Gå til innhold

Jeg oppfører meg som gal menneske og vet ikke hvordan skal jeg hoppe ut av det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager altså, men han der virker ikke som en bra fyr i det hele tatt ut i fra det du skriver. Han virker som en ubesluttsom barnerumpe, som er redd damer, små-rasistisk og som en tenåring i mannskropp i modenhetsnivå. La det ligge og la mora hans deale med han.

Anonymkode: 10caa...8f2

Jeg må innrømme at jeg har fått sånne tanker men jeg trodde at det er bare pga jeg ble avvist. Deilig å lese forskjellige meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men det var veldig kort periode, jeg tror at han har gjort det bare pga min mass. Kanskje han trodde at vi kan bygge følelser. Vi hadde det fantastisk sammen på alle måter. Derfor selv om han skjønte at han ikke har de rette følelsene så gikk han med på det etter min mass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sissel Gran beskriver slike hekt veldig bra. Boksen anbefales! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Virrevirrevapp skrev:

Sissel Gran beskriver slike hekt veldig bra. Boksen anbefales! 

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker du han i det ene øyeblikket og hater han i det neste?

Anonymkode: 2d6ae...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elsker du han i det ene øyeblikket og hater han i det neste?

Anonymkode: 2d6ae...808

Jeg hater han ikke, men jeg hadde ønsket å vite hva han tenker, hvordan han er.

 Før eks på lørdag har jeg vært på fest ( første gang i livet ble jeg kjempe full og fortsatt å drikke på søndagen .) Jeg har sendt han sms: bedt om unskyldning og et møte.

Jeg trodde at han har ikke fått det pga blokkering, men jeg har fått svar i dag, ikke lenge siden. Veldig hyggelig melding med smilefjes , han er på ferie nå og sier at vi kan møtes neste uke om jeg vil, prate og ha det hyggelig sammen.  

Jeg er veldig overrasket og vet ikke hva skal jeg tro. Skal jeg tro på at han er ekte og vil faktisk tilby meg møte etter min ønske og kanskje gi meg et sjanse eller

Er han én som har lest innlegget mitt her i dag, likte ikke det at jeg har fortalt private ting offentlig og vil teste meg og sette på plass.

Sånne ting er ikke noe nytt. Flere ganger har jeg fått litt håp og ble kjørt ned igjen. ( det er ikke snakk om sex utnyttelse- vi har ikke hatt sex sist da vi datet sammen regelmessig) 

Jeg vil vite hvorfor gir han meg den lille finger. Er han bare kald person som tenner på å leke med følelser?

Eller er han utrolig godt menneske,  leder type som er kanskje litt usikker på hva han vil men vil gi meg sjanse å bli bedre på reaksjoner?

Hvis det er den første tilfelle så skaper det naturlig følelser som ligner på hat.

 

 

 

Endret av Altforforelsket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Altforforelsket skrev:

Jeg hater han ikke, men jeg hadde ønsket å vite hva han tenker, hvordan han er.

 Før eks på lørdag har jeg vært på fest ( første gang i livet ble jeg kjempe full og fortsatt å drikke på søndagen .) Jeg har sendt han sms: bedt om unskyldning og et møte.

Jeg trodde at han har ikke fått det pga blokkering, men jeg har fått svar i dag, ikke lenge siden. Veldig hyggelig melding med smilefjes , han er på ferie nå og sier at vi kan møtes neste uke om jeg vil, prate og ha det hyggelig sammen.  

Jeg er veldig overrasket og vet ikke hva skal jeg tro. Skal jeg tro på at han er ekte og vil faktisk tilby meg møte etter min ønske og kanskje gi meg et sjanse eller

Er han én som har lest innlegget mitt her i dag, likte ikke det at jeg har fortalt private ting offentlig og vil teste meg og sette på plass.

Sånne ting er ikke noe nytt. Flere ganger har jeg fått litt håp og ble kjørt ned igjen. ( det er ikke snakk om sex utnyttelse- vi har ikke hatt sex sist da vi datet sammen regelmessig) 

Jeg vil vite hvorfor gir han meg den lille finger. Er han bare kald person som tenner på å leke med følelser?

Eller er han utrolig godt menneske,  leder type som er kanskje litt usikker på hva han vil men vil gi meg sjanse å bli bedre på reaksjoner?

Hvis det er den første tilfelle så skaper det naturlig følelser som ligner på hat.

 

 

 

Jeg vil også si at hver gang blir jeg dumpet uten noen særlig grunn. Eller uten at han sier ifra hva har jeg gjort feil. Han bare sier at han ikke er interessert per dags dato. 

Endret av Altforforelsket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Altforforelsket skrev:

Jeg vil også si at hver gang blir jeg dumpet uten noen særlig grunn. Eller uten at han sier ifra hva har jeg gjort feil. Han bare sier at han ikke er interessert per dags dato. 

«He’s just not that into you». 

Det høres ut som om du er god nok i øyeblikket, men ikke over tid. Jeg hadde ikke giddet å kastet bort et minutt til på ham.

