Gå til innhold

Bruker han meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært sammen i 6 måneder nå. Han var hele tiden litt usikker i datingfasen, men bestemte seg til slutt for at han ville ha et seriøst forhold. Jeg var også litt usikker. Jeg har møtt familien hans flere ganger, så vet at han er seriøs, men det som skurrer er at han har minimalt med tid til meg. Han prioriterer alt før meg. Hvis ikke jeg maser og krever å se han, ses vi knapt i løpet av en uke. Han jobber, trener og spiller mye fotball med kompiser. Nå med VM har jeg sett han minimalt, og hvis jeg skal se han, må jeg være med dit han skal. Har sett fotball på trass, bare for å kunne få 90 minutter med han, og da er fokuset tv'n ( naturligvis). I går kom han til meg kl 3 på natten og helt dritings. Det første han gjorde var å klå på meg. Vi bor ikke sammen og det virker ikke som en del av hans nærmeste plan.

Han sier aldri noe hyggelig til meg og det verste var at han glemte bursdagen min. Han kommer ofte for å spise hos meg, og da lager jeg mat. Han kom hjem fra syden forrige uke og hadde ikke kjøpt med noe som helst til meg, til tross for at jeg ba om en liten ting som jeg skulle betale for.

Når jeg sier litt strengt fra, er han godgutt i noen dager og ting virker bedre, men så blir det som det vante igjen.

Jeg er 34 og han er 33. Jeg vet at han ønsker å stifte familie fordi vennene hans gjør det. Spørsmålet jeg stiller meg, er ol han rett og slett bruker meg til å få det livet han ønsker.

Har nettopp vasket klærne hans fordi han kastet opp på de og siden jeg uansett skulle vaske klær. I morgen drar han på guttetur og nok en gang er jeg alene ( led mindre jeg ber om å få være med)

Anonymkode: 38d01...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kastet bort 2 år av mine "beste år" med akkurat samme typen. Mitt råd: Slå opp! Det blir ikke bedre, og selv om han ønsker å stifte familie etterhvert, tror du virkelig han blir noe bedre da? Jeg er evig takknemlig for at jeg kom meg ut av det forholdet og ikke fikk barn med han. Slike folk er evige egoister! 

Anonymkode: 38043...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Dette er ikke et seriøst forhold. I et seriøst forhold som har vart i SEKS måneder er det naturlig å planlegge å tilbringe tid med kjæresten sin i ferien! 

Hvorfor være sammen med noen når du ikke vil være sammen (fysisk geografisk) med dem? 

Jeg ville dumpet ham fort som svint. Hvorfor liker du ham? Er han verdt tiden din? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg heller en mann som evner å sette pris på deg! Det har jeg gjort, og jeg kan virkelig ikke fatte nå at jeg gadd å bruke 2 år på et så usikkert forhold og egosentrisk mann! 

Hilsen hun  over. 

Anonymkode: 38043...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt til du nevnte hvor gamle dere var, tenkte jeg at dere var 18. 

Du kaster bort tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ikke ut som han forstår hba et forhold er. Han bruker deg jo bare for å ha en dame han er sikret å få sex fra når han vil og kan slippe å stresse med middag for han kan få av deg når han gidder. 

Anonymkode: 621bd...a40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar til trådittel:

Ja.

Anonymkode: bbbb7...735

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...