Gå til innhold

Greit å på en måte legge litt "press" på han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og en tindermatch har lenge snakket om å møtes, men ikke fått det til å passe. For et par uker siden sendte jeg en melding og spurte om han fortsatt var interessert i å møtes. Han bekreftet det, og sa det sannsynligvis ville være mulig om ti uker, altså den kommende uka, muligens også uka etter. 

Han har sagt han er dårlig til å planlegge, mens jeg er helt avhengig av å planlegge. Ok av meg å sparke ballen skikkelig over til ham ved å sende melding om at jeg til uka kun er ledig et par kvelder og at jeg reiser på ferie neste helg? 

Jeg tror han er interessert på et vis, for han bidrar til å opprettholde kontakten..

Anonymkode: b82cd...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å være sammen med en som er avhengig av å planlegge er helt jævlig når man selv tar ting på sparket. Ingenting å satse på.

Anonymkode: 01e3c...0d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt innafor å sende han ei melding med den infoen, og ta det derifrå.

Anonymkode: 5c470...451

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathe.
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å være sammen med en som er avhengig av å planlegge er helt jævlig når man selv tar ting på sparket. Ingenting å satse på.

Anonymkode: 01e3c...0d6

Det var da veldig bombastisk. Eksen min og jeg var likedan, men vi klarte å møtes på halvveien. Det var ikke derfor det skar seg. 

 

TS, jeg synes det er helt greit å sende en slik melding. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så vanskelig for dere å møtes? Er det stor avstand mellom dere?

Anonymkode: a3435...8f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så vanskelig for dere å møtes? Er det stor avstand mellom dere?

Anonymkode: a3435...8f9

Ja, han ukespendler ifm. jobb. Så har han vært på ferie, så har jeg vært borte, så har han hatt planer... Osv. 

Anonymkode: b82cd...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket

Har vi hørt om dette forholdet minst to ganger før på her på KG i sommer?
I så fall: Spør deg selv hvorfor du må sjekke på internett og få godkjennelse før hvert steg du vil ta. Det er ikke normalt å ha et så stort behov for å innhente kommentarer fra fremmede. 

Dersom dette er en separat historie som du ikke har skrevet om så fremstår jeg jo nå åpenbart som en større idiot enn det jeg egentlig er, i så tilfelle beklager jeg det. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«For et par uker siden» «om ti uker» :vetikke:

Ikke press. 

Anonymkode: 1fab1...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Overrasket skrev:

Har vi hørt om dette forholdet minst to ganger før på her på KG i sommer?
I så fall: Spør deg selv hvorfor du må sjekke på internett og få godkjennelse før hvert steg du vil ta. Det er ikke normalt å ha et så stort behov for å innhente kommentarer fra fremmede. 

Dersom dette er en separat historie som du ikke har skrevet om så fremstår jeg jo nå åpenbart som en større idiot enn det jeg egentlig er, i så tilfelle beklager jeg det. :tommelopp:

Jeg har ikke skrevet her tidligere, men det betyr ikke at du er idiot for det vil jeg tro. 

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«For et par uker siden» «om ti uker» :vetikke:

Ikke press. 

Anonymkode: 1fab1...9a1

Det skulle stått "to", ikke "ti". 

Anonymkode: b82cd...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok jeg ville sendt en melding om at jeg er ledig den og den dagen neste uke og spurt om det passer for han å treffes den eller den dagen. Og hvis han blir vag igjen da så hadde jeg nok skrevet tilbake at det var hyggelig med den kontakten som har vært, men at jeg ikke ønsker å trekke det noe særlig lengre ut nå og dersom han ikke kan møtes en dag neste uke så går jeg videre. 

 

Anonymkode: 518df...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nok jeg ville sendt en melding om at jeg er ledig den og den dagen neste uke og spurt om det passer for han å treffes den eller den dagen. Og hvis han blir vag igjen da så hadde jeg nok skrevet tilbake at det var hyggelig med den kontakten som har vært, men at jeg ikke ønsker å trekke det noe særlig lengre ut nå og dersom han ikke kan møtes en dag neste uke så går jeg videre. 

 

Anonymkode: 518df...a4b

Ja, det er det jeg ser for meg at eventuelt vil bli resultatet om han fortsetter i samme spor. For jeg orker bare å holde på med én om gangen og er heller ikke interessert i at han skal føle at han har meg på vent så lenge han ønsker. 

Anonymkode: b82cd...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er det jeg ser for meg at eventuelt vil bli resultatet om han fortsetter i samme spor. For jeg orker bare å holde på med én om gangen og er heller ikke interessert i at han skal føle at han har meg på vent så lenge han ønsker. 

Anonymkode: b82cd...0b2

Nemlig. Hvis han ikke "stepper opp" litt her så virker han ikke veldig interessert og hvis han skal holde deg på gress så kan jo du gå glipp av noe bra fordi du ventet på han som ikke tør/vil/kan møte deg. 

Anonymkode: 518df...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...