Gå til innhold

Hva er løgn hva er sannhet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ei på min jobb sa at min type var mye på ett sted og sammen ei venninne av han pluss flere.

Denne jenta har han selv sagt har lagt seg etter han.

Da jeg fortalte om hun på jobben så han at det ikke stemte og at han ikke ante hvem denne dama på min jobb var.

Dette er en stund siden. Så kranglet vi litt. Da kom dette opp.

Han sa nå at han hadde gått tett til denne dama (som han ikke visste hvem var?) Og pratet om dette?

Nytter ikke å spørre han da han overfører.

Så damer/ menn der ute hvordan skal jeg tolke dette?

Anonymkode: 6c3a7...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun på jobben din kan jo vite hvem han er og observere ham, uten at han vet hvem hun er. Jeg tror på det dama på jobb sier at han henger på bar med denne jenta han før har sagt liker han. Jeg tror han liker bekreftelsene og flørtingen og potensielt har en affære, og at fordi han vet det er galt av han å henge med en som han vet liker han så nekter han på at det jobbdama du kjenner har sagt er sant 

Anonymkode: fc930...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bar, men hun på jobben vår der også.

Anonymkode: 6c3a7...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bar, men hun på jobben vår der også.

Anonymkode: 6c3a7...261

Ja. Og typen din benekter ting fordi han vet at det han driver med ikke egentlig er greit 

Anonymkode: fc930...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun på jobben din kan jo vite hvem han er og observere ham, uten at han vet hvem hun er. Jeg tror på det dama på jobb sier at han henger på bar med denne jenta han før har sagt liker han. Jeg tror han liker bekreftelsene og flørtingen og potensielt har en affære, og at fordi han vet det er galt av han å henge med en som han vet liker han så nekter han på at det jobbdama du kjenner har sagt er sant 

Anonymkode: fc930...628

Hun på jobben vår med. Han nekter først på at han vet hvem hun på jobben er.

Så sier han senere at da han hørte dette gikk han rett bort til hun på jobben. (Som han ikke viste hvem var??)

Anonymkode: 6c3a7...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har like store problemer med å forstå hva typen din og din kollega sier som du har med å ordlegge deg her, så tror jeg begge snakker sant. 

Endret av FrodeF
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...