Skamme meg?

Hjelpes....

Anonymkode: 79d12...92b

Dere er tydelig tiltrukket av hverandre, flørter og gir hverandre kompliment. Hva forventer du av å be vedkommende ut for å prate? Hva tror du det hadde ført til? Enten sex eller følelser. Eller begge deler... Er farlig skritt å ta syns jeg. Da hadde det nok blitt enda verre å skulle møtt han på jobb senere 😉

Men jeg syns ikke du skal tenke på det mer, han takket pent nei og ble smigret. 😊

Anonymkode: 4bfea...649

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...