Gå til innhold

Har ME men presses tilbake i jobb. Hva kan jeg gjøre?😢


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Nei jeg er enig i at ME ikke kan sammenlignes da de andre sykdommene faktisk er ekte.

Du hevder at ME ikke er en ekte sykdom? Hva er ME dersom det ikke er en ekte sykdom da? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke ord «sunnivaoslo». Jeg skjønner at du er ute etter å provosere. Du jobber innen feltet sier du? Jeg skammer meg på dine vegne, og glad du ikke er kollega av meg. Jeg er ikke ute etter å utdype ME sykdomen noe videre, men du vet at hva livskvalitet angår- så er de på bunn? Selv under kreft, ms, parkinson.. u name it. 

Du bør slutte å kommentere noe du ikke har noe kunnskaper om. Du sprer dritt på nett om en sårt syk gruppe. 

Anonymkode: 29211...41e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoneyes

Egentlig litt overrasket over at det tok såpass lang tid før forståsegpåerne kom for å rakke ned på folk med ME 🙄 Har dere ikke noe bedre å gjøre? 

Endret av Dragoneyes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må ikke si imot henne, det blir moderert bort. Det er visst helt ok å snakke dritt om syke mennesker, men mot reglene hvis de syke menneskene forsvarer seg.

Anonymkode: 58ddc...45e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere må ikke si imot henne, det blir moderert bort. Det er visst helt ok å snakke dritt om syke mennesker, men mot reglene hvis de syke menneskene forsvarer seg.

Anonymkode: 58ddc...45e

Forstå det den som kan... ME er fritt villt her inne...

Anonymkode: 17fc6...1df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Nei jeg er enig i at ME ikke kan sammenlignes da de andre sykdommene faktisk er ekte.

Uff og uff, så kunnskapsløst. 

Anonymkode: d5039...27e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ME er fritt vilt fordi det er en mote sykdom. Nei dere får lulle dere i selvnedlidenhet og kose dere med det.

Ha en fin dag videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoneyes
19 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

ME er fritt vilt fordi det er en mote sykdom. Nei dere får lulle dere i selvnedlidenhet og kose dere med det.

Ha en fin dag videre!

😂 Flere og flere får kreft, det er nok en motesykdom det også. Kos deg videre med uvitenheten din! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

ME er fritt vilt fordi det er en mote sykdom. Nei dere får lulle dere i selvnedlidenhet og kose dere med det.

Ha en fin dag videre!

Karma's gonna bite your ass, just you wait and see :)

Anonymkode: 17fc6...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

ME er fritt vilt fordi det er en mote sykdom. Nei dere får lulle dere i selvnedlidenhet og kose dere med det.

Ha en fin dag videre!

Å tulle sånn med en fæl sykdom er ikke greit på noen måter. Ja, det finnes sikkert mennesker som faker ME, men du kan ikke skjære alle over en kam. Skam deg! 

Anonymkode: d5039...27e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Dragoneyes skrev:

😂 Flere og flere får kreft, det er nok en motesykdom det også. Kos deg videre med uvitenheten din! 

Fordi vi lever lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å tulle sånn med en fæl sykdom er ikke greit på noen måter. Ja, det finnes sikkert mennesker som faker ME, men du kan ikke skjære alle over en kam. Skam deg! 

Anonymkode: d5039...27e

Jeg hører stadig om disse som ligger i mørke rom, men alle jeg har møtt som hevder de har ME lever liv som ikke akkurat er utmattende. Fester,drar på ferie og mye annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Karma's gonna bite your ass, just you wait and see :)

Anonymkode: 17fc6...1df

Sorry, jeg har ikke mer å tape🙃

Karma tar nok deg og for å ønske andre vondt😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, SunnivaOslo skrev:

Sorry, jeg har ikke mer å tape🙃

Karma tar nok deg og for å ønske andre vondt😉

Så karma har allerede tatt deg altså? Tja, det er ikke jeg som bestemmer hvem karma skal ta eller ikke, det kommer an på hvem som oppfører seg og hvem som ikke oppfører seg :) Synes du selv at du oppfører deg pent i tråden? Det synes nemmelig ikke jeg. Man hører jo historier om ME-skeptikere som selv har fått ME og som plutselig har innsett hvor ille sykdommen er... Det er ikke ofte jeg ønsker noen vondt, men noen ganger har folk godt av å smake på sin egen medisin.

