Gå til innhold

trenger kvinne som vil innrede hjem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

snakk for deg selv

2 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Du konmer ingen vei med denne bortforklaringen din. Gi deg nå.

 

Anonymkode: c4d53...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

snakk for deg selv

 

Anonymkode: c4d53...a8a

Ser det ut som du har fått god respons på innlegget ditt? Det er innlysende at dette er en kontaktannonse.

seriøse mennesker som er på jakt etter arbeidskraft finner andre aktører enn et chatteform. Gi deg nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har budsjett på 8000kr. 

Anonymkode: c4d53...a8a

8000,- er jo småpenger. Kommer ikke så langt med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, visp skrev:

8000,- er jo småpenger. Kommer ikke så langt med det:)

hva anbefaler du en sum for å kunne gjøre det helt?

da hadde jeg ikke med møbler, men det som ellers er rundt. Kan helt sikkert øke det til 18000kr med møbler om det er nødvendig. 

Anonymkode: c4d53...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

hva anbefaler du en sum for å kunne gjøre det helt?

da hadde jeg ikke med møbler, men det som ellers er rundt. Kan helt sikkert øke det til 18000kr med møbler om det er nødvendig. 

Anonymkode: c4d53...a8a

Det spørs jo hvor mye du skal ha gjort da og hvor stort du bor. Man får jo endel gardiner, puter, duker etc. til 8000,- men trodde du mente alt av møblement også. Også er man jo litt nysgjerrig på hva du skal bruke det myke og gode til:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, visp skrev:

Det spørs jo hvor mye du skal ha gjort da og hvor stort du bor. Man får jo endel gardiner, puter, duker etc. til 8000,- men trodde du mente alt av møblement også. Også er man jo litt nysgjerrig på hva du skal bruke det myke og gode til:laugh:

det blir rundt 50-70 kvm. 

jeg er åpen for også å gå på bruktmarked. Ja, jeg personlig ønsker det skal være masse ting på veggene og ikke minst mye tre i hjemmet. Men det kan raskt bli at man må komme inn med andre farger i rommene, for at det skal oppleves enda mer som et hjem. Poenget mitt er at myke og gode kvinner kan formidle en varme som blir reflektert med det hun innreder hjemmet med. 

 

🙂

Anonymkode: c4d53...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det blir rundt 50-70 kvm. 

jeg er åpen for også å gå på bruktmarked. Ja, jeg personlig ønsker det skal være masse ting på veggene og ikke minst mye tre i hjemmet. Men det kan raskt bli at man må komme inn med andre farger i rommene, for at det skal oppleves enda mer som et hjem. Poenget mitt er at myke og gode kvinner kan formidle en varme som blir reflektert med det hun innreder hjemmet med. 

 

🙂

Anonymkode: c4d53...a8a

Ah... da passer ikke min stil iallefall:) Jeg er minimalist og hadde nok kastet ut det meste som hadde vært på veggene. Nipsen din hadde du heller aldri sett igjen.

Får jo håpe du får svar fra en varm kvinne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...