Gå til innhold

Hvordan skal en finne igjen klær som hører sammen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å lete etter et skjørt og en topp i dag som jeg vet passet sammen da jeg kjøpte det for et år siden, men etter å gjennomgått alt jeg har av klær så finner det ikke igjen.Så da er det finne noe annet som KAN passe, men spørsmålet mitt da blir: Hva da? Jeg blir ikke enig med meg selv om hva som kunne passe sammen. Tenger gode ideer og tips til dette :)  Jeg vet at sommerklær passer ikke med vinterklær ;) Hehe eller var det motsatt 😄 

Anonymkode: 2c63f...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bruker øynene? Skjønner ikke spørsmålet.

Anonymkode: c437f...133

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør vel nesten beskrive/ta et bilde av plagget hvis du ønsker tips...?

Anonymkode: 17273...ad4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet du stiller er jo alt for generelt til å kunne gi et eksakt svar på. Det er åpenbart at ballkjole og slalåmbukser ikke hører sammen, men altså: hva som passer sammen finnes det nesten ingen fasit på. Frigjør deg fra Jan Thomas’ stemme i bakhodet: uttalelsene hans er på ingen måte den eneste sanne vitenskap, men gjenspeiler kun hans smak og behag akkurat DEN dagen, og hvem han har mest lyst til å smiske med. Derfor: tenk selv, prøv deg fram og kombiner litt andre ting enn du har gjort før. Hvis du f.eks har en topp som du bare har brukt til skjørt: finn fram alle buksene dine og se med dine egne øyne om DU synes den er fin sammen med noen av buksene. Tenk også på samme måte med sko, vesker, smykker og belter. 

Man trenger ikke tenke på så mange «regler», men hvis man er i tvil kan det være greit å unngå å blande veldig mange forskjellige mønstere. Stripete bukser, blomstrete bluse og leopardmønstrete sko samtidig kan bli litt i overkant, for å si det slik ;) 

Anonymkode: 0f3f3...192

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...