Gå til innhold

Noen gjør mye for å ødelegge forumet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor hindres de ikke fra det?

Anonymkode: da8eb...cf2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du?

Anonymkode: 0458b...f19

Dette for eksempel

 

Anonymkode: da8eb...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser selv over at moderatorene ikke banner åpenbare trollebrukere og de brukerne som stadig poster kvinnehatende ting her. Virker som de er mer opptatt av klikk og annonseinntekter her enn å ha kvinneforumet trygt for kvinner. Sell outs rett og slett, fryktelig teit!

Anonymkode: 38211...cd4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette for eksempel

 

Anonymkode: da8eb...cf2

Dette er jo spekulering er det ikke?

Anonymkode: 0458b...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo spekulering er det ikke?

Anonymkode: 0458b...f19

Det vet jeg ikke. For, som sagt er dette med verning opplyst om i en gammel  tråd på KG.

Anonymkode: da8eb...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo spekulering er det ikke?

Anonymkode: 0458b...f19

Jeg vil vel ikke akkurat kalle det i den andre tråden for spekulering. Det er et åpent spørsmål. Og flere har skrevet dette om verning i tråder på KG tidligere. 

Sitat

Stemmer det at noen brukere er vernede?
Jeg har lagt merke til at noen brukere ser ut til å kunne skrive svært ufyselige ting uten at innleggene deres slettes.

 

Anonymkode: da8eb...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil vel ikke akkurat kalle det i den andre tråden for spekulering. Det er et åpent spørsmål. Og flere har skrevet dette om verning i tråder på KG tidligere. 

 

Anonymkode: da8eb...cf2

Når da? Kan ikke huske å ha lest noe om vernede brukere på minst 2 år? Og ingen av de er særlig aktive pr i dag.

Den linkede tråden er det kun ts i den tråden som har skrevet i. Ingen andre. 

Anonymkode: 0458b...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra et annet forum (som også er Egmonts?)
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144277340-snakker-dere-slik-til-folk-i-virkeligheten-også/?page=2&tab=comments#comment-147917211

  På 27.5.2016 den 14.11, Anonym bruker skrev:

 

Mener det samme, at reglene burde gjelde absolutt alle. Har inntrykk av at en bestemt gruppe brukere er vernet og aldri får tilsnakk eller moderering. Jeg tror grunnen kan være at brukermoderatorne som har vært her på forumet i mange mange år sammen med disse ufine brukere, kvier seg for å moderere brukere som de kjenner svært godt og anser for venninner, men det er lettere å moderere ukjente anonyme de ikke har forhold til.

 

Anonymous poster hash: f904a...714

Anonymkode: da8eb...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stusser selv over at moderatorene ikke banner åpenbare trollebrukere og de brukerne som stadig poster kvinnehatende ting her. Virker som de er mer opptatt av klikk og annonseinntekter her enn å ha kvinneforumet trygt for kvinner. Sell outs rett og slett, fryktelig teit!

Anonymkode: 38211...cd4

Trygt for menn og kvinner da

Anonymkode: a2046...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stusser selv over at moderatorene ikke banner åpenbare trollebrukere og de brukerne som stadig poster kvinnehatende ting her. Virker som de er mer opptatt av klikk og annonseinntekter her enn å ha kvinneforumet trygt for kvinner. Sell outs rett og slett, fryktelig teit!

Anonymkode: 38211...cd4

Er kvinneguiden utrygt for kvinner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, herzeleid skrev:

Er kvinneguiden utrygt for kvinner? 

Ja, holdningene til menn som bla. deg er skadelig for kvinner i samfunnet vårt og bidrar til at det er utrygt for kvinner,  og kvinneguiden bør ikke akseptere at tråder som kun et opprettet for å rakke ned på kvinner og spre skadelige holdninger får stå. Det gjelder alt fra kvinnehatende tråder til kommentarer om at kvinner fortjener å bli voldtatt og at en normalvektig jente blir kalt for feit av menn som bare er her inne for å få kvinner til å føle seg dritt fordi de selv føler seg dritt eller kjeder seg litt for mye. 

