Gå til innhold

Jeg er en utro drittkjerring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

det er ikke enkelt når man har blitt sammen veldig unge, og der igjen kun levd som samboere, uten å snakket om ekteskap. Dermed får mannen i huset eier formular ovenfor henne. Men all destruktivitet er negativt, dermed er det et must å vite man  har noen i verden som er for deg, det er derfor kvinner trenger venninner og ikke minst familie. Fordi til noen trenger man å henvende sin røst, og få respons i fra. 

Anonymkode: fc84a...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper inderlig mitt barn på 20 forteller meg om noe slikt skjer livet hennes. Jeg hadde tatt henne hjem med en eneste gang. Håper du forteller hvordan du har det til dine foreldre TS!

Anonymkode: 01b28...97f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper inderlig mitt barn på 20 forteller meg om noe slikt skjer livet hennes. Jeg hadde tatt henne hjem med en eneste gang. Håper du forteller hvordan du har det til dine foreldre TS!

Anonymkode: 01b28...97f

Er tett min mor men har aldri snakket med henne om sånne ting før etterpå.. som er synd :( føler ikke jeg kan gå til henne med det.... har jobb her og kan ikke bare forlate, om jeg velger å bryte av må alt være pakket og klart til ny leilighet, noe som blir en utfordring

ts 

Anonymkode: 58e10...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...