Gå til innhold

Ikke bodd i Norge på lenge..overrasket nå..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke egentlig bodd noe særlig i Norge siste 10-12 år. Jeg husker hvordan det var å bo her. Nå har jeg flyttet tilbake for et halvt år siden, og er veldig overrasket over hvor mye innvandrere/nye landsmenn vi har fått. Jeg gikk ut i helgen, og minst 60% av mennene der er utenlandsk/utenlandsk opprinnelse. Jeg merket dette ikke bare på utseendet, men på fremtoning. Det er ikke lenger forsiktige Ola Nordmann, de er veldig aggressive, høylytte, og bastante. Mange jenter ser ut som de reagerer positivt på dette, kanskje fordi det er dominians/matcho, men jeg tror ikke nødvendigvis at disse forholdene blir noe særlig behagelige. 
Jeg synes utviklingen er skremmende.

Anonymkode: b1911...c5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke egentlig bodd noe særlig i Norge siste 10-12 år. Jeg husker hvordan det var å bo her. Nå har jeg flyttet tilbake for et halvt år siden, og er veldig overrasket over hvor mye innvandrere/nye landsmenn vi har fått. Jeg gikk ut i helgen, og minst 60% av mennene der er utenlandsk/utenlandsk opprinnelse. Jeg merket dette ikke bare på utseendet, men på fremtoning. Det er ikke lenger forsiktige Ola Nordmann, de er veldig aggressive, høylytte, og bastante. Mange jenter ser ut som de reagerer positivt på dette, kanskje fordi det er dominians/matcho, men jeg tror ikke nødvendigvis at disse forholdene blir noe særlig behagelige. 
Jeg synes utviklingen er skremmende.

Anonymkode: b1911...c5e

Følger du med på nyheter etc? Ikke noe nytt dette :) 

Merker ikke noe forskjell.. Og har selv bodd i utlandet i flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs da hvor du bor. Opplever utlendinger i Haugesunds byliv som rolige og respektable, og mye flinkere og villige til å danse, f.eks. 

Anonymkode: 342f9...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok veldig avhengig av utestedene. Min erfaring er at noen utesteder tiltrekker seg mange av utenlandsk opprinnelse, og så fort de får et slikt rykte på seg er det veldig mange jenter som overhodet ikke vil gå på disse utestedene lenger. Dermed går også etnisk norske menn på andre steder, og stedet ender opp dominert av utenlandske menn, og et knippe jenter som liker oppmerksomheten de får. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...