Gå til innhold

"Enkle" hverdagslige ting som kan pirre litt ekstra / piffe opp sexlivet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsker litt råd og tips. Gjerne noe som fungerer i en litt travel hverdag hvor gjerne sex blir satt litt på vent til kvelden. F.eks noe som kan pirre/hinte litt til sex tidligere på dagen slik at det bygger seg opp litt mer spenning. 

Har et par ting jeg vil prøve selv, men tar gjerne flere tips i mot :) 

Det er å f.eks går tur/hente mannen på jobb iført kjole og uten truse. Han pleier ofte å legge hånden på låret om vi kjører, så da finner han gjerne ut av "hemmeligheten" selv. 

Anonymkode: 9d599...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sendt sexy snaps, kledd meg utfordrende, jeg går alltid uten truse, snakker dirty, ha sex på nye steder, gjøre nye ting, prøve ut forskjellige sexleketøy, med rette mannen flørte litt med andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dama: ha på smal, kort singlet uten bh, og stram pysjamasbukse uten truse når det bare er dere 2 som slapper av. Da viser man litt, men ikke for mye, og fantasien om det som er under der vil gå løpsk når han ser formen av rumpa og brystvortene. Stryk på lår, nakke, rumpe eller hvor enn du vil når du står ved siden av, bak eller går forbi han. Gå bak han og ta armene rundt livet for så å ta hendene under t-skjorta hans og stryke sent over magen hans. Alle disse tingene trenger ikke å lede til sex hver gang, det er nok til å bare øke bevisstheten av hverandre og gjøre at man føler seg sett. Fortell partneren hva man liker at de gjør/hva de er god til i sex eller kosing. Gi komplimenter som viser at du ser partneren, f.eks "du er så fin"= generisk, hvem som helst kunne sagt det. "Jeg blir så kåt når du blabla"= intimt, personlig, noe bare dere 2 deler. Spill videospill/se på tv i bare trusa sammen, ligg i armkrok/fanget til hverandre og bare nyt hudkontakt. La mannen være lilleskje, de elsker det! Og stryk over magen og brystkasse mens du kysser forsiktig i nakken.

Mvh superkjæresten

Anonymkode: 71235...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...