Anonymkode: 17fc6...1df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så karma har allerede tatt deg altså? Tja, det er ikke jeg som bestemmer hvem karma skal ta eller ikke, det kommer an på hvem som oppfører seg og hvem som ikke oppfører seg :) Synes du selv at du oppfører deg pent i tråden? Det synes nemmelig ikke jeg. Man hører jo historier om ME-skeptikere som selv har fått ME og som plutselig har innsett hvor ille sykdommen er... Det er ikke ofte jeg ønsker noen vondt, men noen ganger har folk godt av å smake på sin egen medisin.

Anonymkode: 17fc6...1df

Nei,ikke helt sånn.

Men jeg vet hvorfor du er som du er. Jeg har lest at ME syke er offerrolle folk nummer 1. Ingen har det verre enn dem og de ønsker andre vondt. Har du hatt ME og blitt bedre mener disse folkene at du lyver. Det er en konkurranse om hvem som har det verst og hvis du gidder å prøve å bli bedre blir du hetset av ME folk som bruker dagen på å sitte på nettet og konkurrere om å ha det verst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SunnivaOslo skrev:

Nei,ikke helt sånn.

Men jeg vet hvorfor du er som du er. Jeg har lest at ME syke er offerrolle folk nummer 1. Ingen har det verre enn dem og de ønsker andre vondt. Har du hatt ME og blitt bedre mener disse folkene at du lyver. Det er en konkurranse om hvem som har det verst og hvis du gidder å prøve å bli bedre blir du hetset av ME folk som bruker dagen på å sitte på nettet og konkurrere om å ha det verst.

Jo, det er visst helt sånn ;) Kanskje du eller ditt barn joiner latmannskaps- og offerklubben "ME" en dag selv? Lurer på hvor skadefro du da er ;)  

Anonymkode: 17fc6...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo, det er visst helt sånn ;) Kanskje du eller ditt barn joiner latmannskaps- og offerklubben "ME" en dag selv? Lurer på hvor skadefro du da er ;)  

Anonymkode: 17fc6...1df

Slapp av du. Jeg er ikke så glad i å ligge på sofaen dagen lang mens jeg mottar penger av staten.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SunnivaOslo skrev:

Slapp av du. Jeg er ikke så glad i å ligge på sofaen dagen lang mens jeg mottar penger av staten.😉

Du fortjener virkelig å smake på din egen medisin :)

Anonymkode: 17fc6...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SunnivaOslo said:

Nei,ikke helt sånn.

Men jeg vet hvorfor du er som du er. Jeg har lest at ME syke er offerrolle folk nummer 1. Ingen har det verre enn dem og de ønsker andre vondt. Har du hatt ME og blitt bedre mener disse folkene at du lyver. Det er en konkurranse om hvem som har det verst og hvis du gidder å prøve å bli bedre blir du hetset av ME folk som bruker dagen på å sitte på nettet og konkurrere om å ha det verst.

Dette er latterlig. ME-syke er ikke en homogen gruppe som sitter hjemme og ønsker andre vondt. Jeg har vært syk i mer enn ti år. På den tiden har jeg ikke vært på en eneste fest, men jeg har vært i to bryllup (hvor jeg måtte dra tidlig) og ingen ferier. Jeg synes ikke synd på meg selv, og jeg ønsker ikke at andre skal bli syke.

Hvordan kan du sitte der og kritisere og dømme en hel masse mennesker fordi én person lar seg provosere av deg og svarer deg tilbake?

Anonymkode: 58ddc...45e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du fortjener virkelig å smake på din egen medisin :)

Anonymkode: 17fc6...1df

Kan du ikke slutte? Hvordan i himmelens navn skal dette hjelpe noen?

Anonymkode: 58ddc...45e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...