Gå til innhold

Kassedama gir tilbake mer enn det du skal ha ''Ta imot eller si ifra?''


Oddy

Anbefalte innlegg

Har selv hatt tilfeller hvor jeg har fått tilbake mer enn det jeg skulle

La oss si du får tilbake 100kroner mer enn det du skal. Tar du pengene og holder munn, eller sier du ifra og gir henne pengene tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle disse trådene dine, bør du ikje skaffe deg en venn eller hobby? 

Anonymkode: 57e08...812

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på når jeg finner det ut, og hva beløpet er på. Er det 20 kr og jeg oppdager det når jeg har kommet hjem, går jeg ikke tilbake. er det 100 kr og jeg oppdager det mens jeg står i kassa, sier jeg i fra 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle disse trådene dine, bør du ikje skaffe deg en venn eller hobby? 

Anonymkode: 57e08...812

Jeg er hos legevakten, jeg må få tida til å fly:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier selvfølgelig ifra. Jeg har jobbet i butikk selv, og det er ikke noe gøy med diff i kassa.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Oddy skrev:

Jeg er hos legevakten, jeg må få tida til å fly:fnise:

Er du på legevakten hver dag?

Anonymkode: 57e08...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sier alltid ifra uansett hvilke feil de gjør. Siste var ei som gav meg 50% på noe hun trodde var salgsvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du på legevakten hver dag?

Anonymkode: 57e08...812

Nei, det hadde jeg ikke gidda. Som oftest sitter jeg i den mørke kjelleren min mens jeg er ensom og forlatt og trenger despat venner. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ifra, har ikke lyst til at den som står i kassa skal få svi pga min grådighet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 timer siden, Oddy skrev: