Gå til innhold

Løy mye til eksen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ble slutt mellom meg eksen for 2 mnd siden, jeg løy mye til han og såret han veldig. Jeg klarte også å ligge med en god kompis av han etter at det ble slutt, møtt han en gang etter bruddet han var meget full og samme var jeg. Han skrek etter meg. Vet også at han bryr seg litt når han «hater» meg såpass. Vil han noen gang klarer å tilgi meg eller vil han hate meg for alltid? Forholdet var veldig bra frem til han fikk med seg at jeg hadde løyet en del.. så ble et veldig stygt brudd. Hvor begge han sterke følelser når det ble slutt. 

Anonymkode: 0ba17...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt går over med tiden. Bare å holde seg unna hverandre så går det der seg til. 

Anonymkode: 100fb...c6f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lærer helt til man dør, nå har du vel lært at det ikke er lurt å lyve så mye til partneren sin?

"Klarte å ligge med bestekompisen hans"... Ja det klarte du jævlig bra, jeg er ingen mannsjåvinist, men det jeg tenker nå er ikke særlig pent. Håper du forholder deg singel og får deg en psykolog, du har issues.

Endret av Rosatoast
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper han aldri tilgir deg. Du får ta deg sammen og holde deg til sannheten. Dette er ene og alene din egen skyld.

Anonymkode: 51a6b...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ble slutt mellom meg eksen for 2 mnd siden, jeg løy mye til han og såret han veldig. Jeg klarte også å ligge med en god kompis av han etter at det ble slutt, møtt han en gang etter bruddet han var meget full og samme var jeg. Han skrek etter meg. Vet også at han bryr seg litt når han «hater» meg såpass. Vil han noen gang klarer å tilgi meg eller vil han hate meg for alltid? Forholdet var veldig bra frem til han fikk med seg at jeg hadde løyet en del.. så ble et veldig stygt brudd. Hvor begge han sterke følelser når det ble slutt. 

Anonymkode: 0ba17...67e

Hvorfor må du lyve så mye å bedra de du er sammen med ?  Du høres ut som en som er veldig ego fokusert...

Anonymkode: 218a4...d76

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal ta det som et "kompliment" at han skrek til deg. Hat og kjærlighet er nært knyttet, men sannsynligheten for at han bare hater deg nå er nok rimelig stor. Man kan knapt være jævligere enn det der..

Anonymkode: 83102...efc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg klarte også å ligge med en god kompis av han". Høres ikke akkurat ut som du er så lei deg for det eller tar ansvar. Skjønner ikke hvordan folk klarer sånt..

Anonymkode: 64380...5f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor løy du mye til eksen da, og hva løy du om? Nevn flere eksempler. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal slutte å bry deg om hva eksen din føler og begynne å nøste litt opp i hvorfor du lyver til og sårer den du er sammen med. 

Anonymkode: ab1b9...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2018 den 16.46, AnonymBruker skrev:

Det ble slutt mellom meg eksen for 2 mnd siden, jeg løy mye til han og såret han veldig. Jeg klarte også å ligge med en god kompis av han etter at det ble slutt, møtt han en gang etter bruddet han var meget full og samme var jeg. Han skrek etter meg. Vet også at han bryr seg litt når han «hater» meg såpass. Vil han noen gang klarer å tilgi meg eller vil han hate meg for alltid? Forholdet var veldig bra frem til han fikk med seg at jeg hadde løyet en del.. så ble et veldig stygt brudd. Hvor begge han sterke følelser når det ble slutt. 

Anonymkode: 0ba17...67e

Ikke bra men men alle gjør dumheter. Hvis det er mulig så kan du spørre på en enkel melding om det kan fikses. Hvis ikke så er det å konsentrere seg om å komme seg videre med livet sitt. En dag finner du en som vil matche deg igjen. Ikke bær nag til deg selv. Alle gjør feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en svært bitter erfaring, men ta det med deg videre. Alle gjør feil i blant og noen ganger gjør vi noe som vi angrer mye på. Det er bra å angre, for da tenker man seg forhåpentligvis bedre om i fremtiden. Det høres ut som at du er ung, og hjernen er dermed ikke fullt ut utviklet enda (viss du er yngre enn 25). Spesielt det som går på å tenke konsekvenser. Det er en prosess, og slike erfaringer hjelper deg i prosessen.

Jeg tenkte alltid etter hver relasjon (ikke at det var så mange altså) hvor det ble et dumt brudd, så ble det aldri forgjeves (og dermed lettere å tilgi og glemme med tiden når det var bearbeidet) viss jeg så at vi begge endret oss som følge av det og feilene vi gjorde. 

Løgner er et stort tillitsbrudd og det fjerner tryggheten. At du lå med kompisen hans i tillegg er veldig sårende. Det blir et svik fra både deg og kompisen. Og jeg ville nok bare gått videre, viss jeg var deg. Kanskje det dukker opp en mulighet i fremtiden hvor dere får snakket om det, men akkurat nå ville jeg latt det ligge i ro til bearbeidelse for dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...