Gå til innhold

Hva er det beste du har opplevd i livet?


Gjest Jegskulleønskeat

Anbefalte innlegg

Barna mine definitivt. Føler fullkommen lykke når de er lykkelige uansett om gleden deres er fordi de ser vårens første hestehov eller vi går inn på disneyland. De er det beste som har skjedd meg.

Anonymkode: b9c0d...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste, sønnen min, hunden, gubben, og familien min❤️ Det er det beste med livet mitt❤️

Anonymkode: a22c5...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste er : barna, men etter det så kommer alle de andre som står meg nær. 

Endret av Marina234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste som har hendt meg er datteren min. Hun er det kjæreste jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kvitt angst og depresjon, startet på studier, funnet ut hvem som er ekte venner. Og tanken på at det er mye gøy som fremdeles kan skje i fremtiden 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I likhet med mange andre her, barna mine.

Å møte min mann og oppleve kjærligheten på nytt etter at jeg ble enke i ung alder med to små barn, er en god nummer to. Trodde aldri jeg kunne elske noen på samme måte igjen.

Nummer tre må bli familien min. Vi har et fantastisk samhold og stiller opp for hverandre i tykt og tynt. Uten dem hadde jeg ikke vært der jeg er i dag.

Sist men ikke minst, at jeg ved en ren tilfeldighet endte opp i min nåværende jobb som jeg elsker. God lønn, flotte kolleger, utfordrende hverdag. Det er en glede å dra dit hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste jeg har opplevd i livet mitt må ha vært min første tur til "syden" som 14-åring, sammen med storfamilien med flere andre barn. Følelsen av å se palmer(!) og å kunne hoppe rett i bassenget fra morgenen av🧡

Ellers kommer den intense forelskelsestiden med mannen jeg nå er forlovet med høyt opp på listen.

Anonymkode: 29406...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min. Det finnes ingen større kjærlighet. Mannen min er rett under henne. Disse to er det beste jeg har i livet ❤️

Anonymkode: 0a7f2...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleden av å endelig få en valp som 16 åring, som er MIN, var ganske så fantastisk. 

Anonymkode: 2c17e...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste som har hendt meg er at faren min døde! Etter det fikk jeg et nytt liv. 

Anonymkode: 41d99...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele mitt liv før jeg traff min nåværende kjæreste var det beste jeg har opplevd. Det verste er da at jeg traff han og ble sammen med han alt etter det er det verste jeg har opplevd. 

Anonymkode: ed65b...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...