Du er midt i forelskelsens rus (som nesten kan sidestilles med å være i en psykose), og da tenker du ikke klart. Du har vel hørt uttrykket «kjærlighet gjør blind»? Det vil si at du er blind for alle de negative sidene hans, men forherliger de positive.

Når du får dette litt på avstand så vil du se at dere aldri var en god match. Gå videre!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kom deg videre. Jeg vil tro at broene er brent her okke som, og uansett hvor forelsket man er i et menneske så går det til slutt over. Finn deg en ny fyr å falle for. Det er den raskeste måten å bli ferdig med den forrige på. 

Endret av Akhenaton
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mallard skrev:

«He’s just not that into you». 

Det høres ut som om du er god nok i øyeblikket, men ikke over tid. Jeg hadde ikke giddet å kastet bort et minutt til på ham.

Du er midt i forelskelsens rus (som nesten kan sidestilles med å være i en psykose), og da tenker du ikke klart. Du har vel hørt uttrykket «kjærlighet gjør blind»? Det vil si at du er blind for alle de negative sidene hans, men forherliger de positive.

Når du får dette litt på avstand så vil du se at dere aldri var en god match. Gå videre!

Det kan være riktig. Det er lurt å si at jeg ble litt blind. Det er jeg ganske sikker på.

Men er litt usikker på at han ikke er verdt det. 

Men alle tilbake meldinger hjelper meg å se på det på nytt og ta litt avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Altforforelsket skrev:

Jeg hater han ikke, men jeg hadde ønsket å vite hva han tenker, hvordan han er.

 Før eks på lørdag har jeg vært på fest ( første gang i livet ble jeg kjempe full og fortsatt å drikke på søndagen .) Jeg har sendt han sms: bedt om unskyldning og et møte.

Jeg trodde at han har ikke fått det pga blokkering, men jeg har fått svar i dag, ikke lenge siden. Veldig hyggelig melding med smilefjes , han er på ferie nå og sier at vi kan møtes neste uke om jeg vil, prate og ha det hyggelig sammen.  

Jeg er veldig overrasket og vet ikke hva skal jeg tro. Skal jeg tro på at han er ekte og vil faktisk tilby meg møte etter min ønske og kanskje gi meg et sjanse eller

Er han én som har lest innlegget mitt her i dag, likte ikke det at jeg har fortalt private ting offentlig og vil teste meg og sette på plass.

Sånne ting er ikke noe nytt. Flere ganger har jeg fått litt håp og ble kjørt ned igjen. ( det er ikke snakk om sex utnyttelse- vi har ikke hatt sex sist da vi datet sammen regelmessig) 

Jeg vil vite hvorfor gir han meg den lille finger. Er han bare kald person som tenner på å leke med følelser?

Eller er han utrolig godt menneske,  leder type som er kanskje litt usikker på hva han vil men vil gi meg sjanse å bli bedre på reaksjoner?

Hvis det er den første tilfelle så skaper det naturlig følelser som ligner på hat.

 

 

 

Jeg kan godt forstå at du blir litt "små galen". Han gir deg litt oppmerksomhet og bekreftelse... Men så "tar han det bort igjen". Det er dette som skaper en hekt. Håper du kommer deg ut av dette er en utrolig destruktiv situasjon å være i.

Anonymkode: f5a58...c7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan godt forstå at du blir litt "små galen". Han gir deg litt oppmerksomhet og bekreftelse... Men så "tar han det bort igjen". Det er dette som skaper en hekt. Håper du kommer deg ut av dette er en utrolig destruktiv situasjon å være i.

Anonymkode: f5a58...c7e

Takk for støtte❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke sterke følelser for deg, og han slo opp med deg pga. det. Det at han er villig til å ha litt kontakt, selv etter at du ble smågal av forelskelse, tyder nok mest på at han er konfliktsky og kanskje litt smigret. Det finnes flere mennesketyper enn kalde psykopater og utrolig gode mennesker. Han her virker  konfliktsky, og kanskje liker han å høre fra deg fordi det tross alt føles litt bra når andre ting i livet hans er ganske dritt. Jeg tror du må jobbe litt med å ta inn over deg at han har avvist deg, og at dere vil forbli slått opp, selv om det er vanskelig å forstår at en person kan være sammensatt og ha litt drittsekk-oppførsel selv om han nok også er ganske vanlig. 

Anonymkode: 11f6c...f0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har ikke sterke følelser for deg, og han slo opp med deg pga. det. Det at han er villig til å ha litt kontakt, selv etter at du ble smågal av forelskelse, tyder nok mest på at han er konfliktsky og kanskje litt smigret. Det finnes flere mennesketyper enn kalde psykopater og utrolig gode mennesker. Han her virker  konfliktsky, og kanskje liker han å høre fra deg fordi det tross alt føles litt bra når andre ting i livet hans er ganske dritt. Jeg tror du må jobbe litt med å ta inn over deg at han har avvist deg, og at dere vil forbli slått opp, selv om det er vanskelig å forstår at en person kan være sammensatt og ha litt drittsekk-oppførsel selv om han nok også er ganske vanlig. 

