Gå til innhold

Hvor slemt er dette? På en skala fra 1-10


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han har vært utro og angrer visst sååå masse. Savner meg visst også. Så har dette foregått over tid. 

Han lovde dagen før jeg fikk vite det, å hjelpe til fikse bilen min. Så da lurer jeg på hvor umoralsk det er å late som jeg er litt medgjørlig frem til bilen er fiksa (jeg skal såklart betale det det koster av deler). For deretter å stikke. Kan jo bare si det ikke føles rett ut mer og at jeg ikke stoler på han 

Han har jo brukt meg så?.. Ikke felles barn og ikke samboere 

Anonymkode: fab8f...089

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt innafor det. 

Anonymkode: 6403d...c66

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Vaskemaskin må fikses den og😂

Anonymkode: fab8f...089

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke veldig slemt, men ganske så teit. 

Anonymkode: e01e0...128

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg ser rødt av utroskap. Og jo lenger desto værre. (Av personlige erfaringer.)

Så helt enig med de andre her, at det er innafor det du sier. (Han skal ihvertfall være temmelig overbevisende vedr kjærligheten)

Lykke til, - vet hvor vondt det gjør... :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke veldig slemt, men ganske så teit. 

Anonymkode: e01e0...128

Utroskap er mildt sagt mye teitere. 

Anonymkode: 6403d...c66

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør deg selv en bjørnetjeneste. Det går kun utover deg. Han bruker deg, han har ikke respekt for deg. 

Anonymkode: 44d65...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, F S skrev:

Jeg må bare si at jeg ser rødt av utroskap. Og jo lenger desto værre. (Av personlige erfaringer.)

Så helt enig med de andre her, at det er innafor det du sier. (Han skal ihvertfall være temmelig overbevisende vedr kjærligheten)

Lykke til, - vet hvor vondt det gjør... :klem1:

Med meg går det bra. Var bare en mistanke som ble bekreftet. Burde nok vært langt mye sintere, men ser lyst på livet. Han var nok ikke den jeg skulle dele enebolig og hund med selvom vi pratet om det. Men, bilen må jo fikses allikevel.. 

Anonymkode: fab8f...089

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du gjør deg selv en bjørnetjeneste. Det går kun utover deg. Han bruker deg, han har ikke respekt for deg. 

Anonymkode: 44d65...12a

? Vet han ikke har respekt for meg nei. Kan vel allikevel skvise ut noe godt av dette 

Anonymkode: fab8f...089

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så stygt gjort. Han har vel lovet både troskap og reparasjon av bil og en av delene må han vel klare å stå for. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg synes ikke det er slemt, men jeg synes nesten det er litt respektløst overfor deg selv, på et vis. Klarer du virkelig ikke å løse dette selv uten å måtte ty til en som sviktet deg? Jeg forstår tankegangen din, men jeg er ikke sikker på at jeg synes du kan gjøre det uten at du mister litt integritet. Så "0" for slemt, og også "0" for evne til å være selvhjulpen.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste innlegget ditt og tenkte å svare noe i samme retning som @Overrasket gjør. Det du gjør vil trolig gå mer ut over din egen selvrespekt enn noe annet, og særlig hvis du har tenkt å gjøre dette flere ganger (bil OG vaskemaskin). Hvorfor utsette seg selv for den dustefyren mer enn du må? Det er bedre for deg å klare deg uten ham, selv om det kan koste noen kroner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke slemt, men syntes du setter deg selv i et relativt dårlig lys. Hadde aldri giddi å vært med han som var utro mot meg, for at han skal fikse bilen min. Jeg har andre kontakter som kan fikse det for meg. Ha litt selvrespekt.

Anonymkode: f368b...d26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke slemt, men syntes du setter deg selv i et relativt dårlig lys. Hadde aldri giddi å vært med han som var utro mot meg, for at han skal fikse bilen min. Jeg har andre kontakter som kan fikse det for meg. Ha litt selvrespekt.

Anonymkode: f368b...d26

Vært med han? Skal ikke ha sex med han mer. Såpass selvrespekt har jeg. Å være bitter kommer man ikke langt med. Har allerede lasta ned Tinder og avtalt dates😂 Har dessverre ikke mannlige kontakter ellers med peiling på bil. 

Skal bestille time på sykehus og teste meg for diverse sykdommer også. 

Anonymkode: fab8f...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...