Gå til innhold

Hvorfor oppfører Trump seg som en drittsekk?


Stina234

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Jegern Puahate said:

Typisk trump-hater argumentasjon, sette merkelapper på andre, spekulere i motiv - men ingen reelle argumenter.

Vis gjerne hvordan Trump er en større krigshisser enn Bush, lykke til.

Synes at denne tweeten er en fin plass å begynne:)

 

North Korean Leader Kim Jong Un just stated that the “Nuclear Button is on his desk at all times.” Will someone from his depleted and food starved regime please inform him that I too have a Nuclear Button, but it is a much bigger & more powerful one than his, and my Button works!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Villa2000 said:

Synes at denne tweeten er en fin plass å begynne:)

 

North Korean Leader Kim Jong Un just stated that the “Nuclear Button is on his desk at all times.” Will someone from his depleted and food starved regime please inform him that I too have a Nuclear Button, but it is a much bigger & more powerful one than his, and my Button works!

Sammenlign dødstall for den tweeten og Irak-krigen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Jegern Puahate skrev:

Typisk trump-hater argumentasjon, sette merkelapper på andre, spekulere i motiv - men ingen reelle argumenter.

Vis gjerne hvordan Trump er en større krigshisser enn Bush, lykke til.

Du ser at du selv argumenterer særdeles dårlig når du svarer hvert innlegg som ikke slikker «alfahannen» (jeg er ironisk, han er langt fra noen alfahann) din i ræva med «typisk Trump-hater argumentasjon»? 

Kan ikke du vise oss typiske Trump-hatere noen artikler som utdyper det gode forholdet amerikanerne har fått til Nord Korea og Russland - og ikke minst Mexico etter at Trump kom til makten? Eller, la meg gjette, det var allerede dårlig da Trump overtok? Typisk Trump-Listhaug argumentasjon der altså. Alt som er dårlig er det noen andre som har gjort. Ta litt ansvar, så blir dere kanskje tatt på alvor. 

Hvor i teksten min leser du forresten at jeg er en Trump-hater? Jeg føler ikke sterkt nok for personen Trump til å hate han. Dette er også en typisk Trump-argumentasjon. Buhu, noen er kritiske til meg = de hater meg. Ingen evne til konstruktiv tenkning. 

 

 

Endret av Vera
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jegern Puahate skrev:

Sammenlign dødstall for den tweeten og Irak-krigen.

???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Alivamale said:

(Kritisk = Hat), altså, i din logikk. Er du sikker på at du vet hva ordet «hat» betyr, @Jegern Puahate?

Norsk presse sin dekning av Trump har meget vanskelig å skille mellom kritikk og hat, den første skal helst være nøytral..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjent sak at venstresiden aldri kritiserte krigen i Irak.......

Carl I Hagen og FrP eneste partileder og parti på Stortinget støttet invasjonen av Irak.

 

Endret av Skolebolle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Vera said:

Du ser at du selv argumenterer særdeles dårlig når du svarer hvert innlegg som ikke slikker «alfahannen» (jeg er ironisk, han er langt fra noen alfahann) din i ræva med «typisk Trump-hater argumentasjon»? 

Kan ikke du vise oss typiske Trump-hatere noen artikler som utdyper det gode forholdet amerikanerne har fått til Nord Korea og Russland - og ikke minst Mexico etter at Trump kom til makten? Eller, la meg gjette, det var allerede dårlig da Trump overtok? Typisk Trump-Listhaug argumentasjon der altså. Alt som er dårlig er det noen andre som har gjort. Ta litt ansvar, så blir dere kanskje tatt på alvor. 

Hvor i teksten min leser du forresten at jeg er en Trump-hater? Jeg føler ikke sterkt nok for personen Trump til å hate han. Dette er også en typisk Trump-argumentasjon. Buhu, noen er kritiske til meg = de hater meg. Ingen evne til konstruktiv tenkning. 

 

 

Ditt utsagn "En krigshisser av rang. Jeg trodde Bush var lite intelligent, men han har møtt sin overmann her" er ikke noe annet enn irrasjonelt Trump-HAT, sett i lys av Irak krigen.

Først kan du prøve dokumentere den drøye påstanden din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jegern Puahate skrev:

Norsk presse sin dekning av Trump har meget vanskelig å skille mellom kritikk og hat, den første skal helst være nøytral..

Du tror alle som stiller kritiske spørsmål baserer dette på å ha lest kun norske aviser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Alivamale said:

Du tror alle som stiller kritiske spørsmål baserer dette på å ha lest kun norske aviser?

Selvfølgelig ikke, men argumentasjonen fra de jeg møter er ofte skremmende lik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jegern Puahate skrev:

Ditt utsagn "En krigshisser av rang. Jeg trodde Bush var lite intelligent, men han har møtt sin overmann her" er ikke noe annet enn irrasjonelt Trump-HAT, sett i lys av Irak krigen.

Først kan du prøve dokumentere den drøye påstanden din..

Så fordi jeg kaller noen krigshisser og lite intelligente så hater jeg dem..? Jeg tror kanskje du må lese opp på hva enkelte ord betyr. Jeg er kritisk til Trump fordi han hisser til krig. Er det bedre? Bush prøvde i hvert fall å fremstå som sivilisert, Trump mangler visst denne evnen. 

