Gå til innhold

Daten kom på overraskelsesbesøk, hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tipper at om du sender ham avgårde, så vil du ikke klare å nyte resten av kvelden uansett. Jeg ville tatt imot rådene du har fått om å gjøre det beste ut av situasjonen, og f.eks forklarer at du ikke er i form, ber han oppvarte deg med sjokolade eller take away, og så ser dere noe du liker å se på. Så får du se hvordan han takler deg når du ikke er på topp, det kan jo hende han er en super fyr 😉

Gratulerer med dagen 🌹

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare jeg som tenker at det høres ut som om denne fyren kan være kontrollerende? De har vært sammen hele helgen, han vet garantert at hun har planer i morgen, også dukker han opp på mandag kveld på overraskelsesbesøk, så sent at det er for sent å dra hjem. Hun har allerede tilbragt hele forgårs og i går med han, og kanskje fredagen og? Og nå bare forventer han at hun skal sette sitt eget behov for egentid og tid med familien til side for å være sammen med han i to dager til? Det er vel vanlig at man gir hverandre litt space innimellom?

Endret av Sidsel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sidsel skrev:

Er det bare jeg som tenker at det høres ut som om denne fyren kan være kontrollerende? De har vært sammen hele helgen, han vet garantert at hun har planer i morgen, også dukker han opp på mandag kveld på overraskelsesbesøk, så sent at det er for sent å dra hjem. Hun har allerede tilbragt hele forgårs og i går med han, og kanskje fredagen og? Og nå bare forventer han at hun skal sette sitt eget behov for egentid og tid med familien til side for å være sammen med han i to dager til? Det er vel vanlig at man gir hverandre litt space innimellom?

Eller eventuelt bare forelsket...;)

Anonymkode: 5be83...e22

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eller eventuelt bare forelsket...;)

Anonymkode: 5be83...e22

Men han vet jo at hun har andre planer. Er det ikke vanlig å respektere at den andre er opptatt selv om man er forelsket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sidsel skrev:

Men han vet jo at hun har andre planer. Er det ikke vanlig å respektere at den andre er opptatt selv om man er forelsket?

Er dette ny info eller gikk jeg glipp av det i HI?

Anonymkode: 5be83...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er dette ny info eller gikk jeg glipp av det i HI?

Anonymkode: 5be83...e22

Hm, kanskje det er jeg som leser litt mye inn i HI. Siden hun sier hun hadde tenkt å være med søsteren gikk jeg bare ut ifra at hun hadde nevnt det for daten, siden de var sammen hele helgen. Men kanskje hun ikke har nevnt det, da blir det jo noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud: han er jo bare kjempesøt som kommer på overraskelsesbesøk på bursdagen din! Du burde seriøst fri til den fyren, fremfor å bli pottesur,

Anonymkode: 2403f...7a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cambria skrev:

Hvis du er redd for at du ikke klarer å være blid så kan du jo bare si at du er i dårlig humør pga mensen og hormoner. Da har han en forståelse om du er litt sur og vil sikkert også vise det venfor deg. 😊

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De koser seg nok i sofaen nå. :)

Anonymkode: 85721...fd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Cambria skrev:

Når man drar på overraskelsesbesøk er det i full viten om at det er en risiko for at det ikke passer. Si det som det er. Tåler han ikke det så er han ikke noe å spare på. 

Selv hadde jeg ikke likt det om en jeg bare dater plutselig kommer for å overraske meg sånn hvis logistikken rundt transport tilbake om det ikke passer er vanskelig. 

Jeg er enig, men synes også generelt at overraskelsesbesøk er en uting.

Anonymkode: 0f20e...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, HerrBæsjerumpehull said:

Er det ikke veldig egosentrisk å tro at alle er som en selv da?

Jeg vet ikke...har mensen i dag.

Vi tar alle utgangspunkt i oss selv når vi skal tolke andre mennesker og oppførselen deres. Det er derfor mange møter problemer når de skal tolke noen som er veldig ulike dem selv. Det blir sånn "does not compute" og de forstår ikke de menneskene. Noen blir god på å forstå mennesker ulik dem selv, men langt fra alle. Om du vil kalle det ego eller ikke er ganske irrelevant til hvordan mennesker fungerer naturlig.

 

Anonymkode: 69df8...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mangler sosiale antenner. Kom deg vekk og gå videre med livet ditt du. Vær glad han viste sitt sanne jeg såpass tidlig i forholdet før det ble mer følelser.