Anonymkode: 11f6c...f0a

Det var ikke meningen å sortere mennesker for " gode- dårlige" .Jeg bare visste ikke hvordan kan jeg forklare de følelsene/ tankene som jeg har.

Men en possitiv ting: jeg tror at det gikk over. Jeg våknet nettopp og føler meg veldig lett. Føler at det spiller ikke så stor rolle lenger hva han tenker, hva han gjør og hva jeg gjør. 

Tenkte: hvorfor skal dette være så spesielt sak? Det handler bare å bli dumpet, mest vanlig ting i verden.

Jeg har svart på melding. Jeg svarte litt kaldt,  uten smilefjes eller hyggelige ord. Vi har avtalt møte. Om jeg ikke tar feil så til slutt stiller han ikke opp. 

Om han stiller opp så forventer ikke at noe spesielt kan skje/ noe annerledes enn fram til nå. Han har også sin mønster og jeg begynner å skjønne den.

Det er en sjanse å kunne reagere annerledes denne gangen når jeg blir avvist.

Etter jeg har tenkt både i går og i dag så vil jeg ikke ha noen negative tanker om han. Jeg er veldig enig med det du skriver.

Også fortsatt syns jeg at han er flott. De tingene som jeg har skrevet tidligere liker så høyt og finner ikke hos andre mann ( med unntak 1 som er gift).

Generelt dette alt er ikke noe stor sak. Man føler at det er spesielt, stort, viktigste, man føler seg så hjelpeløse og håpløst. 

Men faktisk handler det bare om å takle å bli avvist. Respektere og godta andres valg. Så enkelt. 

Takk alle sammen. Dere har hjulpet meg masse! 

Endret av Altforforelsket
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg oppfører meg ikke som et galt menneske lenger..Jeg har blitt helt normal; dag går etter dagen og det er så normalt som bare mulig. Jeg har mistet han for alltid og nå føler jeg at det blir normalt for evighet. Det er så utrolig trist og gråt normaltilstand. Så av og til koser meg med  minner om de gode stundene vi har hatt sammen.

Og det er det.

Det er ikke noe mer. Det finnes ikke noe annet som kunne ha gitt meg tilsvarende glede eller noen som helst følelser som kunne ha lignet på det som var.. Det er kun musikk og fantasien som varmer litt hjertet mitt i noen minutter. 

Også kommer virkeligheten. 

Nye date som jeg stadig utsetter " til neste helg " og alene fredager istedet.

Det er alltid en sjanse at en dag kommer jeg til å glemme og gå videre.

Kanskje må jeg bli gammel først? Tiden går så utrolig sakte.

 

Endret av Colgatesmilselfie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2018 den 14.44, Colgatesmilselfie skrev:
 

Det er liker med han er måten han behandler mennesker på, og måten han snakker på. Han er gjennomtenkt, rolig og veldig ryddig. 

Han bruker bare pent språk. Han er blid og smiler masse. Han er intelligent, ordentlig, detaljert. 

Han legger merke til små detaljer og husker dem. Enda mer detaljert enn meg. 

Han liker ikke urettferdighet og reagerer når han ser det.

Han er sterk psykisk og emosjonell. 

Han er veldig delikat, klassisk både i styl og måten han beveger seg på.

Han er flink til å høre. Veldig søtt når han forteller om ting han liker: for eksempel han er glad i dessert- når han snakker om det er han nesten som 7 år gammel gutt.

Han gleder seg fra små ting- for eks når han kjøper seg noe eller får gave.

Er romantisk, veldig glad i jul og familie ( akkurat som meg).

 

 

Tenk på hva du selv liker, særlig første avsnitt og prøv å bli mer slik selv (rolig) ettersom du finner det attraktivt. Du hadde sikkert ikke funnet det like attraktivt om han var urolig og stresset som deg selv? Jeg hadde en sånn mann som var blind av forelskelse. Han var bare søt, men jeg følte meg likevel kvalt av intensiteten. Synd, for jeg var veldig forelsket i han og, men det der ødela det. 

Anonymkode: e2190...465

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Tenk på hva du selv liker, særlig første avsnitt og prøv å bli mer slik selv (rolig) ettersom du finner det attraktivt. Du hadde sikkert ikke funnet det like attraktivt om han var urolig og stresset som deg selv? Jeg hadde en sånn mann som var blind av forelskelse. Han var bare søt, men jeg følte meg likevel kvalt av intensiteten. Synd, for jeg var veldig forelsket i han og, men det der ødela det. 

Anonymkode: e2190...465

Også synes jeg at etter en stund som rolig, så kan du sende han en «rolig» og saklig melding «jeg vil bare beklage tidligere oppførsel. Jeg ser nå hvor gal jeg fremsto og at du måtte sette grenser. Lei for det. Ønsker deg alt godt». Eller noe sånt...ikke forvent svar, sendt kun EN mld og hold hodet KALDT! Ikke la følelsene ta overhånd. Forholdet er mest sannsynlig kjørt uansett, men forstår behovet for å rette opp i inntrykket for å klare å gå videre og det var da mitt forslag😊

Anonymkode: e2190...465

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...