Gå til innhold

Pepsi eller Cola?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Hva er egentlig forskjellen mellom pepsi og coca cola? 

 Jeg synes det smaker helt likt... 

Anonymkode: 6eb66...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cola smaker cola, pepsi smaker pepsi. Merker stor forskjelø

Anonymkode: 3957c...d38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå drikker jeg pesi max (heh), men cola zero har feks mer kullsyre i seg, og en ganske annerledes aroma. I følge noen eksperter skal cola smake mer vanilje og rosin (what?), mens pepsi skal smake mer sitrus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best Pepsi Max fremfor Cola Zero. Synes Colaen smaker flatere samtidig som den er mer jazzet opp med kullsyre.

Når det er tilbud, kjøper jeg alltid Pepsi Max i bøtter og spann. Men tilbudspallen med Cola Zero går jeg stort sett bare forbi. Orker ikke den smaken. Tror jeg har kjøpt den èn gang på tilbud, men fant fort ut at det er en grunn til at jeg pleier å la dem stå i butikken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi smaker oppkast, det er forskjellen. :) 

Anonymkode: 3846e...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekte Coca-Cola er den eneste brusen jeg drikker. Altså den gode, gammeldagse med sukker. Zero smaker som om det mangler noe, tam smak. Light smaker bare grusomt. 

Pepsi liker jeg ikke. Hverken den med sukker eller Pepsi Max. Sistnevnte har en ekkel kjemisk smak jeg ikke kan forklare helt. 

Men nå drikker jeg kanskje 5 brusflasker i året, så jeg tror ikke brusvalget mitt betyr så mye for helsen. 

 

Anonymkode: 91983...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker Cola (ordentlig cola, ikke det zero skvipet), Pepsi er helt ok, men drikker det sjelden, kun om jeg er ute et sted hvor det er den eneste "colaen" de har, og jeg av en eller annen grunn ikke kan drikke øl. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi smaker definitivt best!

 

 

Anonymkode: ea4c1...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Cola smaker cola, pepsi smaker pepsi. Merker stor forskjelø

Anonymkode: 3957c...d38

Enig. Merker stor forskjell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi Max velger jeg alltid hvis jeg ksn. Mye lettere og friskere for meg. Kan kose meg med det. 

Drikker ikke vanlig cola, for søtt. Vondt i tennene etterpå. Zero funker greit når Max ikke er tilgjengelig, men ikke førstevalget. Foretrekker vel kanskje Fanta fremfor zero også ofte. 

Anonymkode: cfdc9...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coca Cola er helt klart best. Pepsi smaker altfor søtt, daft og ekkelt. Ikke at cola ikke er søtt, men det er godt-søtt, mens Pepsi er ekkelt og kvalmt-søtt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Jeg foretrekker Cola (ordentlig cola, ikke det zero skvipet), Pepsi er helt ok, men drikker det sjelden, kun om jeg er ute et sted hvor det er den eneste "colaen" de har, og jeg av en eller annen grunn ikke kan drikke øl. :P 

Prøv Erdinger om du vil ha øl, men må være edru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Prøv Erdinger om du vil ha øl, men må være edru

Den er god den. :)  Går som regel i øl når jeg er ute, alt fra vanlig pils til andre sorter. Cola og annen brus drikker jeg hjemme eller på besøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pepsi Max,og jo man kjenner stor forskjell

Anonymkode: 62041...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med dere som skriver at Cola er best??? Mener dere Coca Cola, Pepsi Cola eller andre produsenter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, FrodeF skrev:

Hva skjer med dere som skriver at Cola er best??? Mener dere Coca Cola, Pepsi Cola eller andre produsenter? 

Pepsi er ikke cola

Anonymkode: b64f6...678

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...