Du har fortsatt ikke dokumentert noe av det jeg spurte etter..så hvorfor skal jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jegern Puahate said:

Selvfølgelig ikke, men argumentasjonen fra de jeg møter er ofte skremmende lik..

Kan jeg spørre hvor du får din informasjon fra? Det virker som du sitter på en kilde som ingen her har hørt om. Dersom alle aviser og nyhetsbyrå bare driver med fak news, hvor får du din informasjon ifra?

Jeg leser lite norske aviser men det forekommer. Jeg leser mye på nett, men best så liker jeg å se faktiske intervjuer på youtube eller lignende der jeg får informasjonen uten tolkning av noen andre.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vera said:

Så fordi jeg kaller noen krigshisser og lite intelligente så hater jeg dem..? Jeg tror kanskje du må lese opp på hva enkelte ord betyr. Jeg er kritisk til Trump fordi han hisser til krig. Er det bedre? Bush prøvde i hvert fall å fremstå som sivilisert, Trump mangler visst denne evnen. 

Du har fortsatt ikke dokumentert noe av det jeg spurte etter..så hvorfor skal jeg?

Som sagt, dokumenter den drøye påstanden din først. På hvilken måte er Trump en krigshisser?

 

Bush sivilisert? LOL, si det til alle de irakiske folka som ble slaktet, og alle soldatene som kjempet og døde i en 100% bullshit krig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Jegern Puahate skrev:

Som sagt, dokumenter den drøye påstanden din først. På hvilken måte er Trump en krigshisser?

 

Bush sivilisert? LOL, si det til alle de irakiske folka som ble slaktet, og alle soldatene som kjempet og døde i en 100% bullshit krig.

Bush fikk masse tyn både av presse og verden ellers for å invadere Irak, på grunnlag av at han ikke stolte på FNs våpeninspektører, og mente Irak innehadde store mengder masseødeleggelsesvåpen, noe Irak ikke hadde. Levde du ikke da?

Endret av Alivamale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jegern Puahate skrev:

Som sagt, dokumenter den drøye påstanden din først. På hvilken måte er Trump en krigshisser?

 

Bush sivilisert? LOL, si det til alle de irakiske folka som ble slaktet, og alle soldatene som kjempet og døde i en 100% bullshit krig.

Igjen, du må lese det jeg skriver - jeg sa ikke at Bush VAR sivilisert, jeg sa at han i hvert fall prøvde å fremstå sivilisert. Det gjør ikke Trump, han durer bare på. Litt som Listhaug. Så skjuler de seg bak «vi sier bare det folk flest tenker» når de har gått langt over streken. Og folk går på. Den type manipulasjon liker jeg ikke. Man må klare å stå for det man mener, uten å skjule seg bak andre. 

Jeg er også veldig intr i å vite hva du legger i begrepet alfahann - for jeg ser du bruker det om Trump gjentatte ganger. 

Nix, rett skal være rett - din påstand om at Trump har gjort alt mye bedre for amerikanerne kom tidlig for deg i denne tråden, jeg vil gjerne ha det dokumentert først. Alt som er bra med forholdet til landene jeg har listet opp. Det kan umulig være vanskelig siden du er så bastant på at Trump virkelig har gjort jobben sin?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Alivamale said:

Bush fikk masse tyn både av presse og verden ellers for å invadere Irak. Levde du ikke da?

Han fikk en fortjent del tyn ja, men den pressen var ikke like besatt av sverte han som de er med Trump. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Vera said:

Igjen, du må lese det jeg skriver - jeg sa ikke at Bush VAR sivilisert, jeg sa at han i hvert fall prøvde å fremstå sivilisert. Det gjør ikke Trump, han durer bare på. Litt som Listhaug. Så skjuler de seg bak «vi sier bare det folk flest tenker» når de har gått langt over streken. Og folk går på. Den type manipulasjon liker jeg ikke. Man må klare å stå for det man mener, uten å skjule seg bak andre. 

 

Artig og litt skremmende, så lenge en president FREMSTÅR som sivilisert så er ikke så farlig med krig? Og du snakker om manipulasjon? Irak krigen var 100% manipulasjon, Trump-hatet er manipulasjon. Hvem er det Trump gjemmer seg bak? Ser du også sliter med Listhaug-hat, let it go.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Jegern Puahate skrev:

 

Jeg ser du har det travelt her inne, men som pro-Trump, kan du for eksempel vise til hvordan han har bedret tilværelsen og livet til dem han «lovet det til»? Det rurale, fattige USA, som håpet på at hans store ord ville endre noe?

Endret av Alivamale
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Alivamale said:

Jeg ser du har det travelt her inne, men som pro-Trump, kan du for eksempel vise til hvordan han har bedret tilværelsen og livet til dem han «lovet det til»? Det rurale, fattige USA, som håpet på at hans store ord ville endre noe?

Hva fikk Obama til?

Arbeidsledigheten i USA er nå rekordlav, deriblant minoriteter og kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jegern Puahate skrev:

Hva fikk Obama til?

Arbeidsledigheten i USA er nå rekordlav, deriblant minoriteter og kvinner. 

Nå driver du med whataboutisme igjen. Hvorfor ikke bare svare på spm uten å stille et spm tilbake? Du virker bare useriøs når du holder på sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...