Antifeministiske holdninger har ikke noe på kvinneguiden å gjøre og heller ikke ute i samfunnet, antifeministiske og kvinnehatende holdninger er det som gjør samfunnet utrygt for kvinner. 

Det mest hensynsløse jeg har sett her inne var i en tråd der en ung jente skrev hun hadde blitt voldtatt og spurte om råd om hva hun skulle gjøre og et knippe menn begynte å shame hun med kommentarer som "du ba sikkert om det" " slutt å klag, vær glad du får deg noe!" "du skal ikke gjøre en dritt men er velkommen til å komme å suge pikken min også". Noen eier bare ikke empati eller sperringer og det er utrygt for kvinner at menn sprer holdninger her inne om at overgrep er kvinnens feil,  om at kvinner ikke er verdt å respektere, om at kvinner klager for mye når vi skriver metoo og om at menn ikke har ansvaret for egen oppførsel eller trigger spiseforstyrrelser ved å kalle normalvektige feite og selvskading ved å si at en som har en utro mann er verdiløs og dum. 

Anonymkode: 38211...cd4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, holdningene til menn som bla. deg er skadelig for kvinner i samfunnet vårt og bidrar til at det er utrygt for kvinner,  og kvinneguiden bør ikke akseptere at tråder som kun et opprettet for å rakke ned på kvinner og spre skadelige holdninger får stå. 

Anonymkode: 38211...cd4

Interessant. Så du mener selv mine holdninger er så skadelige for kvinner at kvinneguiden bør fjerne mine innlegg? Kan du være grei å gi noen eksempler? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, holdningene til menn som bla. deg er skadelig for kvinner i samfunnet vårt og bidrar til at det er utrygt for kvinner,  og kvinneguiden bør ikke akseptere at tråder som kun et opprettet for å rakke ned på kvinner og spre skadelige holdninger får stå. Det gjelder alt fra kvinnehatende tråder til kommentarer om at kvinner fortjener å bli voldtatt og at en normalvektig jente blir kalt for feit av menn som bare er her inne for å få kvinner til å føle seg dritt fordi de selv føler seg dritt eller kjeder seg litt for mye. 

Antifeministiske holdninger har ikke noe på kvinneguiden å gjøre og heller ikke ute i samfunnet, antifeministiske og kvinnehatende holdninger er det som gjør samfunnet utrygt for kvinner. 

Det mest hensynsløse jeg har sett her inne var i en tråd der en ung jente skrev hun hadde blitt voldtatt og spurte om råd om hva hun skulle gjøre og et knippe menn begynte å shame hun med kommentarer som "du ba sikkert om det" " slutt å klag, vær glad du får deg noe!" "du skal ikke gjøre en dritt men er velkommen til å komme å suge pikken min også". Noen eier bare ikke empati eller sperringer og det er utrygt for kvinner at menn sprer holdninger her inne om at overgrep er kvinnens feil,  om at kvinner ikke er verdt å respektere, om at kvinner klager for mye når vi skriver metoo og om at menn ikke har ansvaret for egen oppførsel eller trigger spiseforstyrrelser ved å kalle normalvektige feite og selvskading ved å si at en som har en utro mann er verdiløs og dum. 

Anonymkode: 38211...cd4

Begge kjønn Ee ille

Anonymkode: a2046...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del hadde det ikke gjort noe om moderatorene hadde fått noe mer redaksjonell frihet. Jeg synes for eksempel ikke noe om at en og samme bruker får starte flere penisstørrelsetråder hver dag som det tidvis kan se ut som. I slike tilfeller synes jeg det er helt greit om en moderator sjekker ut brukernavnet bak AB'en og gir han (ja, det er sannsynligvis en han) beskjed om at det holder nå. Slik det er nå så virker det som om det kun gripes inn dersom det begås overtramp. Det er fint at det er takhøyde her, men jeg tror likevel at en vis innstramming hadde vært sunt for forumet.