Anonymkode: 4bf35...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, AnonymBruker said:

Vi tar alle utgangspunkt i oss selv når vi skal tolke andre mennesker og oppførselen deres. Det er derfor mange møter problemer når de skal tolke noen som er veldig ulike dem selv. Det blir sånn "does not compute" og de forstår ikke de menneskene. Noen blir god på å forstå mennesker ulik dem selv, men langt fra alle. Om du vil kalle det ego eller ikke er ganske irrelevant til hvordan mennesker fungerer naturlig.

 

Anonymkode: 69df8...fc2

Å slå noen i hode er fremdeles å slå noen i hode, selv om det er med forsett eller ikke.

Anonymkode: 4bf35...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr prøver å være søt og kvinneguiden finner frem høygafflene sine. Stakkars fyr, la han få noen andre som setter litt mer pris på ting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Fluffe said:

En fyr prøver å være søt og kvinneguiden finner frem høygafflene sine. Stakkars fyr, la han få noen andre som setter litt mer pris på ting.

Joda, vi vet jo ikke ennå hvordan han hadde reagert om TS hadde sagt at hun skulle i bursdag. Akkuratt det må vi vite for å si om han er noe å satse på eller ikke. En idiot hadde blitt fornærmet og ubehagelig, men godt mulig at han hadde tatt det med et smil.

Anonymkode: 4bf35...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.7.2018 den 19.42, Mass skrev:

Gratulerer med dagen! 

Kan tenke meg at du, som kreps, absolutt ikke liker slik invasjon i hjemmet. Men hør her, han tok en risk og ønsker du ikke å ha han der så er det noe han burde tatt med i kalkuleringen. Men på den annen side kan det jo være kjekt med litt selskap på din egen dag...? Såfremt han er en ok type og du kjenner ham såpass. 

Tusen takk!

Godt å få en forklaring på hvorfor jeg, krepsen, reagerte som jeg gjorde! Det er en fin tankegang og mange her i tråden har fine og kjærlige måter å tenke på om andre!

23 timer siden, godfisk skrev:

Jeg tipper at om du sender ham avgårde, så vil du ikke klare å nyte resten av kvelden uansett. Jeg ville tatt imot rådene du har fått om å gjøre det beste ut av situasjonen, og f.eks forklarer at du ikke er i form, ber han oppvarte deg med sjokolade eller take away, og så ser dere noe du liker å se på. Så får du se hvordan han takler deg når du ikke er på topp, det kan jo hende han er en super fyr 😉

Gratulerer med dagen 🌹

Det stemmer nok at jeg hadde hatt en kjip kveld dersom jeg faktisk sendte han hjem. Jeg har fått utrolig gode råd her inne, jeg tror det var noe av det smarteste jeg gjorde på bursdagen min. Og jeg er glad jeg fulgte rådene til de positive brukerne! 

Tusen takk!!

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller eventuelt bare forelsket...;)

Anonymkode: 5be83...e22

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud: han er jo bare kjempesøt som kommer på overraskelsesbesøk på bursdagen din! Du burde seriøst fri til den fyren, fremfor å bli pottesur,

Anonymkode: 2403f...7a7

Vet du hva du har helt rett!  tenk at jeg kunne bli sur for noe sånt.

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

De koser seg nok i sofaen nå. :)

Anonymkode: 85721...fd5

Om ikke annet så har jeg, som krepsen, sett en ny side av konseptet overraskelsesbesøk. At det slettes ikke er så forferdelig som man først forestiller seg. Det er tvert imot kjempe hyggelig!

7 timer siden, Frkwitch skrev:

Hvordan gikk det?

Jo det gikk kjempebra. Noen ganger vet jeg ikke hva jeg skulle gjort uten forumet. Alle svarene og rådene fikk meg til å ta et valg om å møte han, og jeg har hatt to fantastiske dager med både date og familie! 

Ts

Anonymkode: 52189...6de

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker ikke veldig interessert i ham.

Anonymkode: 1bb2c...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du virker ikke veldig interessert i ham.

Anonymkode: 1bb2c...ca7

Tar det tilbake etter å ha lest resten av tråden :)

Anonymkode: 1bb2c...ca7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2018 den 19.30, HerrBæsjerumpehull skrev:

Kanskje han bare har gode intensjoner, og gjør dette i beste mening. Eller kanskje han bare er en sykt klam fyr som er så høy på seg selv at han ikke kan se for seg noe annet enn at alle automatisk vil hoppe i taket av glede over å få akkurat ham på uanmeldt besøk.

Dette var en detaljautentisk beskrivelse av meg.

Anonymkode: 1bb2c...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...