Gå til innhold

La meg spå deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dagene som har vært og dagene som kommer. Kan ikke si at jeg har drevet med dette tidligere, så er mest for å teste ut.

 

skriv: fornavn,alder og kjønn.

Anonymkode: d3c67...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Nie skrev:

Cathrine, dame, 41

Du er en litt sprudlende dame. Selvom du har opplevd noen nedturer tidligere har ting stabilisert seg nå, er noen ting du skulle ønske du kunne endre, men samtidig er du takknemlig for at det har gått så greit. I fremtiden vil du se tilbake på fortiden med lærdom, og jeg vil anta at du er en nokså klok dame som har lært mer av livet enn av skolen.

Anonymkode: d3c67...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Monika, 19, jente

Anonymkode: d3d88...6e4

Ser en endring. Du har nylig tatt et valg i livet ditt som du enkelte ganger føler deg usikker på om var det riktige, men om en stund vil du se tilbake og forstå at det var rett.

Anonymkode: d3c67...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kristine, dame, 26

Anonymkode: 0db1e...ca7

Ser at du er litt travel. Virker som du har mye å tenke på. Utenfra ser det ut som du har balanse og er sterk. Men på innsiden føler du deg usikker og stresset. (Ser en for for ubalanse i noe, har du en beslutning du står ovenfor, eller er det noe stressrelatert som skaper dette?)

Anonymkode: d3c67...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elise, dame, 26

Anonymkode: 6c823...776

Du er en rolig person og foretrekker stort sett rolige dager. Ser at sosiale relasjoner kan slite deg ut selvom du setter pris på dem i begrensete mengder. Ellers ser jeg et bånd som muligens ikke er opprettet enda, men at du er i ferd med å knytte en relasjon. Jeg tror denne relasjonen muligens ikke er med et menneskelig vesen, men heller med et sted eller et dyr.

Anonymkode: d3c67...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, makron skrev:

Christina, dame, 31

Ser en fortid som ikke har vært så enkel, men en fremtid som inneholder trygghet og stabilitet. 

Anonymkode: d3c67...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Setter pris på tilbakemelding om det stemmer.

Anonymkode: d3c67...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ellen, kvinne, 34.

Anonymkode: dfb25...fa9

Jeg ser en fredfullhet og godhet. Du er en åpen og aksepterende person. Har en følelse av at du er sensitiv og lett blir knyttet til ting rundt deg. Føler også at musikk påvirker deg og skaper sterke følelser.

Anonymkode: d3c67...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Karina, dame, 28

Anonymkode: d9eef...a85

Ser at du er en matglad dame. Du elsker å eksperimentere med mat, og skulle ønske du hadde bedre tid til å gjøre dette. (Ser også for meg at tiden for å praktisere hobbyer ikke er på sitt sterkeste nå, men at dette blir bedre med årene.)

Anonymkode: d3c67...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Torill, 42 år, kvinne

Anonymkode: 6fc01...fe6

Jeg ser for meg en varme og omsorg som er sterk. Dette kommer gjerne av tidligere erfaringer både på godt og vondt som har bygget deg sterk. Du fremstår som en dame med mange meninger, selvom du enkelte ganger tviler litt på deg selv selvom du ikke gir utrykk for det.

fikk også en følelse av at du er typen som kjeder deg lett. Du «må» alltid ha noe å gjøre. Mistenker at du kanskje ikke er noe teoretiker, men er utrolig dyktig innenfor mer praktiske områder.

Anonymkode: d3c67...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...