Gå til innhold

Synlige hårsekker på legger og lår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skrubber og vasker kroppen nok antall ganger, og waxer mye oftere i forhold til hvor ofte jeg barberer meg (krem og shave). Likevel får jeg skikkelig synlige hårsekker/ prikker på legger og lår. Selvom hele hårstrået er dratt helt ut. Avslutter med kaldt vann for å lukke porene, hjelper ikke. 

Hva kan det komme av? Ser hos andre jenter at de har baby legger og lår, uten en eneste prikk, bare shiny hud uten hår. 

Hva kan jeg gjøre for å rette på det? 

 

Anonymkode: 1b4ac...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er så mye å gjør med, dessverre. Sliter med det samme selv, og har konkludert med at noen rett og slett er heldige. Skulle det være andre her som har tips til hvordan dette eventuelt kan fjernes/bli mindre synlig blir jeg overlykkelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg og. Ikke noe å gjøre med. Synes mindre når jeg blir brun, men får ikke gjort noe mer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh nei. Seriøst. Så Max on Max off salong løser ikke problemet altså? dersom jeg lar det gro 

Anonymkode: 1b4ac...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har prikker på leggene. Noen har fregner i ansiktet. Noen har mer hårvekst. Noen har mindre.

Har jeg lært noe her inne på de to årene jeg har vært her, så er det at alt dette er helt normalt.
Og ikke noe man kan "fikse". Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig aldri sett noen som IKKE har synlige hårsekker på leggene. Fikk det etter mange år med barbering selv

Anonymkode: 6d90b...56b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde også synlige hårsekker. Fjernet håret på leggene med laser og da forsvant de. 

Anonymkode: a34ea...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det selv... bland billig Foundation med litt fuktighetskrem eller solkrem. Da ser leggene silkemyke og glatte ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde også synlige hårsekker. Fjernet håret på leggene med laser og da forsvant de. 

Anonymkode: a34ea...fe5

Aha! Kult! Gjorde det vondt?? 

Anonymkode: 1b4ac...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har egentlig aldri sett noen som IKKE har synlige hårsekker på leggene. Fikk det etter mange år med barbering selv

Anonymkode: 6d90b...56b

Jeg har aldri hatt det. Noen steder på kroppen egentlig. Og jeg må si det er sjelden jeg legger merke til det hos andre, så tenkte motsatt av deg - at det er normalt, men uvanlig. Jeg er veldig lys da, og har lyse hår. Vet ikke om det kan ha noe å si. 

Anonymkode: e1069...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør evt folk her inne for å bli kvitt inngrodde hår da? 

Anonymkode: 1b4ac...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva gjør evt folk her inne for å bli kvitt inngrodde hår da? 

Anonymkode: 1b4ac...ff4

Det har jeg sjelden. Aldri hatt på bena. En gang under armen og et par ganger i lysken. Da klemmer jeg ut håret og napper det ut. Det som gjør vondt. 

Anonymkode: e1069...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: vi har alle våre greier. Jeg er så bleik så jeg tør aldri gå i shorts feks. Denne sommerens varme har tvunget meg ut av bukser og lange skjørt. Og vet du hva? Det er så befriende å gi slipp. For det er INGEN som bryr det. Alle er mest opptatt av seg selv og sine egne greier. Beina dine er sikkert flotte, og de har godt av å luftes og føle på varmen fra sola. Dette er en bagatell i det store. Prøv å gi slipp. Det gjorde jeg, og jeg elsker å gå i korte skjørt og shorts og la mine melkehvite ben kjenne på sola! 

Anonymkode: e1069...778

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS: vi har alle våre greier. Jeg er så bleik så jeg tør aldri gå i shorts feks. Denne sommerens varme har tvunget meg ut av bukser og lange skjørt. Og vet du hva? Det er så befriende å gi slipp. For det er INGEN som bryr det. Alle er mest opptatt av seg selv og sine egne greier. Beina dine er sikkert flotte, og de har godt av å luftes og føle på varmen fra sola. Dette er en bagatell i det store. Prøv å gi slipp. Det gjorde jeg, og jeg elsker å gå i korte skjørt og shorts og la mine melkehvite ben kjenne på sola! 

Anonymkode: e1069...778

Omtenksomt av deg, men slapp av ;) Jeg er fornøyd med meg selv og elsker kroppen min. Selv kom jeg akkurat hjem fra ferie i Marokko og elsket det, elsket varmen, og solte meg skikkelig. 

Det er lov å for en gangs skyld undersøke om man kan gjøre noe med "greiene" sine. 

Anonymkode: 1b4ac...ff4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omtenksomt av deg, men slapp av ;) Jeg er fornøyd med meg selv og elsker kroppen min. Selv kom jeg akkurat hjem fra ferie i Marokko og elsket det, elsket varmen, og solte meg skikkelig. 

Det er lov å for en gangs skyld undersøke om man kan gjøre noe med "greiene" sine. 

Anonymkode: 1b4ac...ff4

:vetikke: fikk ikke helt det inntrykket i innleggene over her. Beklager forsøket på å hjelpe. 

Anonymkode: e1069...778

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2018 den 23.57, AnonymBruker skrev:

Har egentlig aldri sett noen som IKKE har synlige hårsekker på leggene. Fikk det etter mange år med barbering selv

Anonymkode: 6d90b...56b

Det trenger ikke nødvendigvis å ha noe med barbering å gjøre. Jeg har også synlige hårsekker på leggene, og de barberer jeg. Men har også veldig synlige hårsekker på oversiden av lårene. Og der barberer jeg ikke.

Anonymkode: c7203...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Peanut

Fælt så mye man skal uroe seg over :blink: Jeg har sånt jeg og, er lys med fregner i huden og har synlige hårsekker og tenkte ikke noe over det før jeg kom inn hit. Forlater tråden, og glemmer det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv LPL locobase og LPL repair.

Anonymkode: 2c61b...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2018 den 9.40, Peanut skrev:

Fælt så mye man skal uroe seg over :blink: Jeg har sånt jeg og, er lys med fregner i huden og har synlige hårsekker og tenkte ikke noe over det før jeg kom inn hit. Forlater tråden, og glemmer det. 

Haha, samme tenkte jeg! Har studert leggene mine nå for å se om jeg også har det. Antar jeg har det, men har aldri tenkt på det før nå. Har heller aldri tenkt at det kan fjernes, at det er stygt eller at andre har det.  Synes jo ikke med mindre man er helt inntil. Eller?

Anonymkode: 03fbc...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish

Det hjelper å sole seg, mine blir hvertfall ikke synlige når jeg blir brun av en eller annen grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...