Gå til innhold

Jeg er en utro drittkjerring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har han først mistet besinnelsen sin og slått deg en gang, så vil det garantert skje igjen. Kontrollbehovet blir ofte sterkere når man føler at man ikke har noe kontroll, og at han har vokst opp slik som dette gjør det jo muligens normalt for ham. 

Det er uansett ikke slik et forhold skal være. Det er ikke greit slik dere begge holder på. Hele forholdet er jo veldig destruktivt for dere. 

Ta sats og gå ut av forholdet. Så får både han og du faktisk forholdt dere til realiteten. Det er ikke noe kjærlighet der og det er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du er gammel nok til å ha sex, er du gammel nok til å ta valget om å ikke være utro også. Slutt å bruk alder som en unnskyldning til at det er ok å pule rundt.

Anonymkode: 0aa7d...1e9

Dette fortjener ikke ts. Hun har ikke "pult rundt", hun har vært i et usunt forhold og ikke klart å komme seg vekk, og så har hun fått følelser for andre. Det er faktisk en unnskyldning slik jeg ser det, å bli behandlet som dritt over tid. Utroskap er kjipt, men psykisk kontroll kan gjøre minst like store skader mot noen over tid. 

Det ts trenger nå er definitivt ikke å skamme seg, men å komme seg ut av forholdet! Så kan man heller bli mer bevisst på hvordan man kan kjenne igjen tegn på usunne forhold og komme seg ut senere.

Det er helt vanlig å bekymre seg for alt det praktiske ts, De færreste av oss liker forandring, men du får det bedre jo fortere du kommer deg vekk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lever i fornektelse på mange plan ser jeg. Kos deg med å kaste vekk livet ditt i et destruktivt dead end forhold fordi du enda er 16 år i hodet og er redd for å stå på egne bein.

 

Lykke til med det. Her er det ingen vei utenom ubehag. Men det er det man vokser på. Så enten stå fast eller vokse.

Anonymkode: 94bdc...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir et langt innlegg, som sikkert vil provosere mange her inne. Jeg er ung, bare 20 år gammel, men føles ut som om jeg har vært gift i 50 år. Har vært sammen med min nåværende partner(alder:20) siden vi var 16, flyttet sammen våren 2017, å gud som jeg angret i tiden etterpå, vil komme til det etterhvert.

Det har ikke vært et enkelt forhold, vi har på en måte vokst opp sammen, fra en ungdomsromanse til et mer voksent forhold med hus og bil. I tiden før og like etter vi flyttet sammen skrev jeg flere innlegg på forum som dette om hvordan jeg følte det i forholdet. Det var et ikke-eksisterende sexliv i en alder av 18, ikke noe kjærlighet, bare krangel og smelling. Jeg følte at han virkelig ikke brydde seg om meg, fikk ikke oppmerksomheten hans uansett hva jeg gjorde. Foreldrene hans la merke til oppførselen hans mot meg da vi bodde hos dem en periode, og han fikk seg nesten en på tryne fra dem. Hans mor har vært i et kontrollerende forhold med hans far og legger fort merke til om det er noe som ikke stemmer. Han var virkelig helt forferdelig mot meg.

Når det sto på som verst, merket jeg selv at jeg søkte til andre ting. Var ute hver helg, sov ofte hos venner for å unngå å være hjemme med han. Så begynte jeg å søke oppmerksomhet til andre gutter da jeg følte at jeg ikke fikk det hos han. Det startet uskyldig, med en å annen flørt på byen, et lite kyss kanskje. Så kom russetida, det jeg slo meg litt mer løs. Fant tonen med en jeg har gått på skolen med, men liksom aldri snakket med før. Vi snakket dag og natt, og plutselig havnet vi i samme seng, om igjen og om igjen. Han har vært en trøst for meg, men samtidig er han blitt noe mer over tid. I over et år har dette pågått mellom oss, vi er et sted mellom følelser og ikke følelser og det gjør alt så utrolig spennende og tent. Vi har de samme seksuelle fantasiene, og det er virkelig het stemning når vi er sammen. Jeg traff han igjen i helgen, noen mnd siden sist jeg så han og jeg kunne ikke unngå å hoppe på han, så glad ble jeg, senere ble jeg med han hjem. 

Samboeren min som jeg foretrekker å tiltale han som, fant ut at dette forholdet noen mnd etter det startet. Jeg hadde starva av hos en venninne etter en kveld på byen. Plutselig står han over meg, rister i meg og slår meg om og om igjen i ansiktet til blods. Jeg klarte ikke å huske eller å reflektere over dette før i dagene etterpå. Jeg forstår at han ble forbannet, men jeg skulle ikke respektert det. Det var vanskelig i tida etterpå, hvor vi sto hen, var det slutt eller ikke? Plutselig ble jeg utrolig redd for at det skulle bli slutt, men ikke mellom oss, jeg ble redd for å miste hus og heim, alt det matrealistiske. Det er jeg fremdeles, uansett hvor jævlig det høres ut, er livredd for å må flytte, det er jo så mye enklere for meg å bare bli her jeg er. 