En innstramming av AB-bruken kan selvfølgelig hjelpe noe. Det vil gjøre det lettere for oss alle å identifiserer de useriøse. Ulempen er at mange da vil holde igjen og ikke diskutere ømfintlige saker som de kan/vil få slengt i trynet ved en annen anledning. Kanskje det burde være en mulighet for trådstarter å definere om h*n vil at AB'er skal få lov til å skrive i tråden h*n starter?

Anonymkode: ac448...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For min del hadde det ikke gjort noe om moderatorene hadde fått noe mer redaksjonell frihet. Jeg synes for eksempel ikke noe om at en og samme bruker får starte flere penisstørrelsetråder hver dag som det tidvis kan se ut som. I slike tilfeller synes jeg det er helt greit om en moderator sjekker ut brukernavnet bak AB'en og gir han (ja, det er sannsynligvis en han) beskjed om at det holder nå. Slik det er nå så virker det som om det kun gripes inn dersom det begås overtramp. Det er fint at det er takhøyde her, men jeg tror likevel at en vis innstramming hadde vært sunt for forumet.

En innstramming av AB-bruken kan selvfølgelig hjelpe noe. Det vil gjøre det lettere for oss alle å identifiserer de useriøse. Ulempen er at mange da vil holde igjen og ikke diskutere ømfintlige saker som de kan/vil få slengt i trynet ved en annen anledning. Kanskje det burde være en mulighet for trådstarter å definere om h*n vil at AB'er skal få lov til å skrive i tråden h*n starter?

Anonymkode: ac448...24b

Er det bevis på dette?

Anonymkode: a2046...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bevis på dette?

Anonymkode: a2046...ef3

Overhodet ikke. Det er kun antagelser fra min side. Likevel er jeg temmelig sikker på at jeg har rett. Jeg vil tro at maks 10 brukere står for 95 prosent av alle penisstørrelsetrådene her inne. Sannsynligvis ikke mer enn 5. Kanskje færre. Tar jeg feil så forsvinner argumentet mitt om å begrense visse brukere bort. Da hadde det i tilfelle vært helt greit om redaksjonen heller gikk inn og begrenset antallet penistråder.

Anonymkode: ac448...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Overhodet ikke. Det er kun antagelser fra min side. Likevel er jeg temmelig sikker på at jeg har rett. Jeg vil tro at maks 10 brukere står for 95 prosent av alle penisstørrelsetrådene her inne. Sannsynligvis ikke mer enn 5. Kanskje færre. Tar jeg feil så forsvinner argumentet mitt om å begrense visse brukere bort. Da hadde det i tilfelle vært helt greit om redaksjonen heller gikk inn og begrenset antallet penistråder.

Anonymkode: ac448...24b

Og uføre trådene 

Anonymkode: a2046...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manne-hatende bitterfitter er det jo mer enn nok av.

Dersom en mann hadde skrevet noe lignende om kvinner, så ville man sannsynligvis blitt blitt sparket ut av forumet her. I tillegg til at alle kommentarene selvfølgelog hadde blitt slettet...

Men kvinner får jo lov til å ture frem so de cil, uten noen som helst konsekvenser. 

Anonymkode: 9e0ce...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Overhodet ikke. Det er kun antagelser fra min side. Likevel er jeg temmelig sikker på at jeg har rett. Jeg vil tro at maks 10 brukere står for 95 prosent av alle penisstørrelsetrådene her inne. Sannsynligvis ikke mer enn 5. Kanskje færre. Tar jeg feil så forsvinner argumentet mitt om å begrense visse brukere bort. Da hadde det i tilfelle vært helt greit om redaksjonen heller gikk inn og begrenset antallet penistråder.

Anonymkode: ac448...24b

Det er ikke tvil om at det er en del brukere som poster omtrent like tråder hele tiden. Lett å kjenne dem igjen på språket. 

 

Anonymkode: e9f88...0d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...