Gå til innhold

Bursdag, men ingen gratulasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. I dag er min bursdag men jeg har enda ikke fått noen gratulasjoner. Hvordan vet jeg om bursdagen min synes på news feeden til vennene mine? 

 

Anonymkode: 3f992...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok. Har bare alltid pleid å få masse innen nå. Jeg er vel litt bortskjemt.

Ts

Anonymkode: 3f992...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! 
Dropper å ha min egen bursdag synlig i alle medier jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen :nordvesta:

Jeg tror det er enklere å ikke se bursdager på Facebook, nå som veldig mange kun bruker mobil og ikke får opp bursdager like synlig som før. Jeg merker ihvertfall ar jeg selv ofte går glipp av slikt og jeg får også mindre gratulasjoner nå enn tidligere år. Håper du får en flott dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. I dag er min bursdag men jeg har enda ikke fått noen gratulasjoner. Hvordan vet jeg om bursdagen min synes på news feeden til vennene mine? 

 

Anonymkode: 3f992...b19

Skjedde meg og. Fikk omtrent ingen. Det var uvanlig. Fant ut at det var min egen feil. Noen mnd i forveien så hadde jeg endret i innstillinger at ingen kunne legge ut noe på min profil. Hadde da en i familien, som er egentlig litt enkel, men som jeg elsker, som la ut sine bilder på min profil, flere ganger. 

Glemte å endre dette før bursdag. :fnise: :fnise: 

Anonymkode: c5e9a...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Belima skrev:

Gratulerer med dagen! 
Dropper å ha min egen bursdag synlig i alle medier jeg.

 

6 minutter siden, Stueloff skrev:

Gratulerer med dagen :nordvesta:

Jeg tror det er enklere å ikke se bursdager på Facebook, nå som veldig mange kun bruker mobil og ikke får opp bursdager like synlig som før. Jeg merker ihvertfall ar jeg selv ofte går glipp av slikt og jeg får også mindre gratulasjoner nå enn tidligere år. Håper du får en flott dag :)

Næmmen! Tusen takk! Fikk jeg noen gratulasjoner likevel. Nå ble jeg glad. Men ja, for eksempel nå chatter jeg med en god venn og hinter men han sier ingenting. Kanskje jeg må sjekke noe på innstillinger ja.

Ts

Anonymkode: 3f992...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Næmmen! Tusen takk! Fikk jeg noen gratulasjoner likevel. Nå ble jeg glad. Men ja, for eksempel nå chatter jeg med en god venn og hinter men han sier ingenting. Kanskje jeg må sjekke noe på innstillinger ja.

Ts

Anonymkode: 3f992...b19

Gratulerer med dagen! 😄🎈

Tror at de som har påslått varsler om venners bursdager får denne i 9-tiden :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...