Jeg blir kvalm av samboeren min, han gir meg avsmak, jeg tenner ikke på han i det heletatt lenger. Han er bare så sykt kjerring, ingenting av det jeg egentlig drømmer om. Han er avhengig av meg, vil være sammen med meg hele tiden, gir meg ikke tid for meg selv. Han er som en klegg og jeg takler det ikke. Jeg er glad i han men nei. Jeg vil ikke kysse han eller klemme han, men gjør det fordi jeg må.  

Det er sikkert lett for noen å si at nå må jeg bare ta et oppgjør med meg selv og flytte der fra. Men det er virkelig ikke så enkelt, det er utrolig vanskelig og jeg forstår ikke hvorfor det må være det. Det er et lite sted der alle kjenner alle, føler at jeg bare må pakke å reise til Tokyo eller noe for å unngå alle ubekvemmelighetene. 

JA, jeg er tidenes største drittkjerring, så det trenger ingen å kommentere. Men er det likevel noen med noen svar eller kommentarer angående dette innlegget? Er det noen som har vært gjennom dette? 

Anonymkode: 58e10...4bc

Eier dere huset sammen? Da kan dere selge det og du kjøpe deg ei liten leilighet istedet? Du må gå ifra han, han er voldelig og ikke snill, så det er forståelse at du søkte trøst hos andre, selv om det selvsagt ikke er riktig.

Jeg har vært der du er, ble forferdelig behandlet og truet med å frata barna om jeg gikk fordi han hadde så mange kontakter osv.. Jeg måtte bare tilslutt gå selv om jeg visste at det betydde vold og stalking.Rettssak og årevis med vondt i magen .

Startet på nytt med kun en skummadrass å sitte på i stuen og en lånt tv fra ei venninne . Jeg og ungene lå på gulvet på skummadrasser fra fretex. Jeg begynte å kjøpe litt etter litt for hver lønning.Alt går an bare du går inn for det, du kan klare det når du må :)

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du bor på et lite sted og er redd for hvordan folk skal snakke. Baksnakker du selv folk etter at de har gått fra hverandre? Synes du det er rart at et forhold som begynte når man var tenåring tar slutt? 

Skal du virkelig fortsette et forhold fordi dere har et hus og en bil? Du er 20, vil du virkelig være sammen med en du ikke vil være sammen med for resten av livet pga et hus? 

Jeg var selv sammen med eksen i 2 år lenger enn hva jeg egentlig ville pga det var behagelig. Slapp å flytte, slapp å ta et oppgjør, slapp at han ble såret. Herregud så deilig det var når jeg først gikk. Og vet du hva? Hvor lenger du venter jo mer såret blir han. Det er like slitsomt å flytte og ta oppgjøret uansett, og du kommer til å gjøre det før eller senere. 

Du får gro deg noen baller og stikke! At du i tillegg har et forhold med en annen gjør nok mer for bygdepraten enn om du faktisk stikker og gjør rett for deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser bare en haug med unnskyldninger for at du skal rettferdiggjøre for deg selv (og andre) at du har vært utro. Det er ikke synd på deg. Du har all mulighet til å forlate samboeren din.

Anonymkode: 816c0...335

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er sammen med en voldelig og slem partner, du bør oppsøke krisesenter for voldsutsatte kvinner i din kommune for hjelp og veiledning til å innse at å gå er ikke så umulig som du tror, og få kursing i hva kjærlighet med vold gjør mot en psykisk. Da blir du mer oppmerksom på at grunnen til at du føler det ikke bare er å pakke sakene og gå er fordi han har psykisk nedbrutt deg over tid. Du vil få møte andre kvinner som har vært i samme situasjon som deg å lære at selvom man føler man ikke har noe sted å dra etter et brudd så er det mange alternativer og absolutt alle er bedre enn å bli i et misbrukende forhold der man ikke er lykkelig. 

 

Anonymkode: 422c7...e88

Og det tror du noe på? Denne historien spriker.

Anonymkode: b3a10...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir et langt innlegg, som sikkert vil provosere mange her inne. Jeg er ung, bare 20 år gammel, men føles ut som om jeg har vært gift i 50 år. Har vært sammen med min nåværende partner(alder:20) siden vi var 16, flyttet sammen våren 2017, å gud som jeg angret i tiden etterpå, vil komme til det etterhvert.

