Gå til innhold

"Hvem er den fine venninna di?"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du hadde stått og pratet med ei venninne, og da hun går spør daten eller typen din deg: "Hvem er den fine venninna di?" 

Hvordan ville du reagert? Ville du reagert?

Anonymkode: 9ed48...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ville jeg tenkt at den mannen manglet antenner

Anonymkode: 62014...bc0

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ville reagert. Spessielt om han aldri omtalte meg som fin eller ga meg komplimanger

Anonymkode: 879c2...d75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte å bare le det bort og ikke reagere. Sa til han at jaja, synd han ikke har en sjans likevel da hun har type. 

Men jeg vet ikke...?

Ts

Anonymkode: 9ed48...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du hadde stått og pratet med ei venninne, og da hun går spør daten eller typen din deg: "Hvem er den fine venninna di?" 

Hvordan ville du reagert? Ville du reagert?

Anonymkode: 9ed48...85f

Hvis det var en date, avsluttet daten. Hvis det var typen, lurt på om det hadde klikket for ham.

Anonymkode: 4a22c...92c

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt satt ut og utilpass uten å helt klare å finne ut hva jeg skulle ha sagt kjenner jeg meg selv rett 😣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det var en date, avsluttet daten. Hvis det var typen, lurt på om det hadde klikket for ham.

Anonymkode: 4a22c...92c

Det var førstnevnte! Men jeg tror virkelig det bare glapp ut av han, og han gir meg veldig mye komplimenter ellers!

Ville ingen her tilgitt noe sånt?

Ts

Anonymkode: 9ed48...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det var førstnevnte! Men jeg tror virkelig det bare glapp ut av han, og han gir meg veldig mye komplimenter ellers!

Ville ingen her tilgitt noe sånt?

Ts

Anonymkode: 9ed48...85f

"You ain't from around here, are you, bhoy?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en fyr sagt det til meg på den måten ville jeg tolket det som interesse. Hadde det da kommet fra en date ville jeg tenkt det var bortkastet tid å fortsette.

Anonymkode: 1ff4c...448

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en fyr sagt det til meg på den måten ville jeg tolket det som interesse. Hadde det da kommet fra en date ville jeg tenkt det var bortkastet tid å fortsette.

Anonymkode: 1ff4c...448

Enig. Jeg hadde også syns det hadde vært respektløst, å begynt å lure på intensjonen hans ved dette. Husker en jeg datet, kunne trykke meg ned med sånt, å deretter være veldig lei seg etterpå, år jeg reagerte. Bet på unnskyldningene hans helt til han en dag pekte på en person, å sa rett ut at personen var deilig, og sa gikk det litt opp for meg hva han drev med. Trykke meg ned, sånn at han kunne unnskylde seg etterpå, sånn at jeg kunne føle meg heldig for at han tross alt ville være med meg.... Maktspill, og overhodet ingenting for meg!

Anonymkode: cc2c3...3fb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var førstnevnte! Men jeg tror virkelig det bare glapp ut av han, og han gir meg veldig mye komplimenter ellers!

Ville ingen her tilgitt noe sånt?

Ts

Anonymkode: 9ed48...85f

Det viser både en så fullstendig mangel på antenner, og på interesse for den han faktisk er ute med, at jeg ville gått videre. 

Anonymkode: 4a22c...92c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da ville jeg tenkt at den mannen manglet antenner

Anonymkode: 62014...bc0

Så du ville latt det gå?

20 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

"You ain't from around here, are you, bhoy?"

Hva mener du?

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det viser både en så fullstendig mangel på antenner, og på interesse for den han faktisk er ute med, at jeg ville gått videre. 

Anonymkode: 4a22c...92c

Jeg spurte han, og han sa at det bare glapp ut av han og han godt kunne brukt andre ord. Kjente at jeg ble trigget fordi jeg opprettet denne tråden noe jeg egentlig bare tenkte å glemme egentlig. Håper jeg får ordentlige råd nå.

Ts

Anonymkode: 9ed48...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du ville latt det gå?

Ts

Anonymkode: 9ed48...85f

Nei. Jeg ville avsluttet relasjonen med mannen.

Anonymkode: 62014...bc0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han høres jo ut som en guttunge som er i lekebutikken og allerede har fått en leke, og så plutselig ser han en anen leke som han har enda mer lyst på...

Anonymkode: 62014...bc0

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han er flink med å gi deg komplimenter slik at du føler deg begjært og trygg på ham, så ville det ikke brydd meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt han syns venninna mi er fin og det er jeg enig. Samma om det var date eller kjæreste. Så usikker er jeg ikke. 

Han er ikke tankeleser Hi. Hvis du syns det var et overtramp så kvinn deg opp og si noe istedenfor å bare jatte med. 

Anonymkode: f3628...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde sagt navnet, og hadde vært totalt likegyldig til interessen uansett om det hadde vært date/kjæreste. Jeg finnes ikke sjalu, og det er normalt å være nysgjerrig det betyr ikke en jævla dritt. Og de ville ikke funnet en som er bedre enn meg, uansett. 

Anonymkode: 4c8fd...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Om han er flink med å gi deg komplimenter slik at du føler deg begjært og trygg på ham, så ville det ikke brydd meg.

 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde tenkt han syns venninna mi er fin og det er jeg enig. Samma om det var date eller kjæreste. Så usikker er jeg ikke. 

Han er ikke tankeleser Hi. Hvis du syns det var et overtramp så kvinn deg opp og si noe istedenfor å bare jatte med. 

Anonymkode: f3628...2f5

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sagt navnet, og hadde vært totalt likegyldig til interessen uansett om det hadde vært date/kjæreste. Jeg finnes ikke sjalu, og det er normalt å være nysgjerrig det betyr ikke en jævla dritt. Og de ville ikke funnet en som er bedre enn meg, uansett. 

Anonymkode: 4c8fd...0bd

Dere har så rett, var jo egentlig slik jeg også tenkte det fordi hun venninna mi er ganske lik meg i kroppsform, og hvis han synes hun er fin og han sa det impulsivt så er det ingen tvil at han synes jeg også er fin.

Nå angrer jeg på at jeg lagde tråden for nå har jeg konfrontert han og det var litt vanskelig å stoppe. Lage et problem ut av ingenting.

Ts

Anonymkode: 9ed48...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

 

 

Dere har så rett, var jo egentlig slik jeg også tenkte det fordi hun venninna mi er ganske lik meg i kroppsform, og hvis han synes hun er fin og han sa det impulsivt så er det ingen tvil at han synes jeg også er fin.

Nå angrer jeg på at jeg lagde tråden for nå har jeg konfrontert han og det var litt vanskelig å stoppe. Lage et problem ut av ingenting.

Ts

Anonymkode: 9ed48...85f

:(

Heldigvis er de fleste så voksne at om man kommer med en 'Hei, dette ble teit - jeg overreagerte litt. Siden jeg og venninna mi er litt lik, så tar jeg det egentlig mest som et kompliment. :)' sså løser det seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel an på hvordan dagen er som person.

Jeg hadde synes det var hyggelig om min mann hadde sagt det om min venninne,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...