Det har ikke vært et enkelt forhold, vi har på en måte vokst opp sammen, fra en ungdomsromanse til et mer voksent forhold med hus og bil. I tiden før og like etter vi flyttet sammen skrev jeg flere innlegg på forum som dette om hvordan jeg følte det i forholdet. Det var et ikke-eksisterende sexliv i en alder av 18, ikke noe kjærlighet, bare krangel og smelling. Jeg følte at han virkelig ikke brydde seg om meg, fikk ikke oppmerksomheten hans uansett hva jeg gjorde. Foreldrene hans la merke til oppførselen hans mot meg da vi bodde hos dem en periode, og han fikk seg nesten en på tryne fra dem. Hans mor har vært i et kontrollerende forhold med hans far og legger fort merke til om det er noe som ikke stemmer. Han var virkelig helt forferdelig mot meg.

Når det sto på som verst, merket jeg selv at jeg søkte til andre ting. Var ute hver helg, sov ofte hos venner for å unngå å være hjemme med han. Så begynte jeg å søke oppmerksomhet til andre gutter da jeg følte at jeg ikke fikk det hos han. Det startet uskyldig, med en å annen flørt på byen, et lite kyss kanskje. Så kom russetida, det jeg slo meg litt mer løs. Fant tonen med en jeg har gått på skolen med, men liksom aldri snakket med før. Vi snakket dag og natt, og plutselig havnet vi i samme seng, om igjen og om igjen. Han har vært en trøst for meg, men samtidig er han blitt noe mer over tid. I over et år har dette pågått mellom oss, vi er et sted mellom følelser og ikke følelser og det gjør alt så utrolig spennende og tent. Vi har de samme seksuelle fantasiene, og det er virkelig het stemning når vi er sammen. Jeg traff han igjen i helgen, noen mnd siden sist jeg så han og jeg kunne ikke unngå å hoppe på han, så glad ble jeg, senere ble jeg med han hjem. 

Samboeren min som jeg foretrekker å tiltale han som, fant ut at dette forholdet noen mnd etter det startet. Jeg hadde starva av hos en venninne etter en kveld på byen. Plutselig står han over meg, rister i meg og slår meg om og om igjen i ansiktet til blods. Jeg klarte ikke å huske eller å reflektere over dette før i dagene etterpå. Jeg forstår at han ble forbannet, men jeg skulle ikke respektert det. Det var vanskelig i tida etterpå, hvor vi sto hen, var det slutt eller ikke? Plutselig ble jeg utrolig redd for at det skulle bli slutt, men ikke mellom oss, jeg ble redd for å miste hus og heim, alt det matrealistiske. Det er jeg fremdeles, uansett hvor jævlig det høres ut, er livredd for å må flytte, det er jo så mye enklere for meg å bare bli her jeg er. 

Jeg blir kvalm av samboeren min, han gir meg avsmak, jeg tenner ikke på han i det heletatt lenger. Han er bare så sykt kjerring, ingenting av det jeg egentlig drømmer om. Han er avhengig av meg, vil være sammen med meg hele tiden, gir meg ikke tid for meg selv. Han er som en klegg og jeg takler det ikke. Jeg er glad i han men nei. Jeg vil ikke kysse han eller klemme han, men gjør det fordi jeg må.  

Det er sikkert lett for noen å si at nå må jeg bare ta et oppgjør med meg selv og flytte der fra. Men det er virkelig ikke så enkelt, det er utrolig vanskelig og jeg forstår ikke hvorfor det må være det. Det er et lite sted der alle kjenner alle, føler at jeg bare må pakke å reise til Tokyo eller noe for å unngå alle ubekvemmelighetene. 

JA, jeg er tidenes største drittkjerring, så det trenger ingen å kommentere. Men er det likevel noen med noen svar eller kommentarer angående dette innlegget? Er det noen som har vært gjennom dette? 

Anonymkode: 58e10...4bc

Siden han har slått seg til blods I ansiktet har du bare et valg. Det er over og ut. Siden dere ikke har barn sammen vil det forenkle det hele. 

Du skal huske at mennesket er en av de få monogame dyrearter. Selv der aksepteres det at mannen har flere partnere.

Håper du velger det rette. Intet menneske eier et annet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det tror du noe på? Denne historien spriker.

Anonymkode: b3a10...9b9

Du spriker. 

Anonymkode: ccc62...0b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flytt.

Anonymkode: 58e10...4bc

Morsomt at du skriver det til deg selv. Syntes du skal følge ditt eget råd. :)

(ab koder.)

Anonymkode: fa00f...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er absolutt ikke så ille at jeg må på et voldsenter. Det skjedde 1 gang, ikke siden. Han sliter meg ut psykisk ikke fysisk. 

TS

Anonymkode: 58e10...4bc

Tror du vold bare er fysisk?

Du skriver og, slik jeg oppfatter tdet, om psykisk vold.

Livet ditt blir bedre om du forlater han. Hvilken fremtid har dere?n du får avsmak av han? Du tenner ikke på han? Du er utro? Han behandler deg dårlig og har vært voldelig mot deg, fysisk en gang (svært alvorlig) og psykisk kontinuerlig?

Du kommer til å klare deg økonomisk og materielt. 

Jeg har vært der du er. Er hinsides glad jeg forlot han. Livet er så mye bedre idag. 

Anonymkode: 4fd21...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt at du skriver det til deg selv. Syntes du skal følge ditt eget råd. :)

(ab koder.)

Anonymkode: fa00f...62c

Og noen bare elsker å påpeke andres "feil"! Blir så oppgitt....! 

Men i dette tilfellet, hvis du hadde sett etter, skriver hun like etter "dytt"... Og det er da for søren lov?Mobiler sliter med autokorrektur noen ganger...

 

Anonymkode: 4fd21...9c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du lever i fornektelse på mange plan ser jeg. Kos deg med å kaste vekk livet ditt i et destruktivt dead end forhold fordi du enda er 16 år i hodet og er redd for å stå på egne bein.

 

Lykke til med det. Her er det ingen vei utenom ubehag. Men det er det man vokser på. Så enten stå fast eller vokse.

Anonymkode: 94bdc...052

Kanskje du som skriver d e t t e som bare er 16 år..

Anonymkode: 14757...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du bare er 20 ser du sikkert par som slår opp uten så mye styr, men spol noen år frem i tid og nesten alle brudd etter langvarig forhold inneholder masse praktisk faenskap. Og er det barn med i bildet blekner det med hus og bil også vil jeg anta. Har ikke barn.

Jeg (37) står midt i det selv nå: flytte, bytte jobb, selge bil, kjøpe ny bil, selge leilighet osv. Helt ærlig så bare lot jeg ting sture og gå i lang tid fordi det virket helt uoverkommelig. Så gjorde han det slutt, jeg har «mistet» et år og måtte allikevel gjøre alt jeg gruet meg til. For øvrig kan jeg melde om at alt det praktiske falt på plass i løpet av en ukes tid. Det er bare å brette opp ermene og få ting gjort. Min mann var for øvrig snill som dagen er lang, din høres ikke så grei ut. Tror neppe du angrer. 

Anonymkode: c64f6...350

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og noen bare elsker å påpeke andres "feil"! Blir så oppgitt....! 

Men i dette tilfellet, hvis du hadde sett etter, skriver hun like etter "dytt"... Og det er da for søren lov?Mobiler sliter med autokorrektur noen ganger...

 

Anonymkode: 4fd21...9c9

Flytt og dytt mikses ikke på min tlf?

Poenget var uansett ikke å påpeke feilen, men å lære henne om kodene dersom hun ikke visste om de + å si at det er det jeg syntes hun bør gjøre. Så egentlig mente jeg det godt, men jeg ser poenget ditt.

Anonymkode: fa00f...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flytt og dytt mikses ikke på min tlf?

Poenget var uansett ikke å påpeke feilen, men å lære henne om kodene dersom hun ikke visste om de + å si at det er det jeg syntes hun bør gjøre. Så egentlig mente jeg det godt, men jeg ser poenget ditt.

Anonymkode: fa00f...62c

Ok 😊 

De mikses hos meg. Testet det nettopp.

Uansett, alt  ok 😊 

Anonymkode: 4fd21...9c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flytt og dytt mikses ikke på min tlf?

Poenget var uansett ikke å påpeke feilen, men å lære henne om kodene dersom hun ikke visste om de + å si at det er det jeg syntes hun bør gjøre. Så egentlig mente jeg det godt, men jeg ser poenget ditt.

Anonymkode: fa00f...62c

Kun en skrivefeil 🙂, kanskje autokorrekturen min gir meg svar på det jeg lurer på 😅

ts

Anonymkode: 58e10...4bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok 😊 

De mikses hos meg. Testet det nettopp.

Uansett, alt  ok 😊 

Anonymkode: 4fd21...9c9

Supert 😊

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kun en skrivefeil 🙂, kanskje autokorrekturen min gir meg svar på det jeg lurer på 😅

ts

Anonymkode: 58e10...4bc

Haha ja, det bør du ta som et tegn helt klart!

Anonymkode: fa00f...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at så mange tar seg tid til å svare! ❤️ Setter pris på det, har lest igjennom alt og fått mange gode pekepinner og hjelp!

TS

Anonymkode: 58e10...4bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at du har vært utro for å søke trygghet andre steder. Ikke tenk på det. Kom deg ut av det forholdet så raskt som mulig. Det er INGEN som har lov til å bruke vold eller psykisk terror sånn som det! Søk hjelp TS om det er vanskelig, men kom deg bort fra den mannen med en gang!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...